Blog despre cariere!

impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional.

Cum sa aduci marketingul pe internet

12 Nov 2008
Cum sa aduci marketingul pe internetSesizand avantajele prezentei online, tot mai multe companii romanesti se orienteaza spre relationship marketing, stabilind o relatie individualizata cu consumatorii care le pot aduce profit.Marketingul continua sa tina pasul cu dezvoltarile tehnologice, adaptandu-se noilor forme prin care sa isi promoveze produsele/serviciile. Am asistat la o invazie cu mesaje pe toate canalele traditionale (audiovizual, presa scrisa, reclame indoor si outdoor, evenimente etc), insa lumea a evoluat, astfel ca si marketingul a fost nevoit sa tina pasul, si vedem ca mai nou ataca si in mediul virtual, in incercarea de a atrage si de a retine noi clienti. Asa a aparut conceptul de marketing online, prezent si in Romania, unde piata virtuala se afla inca la inceput, in ciuda numarului crescut de utilizatori de internet.Astfel, numai in ultimul an, aproape un milion de utilizatori au schimbat statutul de telespectator cu cel de navigator pe internet exclusiv, fapt ce ar trebui sa dea de gandit atat companiilor de advertising, cat si clientilor lor, fiind un bun prilej pentru acestia de a-si schimba orientarea spre mediul online, unde vor avea o rata de efect mult mai mare.Asistam deci la un nou curent, si anume acela al navigarii pe internet, astfel ca oamenii de business trebuie sa fie in pas cu acest curent, motiv pentru care si-au mutat afacerile pe internet. Mai exista oare vreo firma care sa nu aiba un simplu site de prezentare a serviciilor pe care le ofera, oferind posibilitatea clientilor sai de a se abona la un simplu newsletter prin care vor fi informati permanent in legatura cu noutatile aparute? Nu prea cred, dar tousi, ce se astepta de la marketingul pe Internet? De fapt si de drept, principiul de baza in marketingul pe Internet este eficientizarea dintre primul punct de plecare si punctul unde se doreste sa se ajunga. Caracteristica care distinge internetul de celelalte mijloace de comunicare este masurabilitatea, care consta in faptul ca unei comunicari transmise prin internet i se poate masura eficienta, pot fi stabiliti cu precizie vizitatorii paginii web, timpul petrecut pe site, paginile accesate, cu alte cuvinte, internetul ne ofera o baza de date complexa, cu informatii despre clientii sau potentialii nostri clienti, informatii vitale pentru departamentul de marketing al firmei.Dezvoltarea pietei romanesti se face prin efectul bulgarelui de zapada. Odata ce un businessman ia decizia sa isi devolte imaginea online, sa-si lanseze propriul site pentru prezentarea serviciilor sale sau sa produca un newsletter pentru diverse segmente de public-tinta, imediat concurenta se sesizeaza si ii vine pe urme. Aici intervine departamentul de marketing, care trebuie sa duca marea batalie virtuala, si sa castige in fata concurentei.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing Manager - http://www.yourjobs.ro

Alete insemnari din blog

Marketing intern vs Marketing externDe ce marketing intern vs marketing extern? Deoarece, in primul rand, doresc sa facem o disctinctie clara intre marketing intern si marketing extern. Cand ne gandim la marketing extern, ne gandim la clienti, altfel spus la publicul larg, care nu face parte din

Modalitati de includere a starilor emotionale in cercetarea de piataStim cu totii ca cercetarea de piata este un studiu aplicat unor subiecti care fac parte dintr-o colectivitate, pentru a afla diverse pareri, stari, necesitati ale persoanelor supuse unui chestionar. Pentru a fi siguri ca subiectii

Mesajele subliminale.Mesajele subliminale. O tehnica pe care toate agentiile de advertising ar folosi-o, dar care este interzisa prin lege. Ce este de fapt publicitatea subliminala? Publicitatea subliminala este orice publicitate care utilizeaza stimuli prea slabi pentru a fi perceputi în mod

In articolul Tot ce nu ai stiut despre diabet am prezentat cum este vazut diabetul din prisma Doctorului Robert O. Young si ce solutii a gasit acesta pentru a combate aceasta boala atat de raspandita. A studiat foarte mult acest fenomen, chiar a scris si o carte despre cum trebuie luptat cu

FIMO a fost pentru prima oara un compus de modelare din plastica adus in atentia fabricii de  productie papusi a lui Kathe Kruse la sfârsitul 1930 ca un posibil inlocuitor pentru compusii de plastic care pe timpul razboiului erau tot mai greu de gasit. FIMO, in varianta in care exista

Recomandari