Fonduri Structurale,Fonduri Europene Nerambursabil
 
„ detalii la www.fondurile-structurale.com ”
by: fonduri-structurale
 

Fonduri pentru dezvoltare

adaugat pe 15 Iul 2010

St. Odobleja, Psihologia consonantista: "viata este un cerc vicios de actiuni si reactiuni reciproce. Un cuplu reversibil de actiuni si reactiuni".... "viata nu poate exista fara conexiunea inversa sau cercul vicios".

Dupa anul 1944 putem spune ca avem, nu o simpla Activitate financiara si monetara internationala (A.F.M.I.), ci un Sistem Financiar si Monetar International (S.F.M.I.), cu posibilitati certe de reglare a activitatilor proprii sistemului, dar care se poate implica si in reglarea generala a economiei mondiale, a economiei europene (inclusiv prin mecanismul fondurilor structurale) si chiar a societatii umane.
O data format, Sistemul financiar si monetar international este su-pus unor influente permanente din interiorul si din afara sa. Anii 70-80 au reprezentat o noua situatie critica pentru sistemul in cauza si, in special, pentru institutiile, metodele si principiile cuprinse in conexiunea de autoreglare.
Aceasta perioada se prelungeste si in prezent, rezolvarile crizei fiind rezultatul unor importante decizii de perfectionare la nivel regional si international.
Pentru Sistemul financiar si monetar international, conexiunea inversa de autoreglare cuprinde institutii, metode, mijloace si idei (concepte teoretice) prin intermediul carora se corecteaza cantitativ si calitativ produsele sistemului, in conformitate cu cerintele beneficiarilor acestor produse si cu posibilitatile reale ale momentului respectiv .
Institutiile create pe plan international cu scop de reglare operativa si pe termen lung a activitatii financiare si monetare sunt reprezentate, in principal, de:
- institutiile financiar-monetare internationale,
- conferintele si reuniunile financiar-monetare internationale,
- structurile nationale, regionale si internationale cu rol de reglare ale pietelor monetara, financiara si de credit.

In prezent functioneaza, cu rol de coordonare si reglare internationala pentru activitatea financiara si monetara:
- Banca Reglementelor Internationale,
- Fondul Monetar International,
- Banca Mondiala,
- Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare, precum si alte institutii care au partial atributii financiare si monetare sau care, prin deciziile lor, determina fluxuri financiar-monetare internationale.

Alete insemnari din blog

10 Ian 2011

Asistenta pe fonduri structurale
Stabilirea unor asemenea criterii de retragere nu trebuie sa se faca arbitrar, dar in mod normal nu poate fi facuta nici de o maniera in totalitate stiintifica. Nu se poate decide ce inseamna "problema majora care blocheaza lansarea produsului proiectului", fata de "problema minora cu care

24 Iun 2010

Credite pentru fonduri structurale
Inainte de a se pronunta in favoarea solicitarii de credite analizate pana in prezent, Comitetul de credit al bancii procedeaza si la verificarea disponibilitatilor in valuta, prezente si viitoare, disponibilitati care vor forma baza de tragere (emisiune) a creditului.In cazul bancilor com

17 Sep 2010

Optiuni valabile si interesante pentru managerii de proiecte finantate din fonduri europene nerambursabile
Pentru firmele romanesti s-a deschis, prin legislatia de atragere a capitalului strain si prin activitatea bancara, accesul la piata financiara si de credit internationala.S-au desprins posibilitatile de participare a firmelor la piata investitiilor directe, la piata titlurilor si la piata

24 Feb 2010

Uniformizarea bazei de impozitare in UE
Pentru a putea face fata concurentei pietei americane, Uniunea Europeana urmareste constituirea unui cadru comun privind impozitarea profiturilor corporatiilor, in acest scop, o prima solutie reprezentand-o uniformizarea bazei de impozitare a profiturilor si crearea asa-numitei „asie

06 Dec 2010

Scopul proiectului pe fonduri structurale este un set finit de indicatori sau o anumita capabilitate productiva?
Iata o chestiune oarecum de nuanta, dar care are o importanta fundamentala. Am vazut o multime de proiecte pe fonduri structurale considerate un succes de managerul care le condusese, dar pe care clientul le vedea ca pe un esec. Motivul era ca managerul realizase ce i se ceruse sa realizez
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.