Blog despre cariere!

impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional.

Team Building - o noua metoda de motivare a angajatilor

15 Mai 2008
Team Building - o noua metoda de motivare a angajatilor!Fiecare manager trebuie sa fie constient ca trebuie sa isi motiveze angajatii atat financiar cat si non-financiar. De ce e atat de necesar sa ne motivam angajatii? Motivand angajatii, acestia vor munci mai mult, mai eficient, intr-un mediu placut, toate acestea ducand la cresterea productivitatii firmei, la o calitate superioara a produselor/serviciilor companiei. Multi manageri au inteles faptul ca nu este nevoie doar de o motivare financiara a angajatilor, de multe ori angajatii apreciaza si o simpla recunoastere a meritelor nu doar din partea managerilor ci si din partea colegilor. O metoda foarte des utilizata de firme in ultima perioada este organizarea de team building-uri, in vederea consolidarii si intregirii echipei. De ce este atat de important team buiding-ul? Este important pentru ca nu se face pentru a-i bine dispune pe angajti, ci pentru a gasi punctele forte ale fiecarui membru al echipei, ajutandu-i sa se intregreze, sa isi descopere punctele comune, influentand in mod pozitiv moralul echipei si ajutandu-i sa performeze mai eficient, rezultatele echipei fiind astfel mai bune. De fapt, team building-ul reuseste intr-un timp relativ scurt sa intregeasca o echipa, membrii acesteia sa aiba incredere in valorile celorlalti membri, acestia ajungand sa relationeze mult mai eficient.O astfel de motivare non-financiara a angajatilor este benefica nu doar pentru angajati, ci si pentru companie, deoarece isi va forma astfel o echipa care isi cunoaste valorile, potentialul, si care e capabila sa duca la bun sfarsit o sarcina data.  In cadrul unui team building sunt efectuati atat activitati indoor, care includ diverse jocuri in echipa, fiecare avand un rol important in consolidarea echipei, jocuri precum “Blazonul personal” (exercitiu de intercunoastere), “Robotul” (transmiterea unui mesaj simplu, dar de cele mai multe ori se omite transmiterea eficienta a mesajului), precum si activitati outdoor, cum ar fi “Uriasul” (exercitiu prin care participantii trebuie sa realizeze un urias din corpurile lor), “Sa schiem impreuna” (activitate de echipa in care participantii isi coordoneaza activitatile impreuna),” Tu crezi ca poti?”(participantii trebuie sa ajunga la un loc legati la ochi si avand un singur leader care are ochii deschisi si care ii coordoneaza) etc.Aceste jocuri sunt foarte importante si fiecare are un rol important in intregirea echipei, team buiding-ul fiind stabilit in functie de nevoile de dezvoltare si de perfectionare ale angajatilor companiei care solicita team building-ul.Asadar, team building-ul este unul dintre cele mai eficiente metode de motivare non-financiara a angajatilor, si va recomand sa apelati la un astfel de exercitiu pentru echipa voastra, deoarece toate acestea vor avea mari efecte asupra rezultatelor finale ale echipei.Pana dta viitoare, va doresc lectura placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing Manager.Public Euroconsulting - Agentie de recrutare si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro

Alete insemnari din blog

Marketing Viral vs Guerilla MarketingMarketing viral….sau guerilla marketing. Ce au acestea doua in comun, si ce le diferentiaza, care dintre cele doua campanii au mai mare efect… Acestea sunt intrebari pe care multi dintre cei care se initiaza in ale marketingului si le pun. Dar de

Marketing intern vs Marketing externDe ce marketing intern vs marketing extern? Deoarece, in primul rand, doresc sa facem o disctinctie clara intre marketing intern si marketing extern. Cand ne gandim la marketing extern, ne gandim la clienti, altfel spus la publicul larg, care nu face parte din

Trebuie insa sa intelegem faptul ca un brand personal este extrem de greu de construit si este foarte important sa il pastrezi odata ce l-ai construit. Imagina propriei tale persoane este practic cea care trebuie sa iti lase usile deschise oriunde ai merge. Un brand nu se construieste de azi pe

FIMO a fost pentru prima oara un compus de modelare din plastica adus in atentia fabricii de  productie papusi a lui Kathe Kruse la sfârsitul 1930 ca un posibil inlocuitor pentru compusii de plastic care pe timpul razboiului erau tot mai greu de gasit. FIMO, in varianta in care exista

Cum sa ne comportam la un interviu!Cum sa ne purtam la un interviu … un subiect intens dezbatut, despre ce sa facem si ce sa nu facem la un prin interviu, care sunt intrebarile care ne putem permite sa le punem si care nu.Cel mai important aspect, este sa fii relaxat la un interviu, dar sa

Recomandari