astazi

„ astazi e o alta zi... ”
by: ralucutza15

2 zile de vacanta

adaugat pe 11 Mar 2007

daaaaa....2 zile de vacanta....o vacanta mult asteptata. Cu toate ca m-am trezit sambata pe la 5 dimineata pt a ajunge la tren si pt a merge cu personalul pana intr-o halta si apoi in frig am mai asteptat  inca 30 de min autobuzul am ajuns in sfarsit. Aceeasi casa in stil taranesc upgradata de culorile albastru si verde combinate intr-un mod ciudat folosite pt a vopsi tocurile geamurilor si  usa....cateodata cred ca bunicul meu nu distinge culorile ;))...aceeasi curte mare cu vie in partea dreapta si aceeasi Mura care sare pe mine si se bucura si imi zambeste aratandu-si dintii.....daaaa.....au fost doua zile de vis....am mancat lapte proaspat fiert si oua cu paine coapta in cuptor cu lemne (stiu ca e post dar cand ma gandesc ca ajung in aceste locuri de cel mult 3  sau 4 ori pe an :(( ) si am iesit din casa, am mers in gradina unde pamantul era proaspat arat si era cald si soare si vantul abia adia miscand putinele crengi ramase din marul care odata imi era casa..... aproape ca am capatat primul meu bronz :) putin rosiatec pe nas si pometi. Am petrecut toata ziua alergand prin curte, jucandu-ma cu Mura si Ursu' urmarind gainile cum fug dupa muste si scormonind petecile de iarba, uitandu-ma la fel de uimita ca prima data , la cat de repede si frumos iepurii rod dintr-o sfecla de zahar. Dupa ce m-am mai linistit m-am urcat in podul surii, sura* care in curand va fi daramat si am gasit o valiza uitata...e o valiza de aia cu care mergeau baietii in armata , verde , din placaj si cu cheita.....normal ca am cautat in ea si am gasit niste carti vechi de istorie, niste scrisori de pe vremea cand unchiul meu era in armata si o multime de lozuri in plic necastigatoare dar asezate culoare la culoare si marime la marime......a doua zi a inceput cu cantatul clasic al cocosului, cu apa extraordinar de rece aplicata pe fata si cu soarele puternic care te imbie sa-ti iei rucsacul in spinare si sa pleci in lumea ta...pe dealuri...pe campii..oriunde numai sa te bucuri de minunile pamantului.*sura = reg. loc unde se tin vacile si caii, grajdi
Cat de mult ti-a placut acest blog?
3,04
(328 voturi)
871 vizite

Alete insemnari din blog

22 Mai 2007

Comenatrii:2 |

azi prima oara iti scriu
azi prima oara iti scriu un cuvant pt mai tarziude astazi incepe o noua etapa in viata mea, o etapa in care tu vei ocupa locul doi sau poate chiar 3 in functie de starea mea.M-am saturat sa stau dupa tine, sa conteze mai mult ceea ce zice lumea, ceea ce zic prietenii tai, sa te porti cu mi

09 Ian 2009

jurnalul unei despartiri 6
acum recitesc.... a trecut mult de atunci....foarte frumoasa povestea dar nu s-a terminat atuncia doua zi a venit cu flori si bomboane dis de dimineata si am plecat la munte....din pacate nu am stat decat o zi...dar a fost frumos...ma simteam ca si cum am fi luat totul de la inceput....spe

16 Ian 2007

Comenatrii:1 |

inceput...
si pentru ca iarna nu cred ca se mai intoarce am trecut la freza de primavara adica mai scurt mai cret si mai neastamparat, mi-am luat privirea bucuroasa si zambetul de inceput de primavara si am iesit din casa.Soarele era la locul lui, vrabiutele la fel de zgomotoase ca primavara trecuta

09 Ian 2009

jurnalul unei despartiri 11
trecusera 3 saptamani de la incident......el mergea la ele, facea proiecte, le ducea cu masina unde vroiau ele......eu....eu satula sa tot ma gandesc ca ma inseala sau sa-l cred pe cuvant ca nu ma inseala.....am hotarat ca de prea mult timp dureaza nesigurant asta si trebuie sa-i pun

16 Mar 2007

cercei 2
 Poveste cercelului din portofelul ei era una ciudata....era o amintire.... fostul ei prieten strabatuse jumatate de tara pt a-i cumpara si nu pt ca acei cercei aveau ceva special ci pt ca in orasul lor nu se gaseau. Povestea ca in ziua in care a pierdut unul din ei a simtit ca a pier

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!