Fonduri Structurale,Fonduri Europene Nerambursabil
 
„ detalii la www.fondurile-structurale.com ”
by: fonduri-structurale
 

Asistenta pe fonduri structurale

adaugat pe 10 Ian 2011

Stabilirea unor asemenea criterii de retragere nu trebuie sa se faca arbitrar, dar in mod normal nu poate fi facuta nici de o maniera in totalitate stiintifica. Nu se poate decide ce inseamna "problema majora care blocheaza lansarea produsului proiectului", fata de "problema minora cu care se poate trai", decat printr-un dialog constructiv cu clientul. Trebuie sa puneti in balanta dorinta dumneavoastra de a inchide un proiect pe fonduri structurale, atunci cand exista modalitati mai eficace si mai eficiente (sau mai interesante!) de a va folosi timpul, cu faptul ca clientul dumneavoastra are in continuare nevoie de ajutor.
Nu e obligatoriu sa mentineti tot personalul din echipa de proiect pe perioada de asigurare a asistentei post-lansare. In general, e mai eficient sa lasati treptat echipa sa se diminueze numeric, pana ajungeti sa aveti, in etaA￯pele finale de sustinere, doar scheletul de baza al unui echipaj. Ideal ar fi sa obtineti acordul ca in caz de nevoie sa puteti rechema orice membru-cheie pe care l-ati lasat sa plece din echipa.
Cealalta conditie de baza pentru o finalizare cu succes o reprezinta gestiA￯onarea judicioasa a asteptarilor clientului in legatura cu calitatea livrabilelor si cu efectul lor asupra activitatii organizatiei beneficiare si fondurilor. Daca termenele de executie si bugetele proiectului v-au fortat sa faceti compromisuri, spuneti-i acest lucru clientului dumneavoastra. Un client care intelege ca un produs al proiectului nu va fi 100% perfect si ca-i va aduce si dureri de cap organizatiei sale, pe langa beneficii, este mai probabil sa sustina dezangajarea echipei de proiect decat un client pentru care aceasta realitate vine ca o surpriza total neasteptata.
Scenariul alternativ, in care clientul isi da seama chiar in ultima clipa ca livrabilele proiectului nu sunt complete sau sunt inutilizabile, desi executia a fost facuta in totalitate conform cerintelor de obiect stabilite, este ceva mai complex de rezolvat. Nu exista metoda universal valabila de remediere a acestei probleme, intr-o varianta ideala, solutia ei se bazeaza pe o relatie solida cu clientul dumneavoastra. Ori de cate ori se declanseaza o discutie care dezbate daca ansamblul livrabilelor este sau nu complet, exista pericolul unei confruntari antagoniste intre executantul proiectului si client, dar daca ajungeti pe punctul sa va ciocniti cu clientul, atunci puteti sti ca va paste un dezastru! Acolo unde exista un decalaj perceput intre ce s-a realizat si ce are nevoie clientul, asigurati-va ca intre dumneavoastra si clientul respectiv se poarta nu un schimb de monologuri, ci un dialog, amandoi vorbiti, dar si ascultati ce spune celalalt. Daca nu faceti altceva decat sa va certati, nu ajungeti niciunde. incercati sa lasati deschise portile de comunicare si concentrati-va atentia pe rezolvarea problemei, nu pe gasirea unui vinovat. Daca tineti mortis, puteti si sa aratati cu degetul, dar numai dupa ce problema a fost rezolvata.
In cazul in care clientul realmente a uitat ceva, nu se poate spune ca ar fi nepotrivit din partea dumneavoastra sa-i semnalati, intr-un limbaj bine cumpanit, ca vina ii apartine, in fapt. Dar nu se cuvine sa va spalati pe maini de problema. Cadeti de acord asupra unei prelungiri a duratei proiectului si faceti ce trebuie, daca sunteti o firma angajata prin contract pe structurale, da, fireste ca trebuie sa fiti platit pentru acest lucru, dar totodata trebuie sa-l faceti! Nu cred ca v-ar conveni sa-i auziti pe clientii dumneavoastra spunand ca le-ati predat ceva care nu functioneaza, indiferent care-ar fi cauza!

Alete insemnari din blog

15 Iul 2010

Fonduri pentru dezvoltare
St. Odobleja, Psihologia consonantista: "viata este un cerc vicios de actiuni si reactiuni reciproce. Un cuplu reversibil de actiuni si reactiuni".... "viata nu poate exista fara conexiunea inversa sau cercul vicios".Dupa anul 1944 putem spune ca avem, nu o simpla Activitate financiara si

12 Ian 2009

Standarde de calitate prin fonduri structurale
Va retin astazi atentia cu Operatiunea - Sprijin pentru implementarea standardelor internationale, din cadrul POSCEE (Programul Operational Cresterea Competitivitatii Economice). Astfel, daca doriti sa va certificati ISO propria afacere, ei bine UE va ofera asistenta nerambursabila in aces

22 Sep 2008

Diferente Fonduri Structurale - fonduri pre-aderare (3)
Una din principalele diferente intre modul de implementare a proiectelor finantate din fonduri structurale fata de cele de pre-aderare o reprezinta: • faptul ca implica cheltuieli ce vor fi rambursate dupa realizarea lor efectiva de catre solicitantSpre deosebire de Phare si ISPA

23 Nov 2010

Comunicarea pe fonduri structurale
In majoritatea proiectelor pe fonduri structurale exista specialisti de un gen sau altul, fiecare cu propriul jargon si cu propriile instrumente de comunicare. In plus, multe firme au un bagaj lingvistic specializat, datorat sectorului economic din care fac parte, modului in care sunt orga

08 Apr 2010

Cursul valutar
Determinarea dimensiunii valorice a etaloanelor ce intra in operatiunile de pe piata monetara internationala este o prima etapa in cadrul activitatii de obtinere a nivelului informational al etaloanelor monetare utilizabile in context mondial. Cursul valutar sau rata de schimb reprezinta