Fonduri Structurale,Fonduri Europene Nerambursabil
 
„ detalii la www.fondurile-structurale.com ”
by: fonduri-structurale
 

Problema persoanelor fara adapost rezolvata prin fonduri structurale

adaugat pe 03 Iun 2009

Finantarea trebuie sa fie pusa la dispozitie pentru imbunatatirea standardelor si disponibilitatea de adaposturi si pensiuni pentru persoane fara adapost, ca parte a unei strategii integrate de reabilitare. In special in statele membre exista o acuta lipsa de cazare de urgenta pentru persoanele fara adapost. Propun ca experimentele sau proiectele pilot de testare a unor metode inovatoare pentru a oferi locuinte pentru persoanele fara adapost si alte grupuri excluse sa fie finantate tot in cadrul fondurilor structurale. Finantarea proiectelor-pilot in alte domenii acoperite de structurale s-a dovedit a fi foarte eficienta si economica. Consider ca masurile care vizeaza locuintele finantate prin intermediul fondurilor europene ar putea avea un efect pozitiv semnificativ si cu privire la lupta impotriva criminalitatii si traficului de fiinte umane. Sunt de parere ca UE ar trebui sa respecte nevoile si prioritatile acelor regiuni care sunt susceptibile de a beneficia de finantare, dupa 2013. Locuintele pentru persoanele excluse social sunt si vor ramane cu siguranta, o problema urgenta pentru multe din aceste regiuni. Pentru autoritatile locale din statele membre, in special, guvernele centrale, ce au responsabilitatea asigurarii de locuinte, o suplimentare substantiala a finantarii din partea statului este absolut necesara. Fondurile structurale ar putea sugera posibile solutii la criza acuta de locuinte cu care acestea se confrunta in acest moment. Fondurile structurale ar trebui sa aiba un puternic accent pe zonele urbane Lipsa unui adapost si excluziunea sunt de cele mai grave fenomene urbane. De multe ori oamenii fara adapost traiesc concentrati in cartiere dominate de saracie in zonele urbane. Conform actualei perioade de programare a Fondurilor Structurale, importanta oraselor ca actori-cheie in politicile de coeziune a fost recunoscuta. Zonele acoperite de Obiectivul 2 cuprind zonele urbane in dificultate, pentru prima data. The Urban II program, cu finantare din fonduri atat Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR), cat si din FSE, vizeaza direct zonele urbane. Cred ca UE trebuie sa continue dezvoltarea dimensiunii urbane a Fondurilor Structurale si sa consolideze si integreze pe deplin dimensiuniea urbana in dispozitiile generale de la urmatoarea runda de structurale. Ca sugestii pentru a fi incorporate in forma revizuita a fondurilor: - zonele urbane in dificultate sa ramana un obiectiv cheie al Obiectiv 2 - conditia precara a locuintelor sa fie separata in calitate de criteriu de selectie a zonelor urbane. Cred ca ar trebui sa fie directionate resurse cat mai mult posibil la cele mai defavorizate zone ale oraselor. - Bugetul orientat spre zonele urbane in dificultate in baza Obiectivului 2 sa fie substantial mai ridicat - reteaua programului URBAN sa continue si sa fie extinsa - programul URBAN sa tinteasca cele mai defavorizate zone urbane si cele mai presante probleme sociale, cum ar fi adapostul. - construirea de locuinte pentru grupurile excluse sociale sa devina eligibila pentru finantare in cadrul urban. Sper sincer ca UE sa ofere posibilitatea revizuirii fondurilor structurale pentru a demonstra angajamentul sau de a lupta impotriva fenomenului lipsei de adapost si excluziunii severe si pentru a crea o baza financiara solida pentru aceasta lupta. UE are responsabilitatea politica, obligatia morala, competentele juridice, precum si sprijinului public pentru o astfel de decizie.
Cat de mult ti-a placut acest blog?
2,97
(239 voturi)
1351 vizite

Alete insemnari din blog

11 Mai 2010

Comenatrii:0 |

Fluxuri financiare in fonduri structurale nerambursabile
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Tabel Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; m

10 Sep 2008

Comenatrii:0 |

Diferente fonduri structurale si fonduri preaderare
Fondurile post-aderarare prezinta cateva diferentieri majore ce merita a fi avute in vedere inainte de a intra in detaliile accesarii lor. Acestea pot fi sintetizate astfel:- programarea multianuala (7 ani)Spre deosebire de fondurile pre-aderare, cele structurale finanteaza programe de dez

14 Ian 2011

Comenatrii:0 |

Planificarea proiectului pe fonduri
Cine va ajuta sa elaborati planul? In orice proiect de-o oarecare complexitate, nu veti avea toate cunostintele sau aptitudinile profesionale si toate fondurile necesare pentru a elabora chiar toate planurile. S-ar putea sa nu dispuneti de pregatirea specializata necesara pentru a intelege

06 Dec 2010

Comenatrii:0 |

Scopul proiectului pe fonduri structurale este un set finit de indicatori sau o anumita capabilitate productiva?
Iata o chestiune oarecum de nuanta, dar care are o importanta fundamentala. Am vazut o multime de proiecte pe fonduri structurale considerate un succes de managerul care le condusese, dar pe care clientul le vedea ca pe un esec. Motivul era ca managerul realizase ce i se ceruse sa realizez

27 Apr 2010

Comenatrii:0 |

Fondurile structurale si dezvoltarea economica
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Tabel Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; m

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!