Blog despre cariere!

impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional.

Scrisoarea de intentie ambalajul imaginii tale

29 Mar 2009
 CV-ul trebuie sa fie intotdeauna insotit de o scrisoare de intentie avand in vedere faptul ca acest CV este, prin natura sa, mai general, in timp ce o scrisoare de intentie este personalizata. Asadar scrisoarea de intentie nu repeta informatiile din CV, nu este un rezumat al CV-ului, ci doar prezinta selectiv informatia din CV, in functie de postul vizat. Prin intermediul scrisorii de intentie aveti posibilitatea sa va exprimati clar interesul pentru postul pentru care doriti sa aplicati, aveti posibilitatea de a va explica motivul pentru care considerati ca sunteti persoana potrivita pentru acel post, si foarte important, puteti sa ii aratati angajatorului ca ati analizat evolutia companiei, ca sunteti in tema cu domeniul in care activeaza compania, si alte informatii utile care va pot garanta succesul. Scrisoarea de intentie are rolul de a stabili legatura dintre cerintele postului si pregatirea profesionala a candidatului evidentiind in acelasi timp modul in care dvs., candidatul, sunteti persoana cea mai potrivita pentru respectivul post, modul in care contributia dvs. va ajuta la progresul companiei. Secretele unei scrisori de intentie convingatoare 1.    Foarte important este tonu cu care va adresati. Incercati sa gasiti tonul potrivit, nici prea formal, nici prea degajat. 2.    Scrisoarea de intentie trebuie sa fie scurta si la obiect. Incercati sa atingeti toate punctele esentiale, insa nu folositi prea multe paragrafe. Nu repetati informatiile din CV, deoarece acelea le va gasi in CV. Faceti scrisoarea de intentie cat mai scurta - nu vreti sa va plictisiti posibilul angajator. 3.    Atentie la greselile gramaticale. Cititi cu atentie scrisoarea dupa ce ati conceput-o si asigurati-va ca nu aveti greseli gramaticale, fiti atenti chiar si la greselile de acord. 4.    Documentati-va inainte de a va apuca de scris. Aflati tot ce se poate despre firma, si asigurati-va ca veti surprinde in scrisoare anumite puncte din care angajatorul sa isi dea seama ca ati analizat compania in cauza. 5.    Mentionati postul pentru care candidati precum si modul in care ati aflat de post. 6.    Amintiti motivul pentru care doriti sa lucrati acolo. Poate sa fie unul legat de performantele firmei si de oportunitatile ei, sau pur si simplu poate fi un post in care va puteti pune in valoarea calitatile si sa va dezvoltati pe plan profesional. 7.    Scoateti-va in evidenta experienta relevanta si realizarile cele mai importante. 8. Incheiati scrisoarea de intentie prezentand angajatorului ca sunteti disponibili pentru interviu la o ora convenabila pentru acesta. Cum spuneam in articolul precedent, specialistii in resurse umane recomanda sa acordati o atentie deosebita CV-ului si scrisorii de intentie, deoarece acestea sunt primele lucruri cu care intra in contact viitorul tau angajator. Aceste doua instrumente sunt oglinda imaginii tale si trebuie sa le acorzi cea mai mare atentie, daca vrei sa ai o imagine impecabila. Bine-nteles, pentru a avea un CV bogat, trebuie sa ai si ce sa scrii in el, trebuie sa ai o activitate in spate, dar este foarte important si cum asterni pe hartie acele activitati desfasurate. Alina Blaga

Alete insemnari din blog

Cum sa aduci marketingul pe internetSesizand avantajele prezentei online, tot mai multe companii romanesti se orienteaza spre relationship marketing, stabilind o relatie individualizata cu consumatorii care le pot aduce profit.Marketingul continua sa tina pasul cu dezvoltarile tehnologice,

Brainstorming sau Munca in Echipa.Companiile sunt structurate pe departamente, fiecare cu domeniul sau de activitate. Fiecare departament este constituit din personal calificat, care sa desfasoare activitatea cu maxima eficienta. Pentru ca un departament sa poata sa isi desfasoare activitatea e

In articolul Tot ce nu ai stiut despre diabet am prezentat cum este vazut diabetul din prisma Doctorului Robert O. Young si ce solutii a gasit acesta pentru a combate aceasta boala atat de raspandita. A studiat foarte mult acest fenomen, chiar a scris si o carte despre cum trebuie luptat cu

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Ce nu stim insa este ca putem sa facem acest lucru si noi ca indivizi. Nu trebuie sa fim firma pentru a ne crea propriul Brand. Noi insine suntem un brand, cel mai puternic brand pe care il are o companie. In fond, suma tuturor actiunilor

Marketing intern vs Marketing externDe ce marketing intern vs marketing extern? Deoarece, in primul rand, doresc sa facem o disctinctie clara intre marketing intern si marketing extern. Cand ne gandim la marketing extern, ne gandim la clienti, altfel spus la publicul larg, care nu face parte din

Recomandari