Blog despre cariere!

impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional.

ISO 20252 - Standardul International cu privire la Industria Cercetarilor de Piata

15 Mai 2008
ISO 20252 - Standardul International cu privire la Industria Cercetarilor de Piata.Din ce in ce mai mult se recurge la cercetarea de piata, care a devenit deja o adevarata industrie la nivel global, cei care apeleaza la astfel de studii fiind intreprinderile, guvernele, agentiile de marketing, agentiile de publicitate etc. Acest standard a fost constituit pentru a favoriza coerenta si transparenta in conducerea studiilor, crescand astfel increderea in rezultatele furnizate de aceste studii.Aceste standarde se constituie pentru a trasa liniile directoare referitoare la modul de planificare, desfasurare, supervizare si transmitere a rezultatelor cercetarii de piata.  ISO 20252 reglementeaza toate etapele cercetarii de piata, incepand cu contractul care se incheie intre cele doua parti, si pana la prezentarea rezultatelor obtinute in urma efectuarii studiului.ISO 20252/2006 a fost constituit de catre ISO/TC 225, care a fost creat la initiativa Federatiei Europene a Asociatiilor de Profesionisti din domeniul studiilor de piata (EFAMRO). Aceste standarde au fost elaborate pentru a administra si realiza studii de piata la nivel global, sub incidenta acelorasi linii directoare, pentru a se asigura ca metodele de lucru vor fi omogene si comparabile, rezultatele lor putand fi compatibile la nivel mondial.Prin aceste standarde, totodata se doreste a se stabili reputatia in domeniul cercetarilor de piata, a compatibilitatii rezultatelor la nivel global, dar si pentru imbunatatirea continua a modalitatilor de aplicare a studiilor.Asadar, cercetarea de piata reprezinta tot mai mult o industrie aplicabila la nivel global, tot mai multe firme bazandu-se pe astfel de studii.Pana data viitoare va doresc lecturare placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing Manager.Public Euroconsulting - Agentie de recrutare si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro

Alete insemnari din blog

Marketing intern vs Marketing externDe ce marketing intern vs marketing extern? Deoarece, in primul rand, doresc sa facem o disctinctie clara intre marketing intern si marketing extern. Cand ne gandim la marketing extern, ne gandim la clienti, altfel spus la publicul larg, care nu face parte din

Cum putem avea o campanie de marketing eficienta cu buget mic.In zilele noastre este tot mai greu sa creezi o campanie de marketing care sa aiba efectul scontat, care sa ajunga la consumatori cat mai usor si cu cat mai putine costuri. Care ar fi cauzele? O principala cauza ar fi faptul ca firmele

Va spuneam in articolul precedent ca voi reveni cu detalii de la Conferinta tinuta de Dr. Robert Young la Londra. Asadar, de-a lungul conferintei, Robert Young a incercat sa ii invete 5 lectii esentiale pe participanti, si am sa incerc sa va fac o scurta sinteza: 1. Nu trebuie sa fii perfect

Cercetarea de piata - un prim pas in dezvoltarea unui businessCu totii ne intrebam ce este cercetarea de piata si la ce ne foloseste ea in dezvoltarea afacerii noastre. Prin cercetarea de piata putem intelege acele tehnici de culegere si prelucrare a informatiilor pentru a afla tendintele existente

Marketing Viral vs Guerilla MarketingMarketing viral….sau guerilla marketing. Ce au acestea doua in comun, si ce le diferentiaza, care dintre cele doua campanii au mai mare efect… Acestea sunt intrebari pe care multi dintre cei care se initiaza in ale marketingului si le pun. Dar de

Recomandari