Elegance is an attitude
 
„ "femeile sunt facute sa fie iubite, nu intelese" - oscar wilde ”
by: mona.monada
 

La vrajitoare

adaugat pe 17 Iul 2007

Manager de top sau tamaduitoare de cartier, cu totii trebuie sa isi construiasca un nume, un brand, pentru a avea succes. Si, ca in orice domeniu, procesul de branding are etapele sale.De acest lucru par a fi constiente si vrajitoarele care reusesc, in pofida suspiciunii de care dau dovada majoritatea oamenilor vizavi de ocultism, sa isi atraga musterii. Anunturile care impanzesc rubricile de mica publicitate ale ziarelor ne stau marturie. Iata cum se prezinta Ioana, o practicanta a magiei: “VRAJITOAREA IOANA cea mai puternica din Romania venita cu leacuri din Muntii Himalaia, Dealul Golgotei, apa Iordanului leacuri benefice pentru orice probleama, ajuta prin telefon.” Prin acest mesaj scurt, dar la obiect, ea se pozitioneaza in mintea cititorului ca fiind lidera in domeniul vrajitoriei, isi prezinta calitatile si, in plus, incearca sa aduca argumente care sa-i convinga de puterile sale pe oameni cu diverse credinte. Totul, prin cel mai puternic mijloc de comunicare: presa. Desi are un nume cat se poate de banal – Ioana, un nume ce paleste in fata suratelor, cum ar fi Mama Omida sau vrajitoare Bratara, aceasta tamaduitoare pretinde ca are leacuri din Muntii Himalaia (pana si cartile de Tarot mai au probleme cu ortografia), facand, astfel, trimitere la India, taramul magiei si la Hinduism, una dintre putinele religii care acorda spatiu, in textele sacre, atat magiei albe, cat si celei negre. Si crestinii pot merge cu inima impacata la vrajitoarea Ioana, aceasta avand si leacuri de pe Dealul Golgotei. Ce proprietati or avea ierburile de pe acolo, nu se specifica. Si apa sfanta a Iordanului este folosita pentru a rezolva “orice problema”. Ma intreb cum pot aceste leacuri sa ma ajute “prin telefon”. Daca la Ioana mai trebuie sa lucram numai la nume – prea obisnuit pentru o persona inzestrata cu atat har!- si la ortografie, in cazul altor vrajitoare chiar avem nevoie de magie pentru a le face credibile si a le pozitiona cum se cuvine pe piata. Sa luam, de pilda, acest anunt: “DOAMNA evreica cunoscatoare vad problemele dumneavoastra in 3 feluri de carti+ TAROT, cafea si altele. Rezolvari si rezultate satisfacatoare.” In primul rand, “doamna” nu are un nume. De ce as vrea sa imi las destinul pe mana unei anonime? Incearca ea sa ma convinga ca este “evreica” , adica….diferita, dar nu-i prea merge. Mai zice ca este cunoscatoare, insa nu specifica in ce domeniu. Sau s-o fi referit la cele “3 feluri de carti+ TAROT”? Daca da, ar fi trebuit sa fie mai specifica. Ca altfel, potentialii clienti o sa mearga sa-si resolve problemele la “altele’.

Alete insemnari din blog

19 Iul 2007

Paulo Coelho, ecranizat
Povestea unei fetite orfane din Romania, Athena, relatata in romanul "Vrajitoarea din Portobello", ar putea deveni film.Paulo Coelho a cerut ajutorul cititorilor pentru a-si adapta pentru marele ecran cartea, "Vrajitoarea din Portobello". Autorul scrie pe blogul sau ca

21 Iul 2008

Cum sa angajezi omul potrivit
Se iau circa 100 caramizi fara nici o aranjare prealabila, se pun intr-o camera inchisa, avand doar o singura fereastra. Sunt trimisi 2 - 3 candidati in camera si se inchide usa. Sunt lasati acolo singuri timp de 6 ore, apoi se analizeaza situatia.Daca au numarat caramizile - Sunt buni la

30 Mai 2007

Riyo Mori, noua Miss Univers
 Riyo Mori este cea de-a doua reprezentanta a Japoniei care intra in posesia titlul de cea mai frumoasa femeie din Univers. La editia de anul acesta, desfasurata la Ciudad de Mexico, pe locul doi s-a clasat brazilianca Natalia Guimaraes, iar pe loculal treilea Ly Jonaitis, din Venezue

18 Mai 2007

Lectie de marketing a la Britney Spears
Pe site-ul cantaretei, fanii o pot vedea pe aceasta goala, acoperindu-si sanii cu bratele. Aproape la fel de sexy ca inainte de perioada de declin, Britney le multumeste admiratorilor pentru ca s-au rugat pentru ea si spune ca acest sprijin spiritual a ajuta-o cu adevarat.O bila alba pentr

10 Iul 2007

Harem de...plastic
Damele de companie din Romania si din alte tari balcanice au concurenta serioasa. Japonezii nu mai sunt interesati de frumusetile autohtone...ci prefera sa isi investeasca banii in papusi erotice. O astfel de femeie, care ii asteapta cuminti acasa, nu ii cicalesc si nu ii insala, costa cam
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.