Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Universul Penthouseurilor Oradene

adaugat pe 29 Mar 2009

Omul este o fiinta in permanenta schimbare. Fiecare doreste sa se depaseasca pe sine, sa traiasca in armonie cu universul, sa culeaga roadele muncii sale si sa se simta recompensat printr-un trai de lux, alaturi de familia sa. Pentru fiecare dintre noi este important sa ne refugiem in linistea si siguranta caminului nostru. ACUM, avem aceasta posibilitate, sa ne alegem un camin pe gustul nostru, la standardele secolului XXI, cu finisaje de calitate, la preturi exceptionale. Oradea se poate mandri cu noi apartamente cu stil, moderne, spatioase, de calitate superioara, situate intr-o zona unica, pentru oameni care indraznesc sa-si doreasca ceva mai mult de la viata, care doresc confort, siguranta, liniste. Aceste apartamente se adreseaza persoanelor care nu au timp de pierdut, care doresc sa locuiasca intr-un apartament de lux dotat cu toate facilitatile si serviciile conexe de care au nevoie pentru a se simti lipsiti de griji. Patrunde in universul Penthouse-urilor, concepute pe doua nivele, fiind alcatuite dintr-un dormitor, camera de zi + sufragerie, baie, bucatarie, hol la primul nivel si doua sau trei dormitoare dormitoare, baie, la al doilea nivel. Proiectul se compune din 4 penthouse-uri construite la nivelul etajului 8 al Blocurilor de pe Strada Corneliu Coposu Nr. 3, o zona cu potential ridicat din Oradea, care se bucura de o priveliste minunata. Apartamente, create pe doua nivele, se bucura de o arhitectura moderna, confort si stil, toate inglobate intr-un concept avangardist care poate sa respecte si cele mai rafinate si pretentioase gusturi si stiluri de viata. Fatada Blocului, Casa Scarii, Liftul Interior vor beneficia de restructurari majore si de finisaje de calitate, intrand in randul imobilelor de lux din Oradea. Pretul acestor Penthouse-uri este de la 700 EURO/mp construit, iar pentru a intra in posesia unui apartament trebuie sa achitati un avans de minimum 30% din valoarea acestuia, iar restul la predare. Termenul de predare este iulie-august 2009. Pentru aceia dintre voi care preferati un spatiu sigur, deschis, linistit, peisaje naturale deosebite si un design modern si elegant, ati ajuns unde trebuie. Puteti solicita detalii despre apartamente la urmatoarele date de contact: Tel: 0745.78.31.66 E-mail: marketing@microvision.ro WEB: http://imobiliareoradea.blogspot.comAlina Blaga

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Marketing viral vs Guerilla marketing
Marketing Viral vs Guerilla MarketingMarketing viral….sau guerilla marketing. Ce au acestea doua in comun, si ce le diferentiaza, care dintre cele doua campanii au mai mare efect… Acestea sunt intrebari pe care multi dintre cei care se initiaza in ale marketingului si le pun.

15 Mai 2008

Brainstorming sau Munca in Echipa.
Brainstorming sau Munca in Echipa.Companiile sunt structurate pe departamente, fiecare cu domeniul sau de activitate. Fiecare departament este constituit din personal calificat, care sa desfasoare activitatea cu maxima eficienta. Pentru ca un departament sa poata sa isi desfasoare activita

29 Mar 2009

Blogul Personal si impactul sau asupra Brandului tau
Ei bine, daca CV-ul si Scrisoarea de intentie sunt vazute doar de angajatori, Blogul este public, poate fi vazut de oricine, poate fi citit de oricine. Blogul, este modul in care iti exprimi ideile tale, experientele tale, ceea ce ai vazut si merita sa vada si altii, ceea ce ai citit. Moti

01 Iul 2009

Diabetul si dieta minune a doctorului Robert Young
In articolul Tot ce nu ai stiut despre diabet am prezentat cum este vazut diabetul din prisma Doctorului Robert O. Young si ce solutii a gasit acesta pentru a combate aceasta boala atat de raspandita. A studiat foarte mult acest fenomen, chiar a scris si o carte despre cum trebuie luptat c

15 Mai 2008

Marketing intern vs marketing extern
Marketing intern vs Marketing externDe ce marketing intern vs marketing extern? Deoarece, in primul rand, doresc sa facem o disctinctie clara intre marketing intern si marketing extern. Cand ne gandim la marketing extern, ne gandim la clienti, altfel spus la publicul larg, care nu face par
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.