Fonduri Structurale,Fonduri Europene Nerambursabil
 
„ detalii la www.fondurile-structurale.com ”
by: fonduri-structurale
 

Problema persoanelor fara adapost rezolvata prin fonduri structurale

adaugat pe 03 Iun 2009

Finantarea trebuie sa fie pusa la dispozitie pentru imbunatatirea standardelor si disponibilitatea de adaposturi si pensiuni pentru persoane fara adapost, ca parte a unei strategii integrate de reabilitare. In special in statele membre exista o acuta lipsa de cazare de urgenta pentru persoanele fara adapost. Propun ca experimentele sau proiectele pilot de testare a unor metode inovatoare pentru a oferi locuinte pentru persoanele fara adapost si alte grupuri excluse sa fie finantate tot in cadrul fondurilor structurale. Finantarea proiectelor-pilot in alte domenii acoperite de structurale s-a dovedit a fi foarte eficienta si economica. Consider ca masurile care vizeaza locuintele finantate prin intermediul fondurilor europene ar putea avea un efect pozitiv semnificativ si cu privire la lupta impotriva criminalitatii si traficului de fiinte umane. Sunt de parere ca UE ar trebui sa respecte nevoile si prioritatile acelor regiuni care sunt susceptibile de a beneficia de finantare, dupa 2013. Locuintele pentru persoanele excluse social sunt si vor ramane cu siguranta, o problema urgenta pentru multe din aceste regiuni. Pentru autoritatile locale din statele membre, in special, guvernele centrale, ce au responsabilitatea asigurarii de locuinte, o suplimentare substantiala a finantarii din partea statului este absolut necesara. Fondurile structurale ar putea sugera posibile solutii la criza acuta de locuinte cu care acestea se confrunta in acest moment. Fondurile structurale ar trebui sa aiba un puternic accent pe zonele urbane Lipsa unui adapost si excluziunea sunt de cele mai grave fenomene urbane. De multe ori oamenii fara adapost traiesc concentrati in cartiere dominate de saracie in zonele urbane. Conform actualei perioade de programare a Fondurilor Structurale, importanta oraselor ca actori-cheie in politicile de coeziune a fost recunoscuta. Zonele acoperite de Obiectivul 2 cuprind zonele urbane in dificultate, pentru prima data. The Urban II program, cu finantare din fonduri atat Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR), cat si din FSE, vizeaza direct zonele urbane. Cred ca UE trebuie sa continue dezvoltarea dimensiunii urbane a Fondurilor Structurale si sa consolideze si integreze pe deplin dimensiuniea urbana in dispozitiile generale de la urmatoarea runda de structurale. Ca sugestii pentru a fi incorporate in forma revizuita a fondurilor: - zonele urbane in dificultate sa ramana un obiectiv cheie al Obiectiv 2 - conditia precara a locuintelor sa fie separata in calitate de criteriu de selectie a zonelor urbane. Cred ca ar trebui sa fie directionate resurse cat mai mult posibil la cele mai defavorizate zone ale oraselor. - Bugetul orientat spre zonele urbane in dificultate in baza Obiectivului 2 sa fie substantial mai ridicat - reteaua programului URBAN sa continue si sa fie extinsa - programul URBAN sa tinteasca cele mai defavorizate zone urbane si cele mai presante probleme sociale, cum ar fi adapostul. - construirea de locuinte pentru grupurile excluse sociale sa devina eligibila pentru finantare in cadrul urban. Sper sincer ca UE sa ofere posibilitatea revizuirii fondurilor structurale pentru a demonstra angajamentul sau de a lupta impotriva fenomenului lipsei de adapost si excluziunii severe si pentru a crea o baza financiara solida pentru aceasta lupta. UE are responsabilitatea politica, obligatia morala, competentele juridice, precum si sprijinului public pentru o astfel de decizie.

Alete insemnari din blog

22 Sep 2008

Diferente Fonduri Structurale - fonduri pre-aderare (3)
Una din principalele diferente intre modul de implementare a proiectelor finantate din fonduri structurale fata de cele de pre-aderare o reprezinta: • faptul ca implica cheltuieli ce vor fi rambursate dupa realizarea lor efectiva de catre solicitantSpre deosebire de Phare si ISPA

02 Oct 2008

Diferente Fonduri Structurale - fonduri pre-aderare (4)
Continui seria posturilor ce vizeaza diferentele dintre Fondurile Structurale si fondurile pre-aderare. Astazi vorbesc despre doua principale diferente:• sistem continuu si deschis de depuneri de proiecteEste vorba de asa-numitul sistem “primul venit, primul servit”, prin

20 Apr 2010

Dezvoltare prin fonduri structurale nerambursabile
În momentul în care firma este convinsa de dezavantajele (sau avantajele) modificarii în timp a etaloanelor monetare pe care le utilizeaza în relatiile sale internationale, atunci ea va proceda la folosirea unor metode specifice de control sau de atenuare a efectelo

22 Dec 2010

Asumarea proiectului pe fonduri europene nerambursabile
Cand vorbesc despre un asemenea sentiment al asumarii, nu vreau sa spun ca managerii de proiect sunt chemati sa realizeze lucruri imposibile, ci ca ei trebuie sa aiba o asemenea dispozitie afectiva de atasament si angajare fata de munca lor, incat sentimentul succesului sau al insuccesului

05 Aug 2010

Managementul de proiect finantat din fonduri europene nerambursabile
In prima parte a perioadei de tranzitie, autoritatile guvernamentale si neguvernamentale au apelat la rezervele valutare oficiale sau private (inclusiv la fondurile fostelor partide comuniste) pentru a suplini productia interna prin importul de bunuri de consum.Folosirea acestor resurse va
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.