Blog despre cariere!

impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional.

Sexul - cel mai bun prieten al Advertising-ului

09 Nov 2008
Sexul - cel mai bun prieten al Advertising-uluiEste oare sexul cel mai bun prieten al advertising-ului. Oamenii de marketing se folosesc tot mai des de sex pentru a promova un produs? Oare sexul chiar vinde orice? Sunt multe intrebari pe care marketerii si le pun, iar una dintre ele este daca sexul intr-adevar vinde orice.Peste tot, in toata reclamele, vedem femei frumoase, cu forme generoase, tinute sumare, care atrag privirile barbatilor si invidia femeilor de rand. Pentru a fi sigur ca retii atentia barbatilor, tot ce trebuie sa faci este sa te folosesti de sexul frumos, sa iti identifici produsul cu imaginea unei femei sexy, care printr-o singura privire stie sa trezeasca dorinte ascunse in mintea barbatilor, rezultatul fiind cel scontat. Fiti siguri ca acel barbat va retine mesajul transmis de voi. Nu numai femeile frumoase fara sutien pe sub bluza transparenta pot vinde un produs, din potriva, putem lua oricand un barbat cu un corp atletic, lucrat la aparatele de la gym, cu o camasa descheiata si o pereche de jeansi, cu un suras ametitor si fiti siguri ca multe femei isi vor dori sa aiba asa ceva langa ele.Lumea advertising-ului este plina de astfel de exemple, femei frumoase, barbati senzuali, care iti prezinta un produs de exceptie, de care nu stiai pana acum ca ai nevoie, dar care esti automat convinsa ca ai nevoie de el, pentru a te simti tu mai bine, sau pur si simplu pentru a te rasfata. Advertiserii doresc sa lase o amprenta asupra psihicului tau in legatura cu produsul lor, vor sa le asociezi produsul cu un anumit lucru care te va face sa iti amintesti in permanenta de produsul lor, si ce ar putea avea cel mai mare succes daca nu sexualitatea. Cam toate reclamele la bere sunt cu femei sexy, care tin berea in mana si te asigura ca vei trai experienta vietii tale gustand din acea bere, ca si cand ai avea langa tine o femeie la fel de sexy ca si cea din reclama. Barbatii asociaza femeia din reclama cu sexul, astfel ei cand se gandesc la bere, se gandesc la tipa sexy din reclama, ceea ce ii duce cu mintea la sex, si astfel se gandesc din nou la berea promovata, ceea ce ii va determina sa cumpere acea bere.Sexualitatea este o adevarata industrie la ora actuala, fiind principala arma a advertiser-ilor intr-o lume in continua competitie. Dar oare va mai tine aceasta industrie mult timp? Oare nu va ajunge populatia la o maturitate care sa le permita sa scoata sexul din aceasta ecuatie si sa ramana doar cu oferta unui produs de care au sau nu au nevoie.Pana data viitoare va doresc lecturare placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com

Alete insemnari din blog

Cercetarea de piata - un prim pas in dezvoltarea unui businessCu totii ne intrebam ce este cercetarea de piata si la ce ne foloseste ea in dezvoltarea afacerii noastre. Prin cercetarea de piata putem intelege acele tehnici de culegere si prelucrare a informatiilor pentru a afla tendintele existente

Omul este o fiinta in permanenta schimbare. Fiecare doreste sa se depaseasca pe sine, sa traiasca in armonie cu universul, sa culeaga roadele muncii sale si sa se simta recompensat printr-un trai de lux, alaturi de familia sa. Pentru fiecare dintre noi este important sa ne refugiem in linistea si

In articolul Tot ce nu ai stiut despre diabet am prezentat cum este vazut diabetul din prisma Doctorului Robert O. Young si ce solutii a gasit acesta pentru a combate aceasta boala atat de raspandita. A studiat foarte mult acest fenomen, chiar a scris si o carte despre cum trebuie luptat cu

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Ce nu stim insa este ca putem sa facem acest lucru si noi ca indivizi. Nu trebuie sa fim firma pentru a ne crea propriul Brand. Noi insine suntem un brand, cel mai puternic brand pe care il are o companie. In fond, suma tuturor actiunilor

Dependenta de comunicare onlineAmploarea dezvoltarii Internetului in ultimii ani face ca acest mediu virtual sa devina carte de vizita pentru tot mai multe companii, care isi prezinta serviciile, produsele etc. in cadrul site-urilor. Astfel, marketingul este la el acasa, pe Internet nu mai are

Recomandari

Newsletter Ele.ro

Cetatea filmului continua sa-si ia tributul.
  • person

    "the rest is still unwritten!"

Blog Ele.rochevron_right
Forum Ele.rochevron_right