Resurse Umane si Marketing Online
 
„ ...impreuna putem realiza lucruri marete... ”
by: sweet_iulia
 

Ce presupune procesul de optimizare a unui site￯

adaugat pe 16 Mai 2008

NU mai este ceva nou faptul ca fiecare companie este inscrisa in cadrul unei competitii acerbe, incepand chiar cu primele momente din existenta sa. Competitorii in mediul business isi arata coltii in cele mai diverse feluri, astfel zilnic apar mii de site-uri cu fel de fel de servicii si produse ofertate, de la cele mai simple pana la cele mai complicate cu putinta - aici vorbim de structura site-ului si de tipul ofertei! Tinand cont de aceste schimbari in cadrul pietei trebuie sa fim intotdeauna cu un pas inaintea concurentei si in acelasi timp sa oferim produse si/sau servicii cat mai repede, cat mai vizibil si cat mai accesibil ca pret. Procesul de optimizare a unui site are loc cu scopul de a face fata concurentei si consta in totalitatea procedeelor aplicate asupra unei pagini web astfel incat continutul site-ului sa fie cat mai relevant pentru motoarele de cautare pentru care se face optimizarea. Procedeul de Optimizare Web pentru un site se aplica pentru aducerea de trafic de piata, astfel incat vizitatorii site-ului sa fie persone cu adevarat interesate de serviciile sau produsele ofertate. Vizitatorii site-ului vostru vor fi persoane cu adevarat interesate de serviciile sau produsele pe care le oferi si nu utilizatori de Internet care va acceseaza site-ul din pura intamplare sau curiozitate. Un site este ca si inexistent daca nu poate fi gasit usor de catre publicul caruia ii este adresat. SEO este prescurtarea de la Search Engine Optimization (Optimizare pentru Motoarele de Cautare) si reprezinta procesul prin care se urmareste imbunatatirea volumului si calitatii traficului pe un site, trafic provenit din rezultatele cautarii prin intermediul motoarelor de cautare. Pentru a realiza cu succes optimizarea unui site, trebuie intelesi mai intai algoritmii dupa care motoarele de cautare functioneaza. Motoarele de cautare claseaza site-rile in functie de calitatea continutului paginii, cuvintele cheie alese si numarul si calitatea link-urilor externe spre respectiva pagina. Alti factori care pot influenta clasarea unui site in motoarele de cautare sunt structura site-lui, vizibilitatea textelor, continutul ascuns al paginii (dar vizibil pentru motoarele de cautare), acuratetea codurilor si altele. Un proces de optimizare dureaza si costa. Cu toate acestea, daca a fost bine facut poate fi extrem de profitabil: aproape toti clientii cumpara de la primii listati ca si page rank. Unele statistici indica faptul ca 60% din vanzari sunt efectuate de primele trei site-uri listate si 80% din vanzari sunt efectuate de site-urile de pe prima pagina. In concluzie, a optimiza un site astfel incat sa se situeze intre primele rezultate in motoarele de cautare este atat o arta cat si o stiinta, fiind nevoie de mult talent creativ si spirit analitic. Ca pasi in cadrul optimizarii unui site putem aminti: - Un audit de site - Audit de concurenta - Strategia de comunicare - Identitatea vizuala si valorile de Brand etc. - Stabilirea cuvintelor cheie potrivite - etc. O optimizare reusita trebuie sa fie sustinuta de cuvinte cheie potrivite, de articole la subiect postate pe site-uri de specialitate si de interes pentru profilul target-ului vizat, submitari in portaluri si inscrieri in directoare etc. Restul de procedee surprinse in cadrul procesului de optimizare nu se mai spun, ele doar se simt si se fac de la sine, asa ca daca vreti mai multe informatii testati-ne capacitatea cu o cerere de optimizare site by Iulia VESA www.publiceuroconsulting.rowww.yourjobs.ro Iulia VESA Online Marketing Manager Public Euroconsulting - Agentie de recrutare si consultanta in marketing Vizitati blogul nostru la: http://blog.publiceuroconsulting.ro 

Alete insemnari din blog

16 Mai 2008

Cum pot fi atrasi angajatii performanti?
In primul rand nu trebuie sa uitam in nici un fel faptul ca o companie inseamna in primul rand oameni! Succesul companiei tine de capacitatea atragerii celor mai performanti angajati in domeniul in care compania isi desfasoara activitatea. In acest sens trebuie sa existe o corelatie intre

16 Mai 2008

Marketing pe Internet
Putem face diferenta intre marketingul traditional si explozia de mesaje care sustin politica de marketing online. Unii sunt de parere ca marketingul pe internet nu are nevoie de grafica si frumos ci doar de chestii utile, rationale si la subiect. Eu nu impartasesc aceeasi parere cu ei deo

16 Mai 2008

Conceptul de marketing digital!
Ce vrea sa insemne “marketing online“? Nici mai mult nici mai putin, decat o activitate de marketing in mediul online! Ce simplu, nu-i asa? Intr-o caracterizare mai complexa, pot spune ca marketingul digital reprezinta acea practica de promovare a produselor si

16 Mai 2008

Afacerile se bazeaza pe Internet
Era Internetului nu mai este ceva necunoscut si strain pentru noi. In fiecare zi suportam aceasta platforma imensa de informatii…fie ca sunt informatii relevante sau nu. Companiile se transforma si isi dezvolta domenii digitale, descrieri friendly si layout-uri colorate pentru a atr

16 Mai 2008

Analiza unui curriculum vitae
Cu siguranta te vei intreba ce poate fi asa de interesant si sofisticat la analiza unui CV. Mai degraba vei spune ca realizarea unui CV da mai multa bataie de cap decat o simpla analiza a acestuia. Intr-adevar, la prima vedere analiza unui CV poate fi un lucru nesemnificativ si lipsit de i
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.