Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Universul Penthouseurilor Oradene

adaugat pe 29 Mar 2009

Omul este o fiinta in permanenta schimbare. Fiecare doreste sa se depaseasca pe sine, sa traiasca in armonie cu universul, sa culeaga roadele muncii sale si sa se simta recompensat printr-un trai de lux, alaturi de familia sa. Pentru fiecare dintre noi este important sa ne refugiem in linistea si siguranta caminului nostru. ACUM, avem aceasta posibilitate, sa ne alegem un camin pe gustul nostru, la standardele secolului XXI, cu finisaje de calitate, la preturi exceptionale. Oradea se poate mandri cu noi apartamente cu stil, moderne, spatioase, de calitate superioara, situate intr-o zona unica, pentru oameni care indraznesc sa-si doreasca ceva mai mult de la viata, care doresc confort, siguranta, liniste. Aceste apartamente se adreseaza persoanelor care nu au timp de pierdut, care doresc sa locuiasca intr-un apartament de lux dotat cu toate facilitatile si serviciile conexe de care au nevoie pentru a se simti lipsiti de griji. Patrunde in universul Penthouse-urilor, concepute pe doua nivele, fiind alcatuite dintr-un dormitor, camera de zi + sufragerie, baie, bucatarie, hol la primul nivel si doua sau trei dormitoare dormitoare, baie, la al doilea nivel. Proiectul se compune din 4 penthouse-uri construite la nivelul etajului 8 al Blocurilor de pe Strada Corneliu Coposu Nr. 3, o zona cu potential ridicat din Oradea, care se bucura de o priveliste minunata. Apartamente, create pe doua nivele, se bucura de o arhitectura moderna, confort si stil, toate inglobate intr-un concept avangardist care poate sa respecte si cele mai rafinate si pretentioase gusturi si stiluri de viata. Fatada Blocului, Casa Scarii, Liftul Interior vor beneficia de restructurari majore si de finisaje de calitate, intrand in randul imobilelor de lux din Oradea. Pretul acestor Penthouse-uri este de la 700 EURO/mp construit, iar pentru a intra in posesia unui apartament trebuie sa achitati un avans de minimum 30% din valoarea acestuia, iar restul la predare. Termenul de predare este iulie-august 2009. Pentru aceia dintre voi care preferati un spatiu sigur, deschis, linistit, peisaje naturale deosebite si un design modern si elegant, ati ajuns unde trebuie. Puteti solicita detalii despre apartamente la urmatoarele date de contact: Tel: 0745.78.31.66 E-mail: marketing@microvision.ro WEB: http://imobiliareoradea.blogspot.comAlina Blaga

Alete insemnari din blog

18 Mai 2008

Cum sa ne comportam la un interviu!
Cum sa ne comportam la un interviu!Cum sa ne purtam la un interviu … un subiect intens dezbatut, despre ce sa facem si ce sa nu facem la un prin interviu, care sunt intrebarile care ne putem permite sa le punem si care nu.Cel mai important aspect, este sa fii relaxat la un interviu,

15 Mai 2008

Head-Hunting - O noua metoda de a-ti recruta candidatii potriviti.
Head-Hunting - O noua metoda de a-ti recruta candidatii potriviti.Head-hunting-ul este un proces de cooptare a angajatilor doriti in propria-ti corporatie - spun corporatie, deoarece la inceputurile sale, head-hunting-ul era utilizat cu precadere de marile corporatii din tarile dezvoltate,

24 Mai 2009

Stimulator natural de formare a celulelor STEM
Se stie ca organismul uman este foarte complex si are o functie foarte importanta, si anume aceea de a lupta singur cu inamicii sai, insa multe organisme au nevoie de ajutor din exterior pentru a putea lupta si a se regenera , dar de multe ori nu gasim solutia in exterior pentru a ne putea

29 Mar 2009

CVul Oglinda imaginii brandului tau
. El vorbeste in locul tau despre intreaga ta activitate desfasurata pana in present, el scoate la iveala toate calitatile si defectele tale, plusurile si minusurile tale s.a.m.d. Daca stam sa ne gandim de fapt pentru ce ne creem un Brand Personal, vei observa ca obtinerea unul loc de munc

29 Mar 2009

Pasii si instrumentele de construire ale unui brand personal
Trebuie insa sa intelegem faptul ca un brand personal este extrem de greu de construit si este foarte important sa il pastrezi odata ce l-ai construit. Imagina propriei tale persoane este practic cea care trebuie sa iti lase usile deschise oriunde ai merge. Un brand nu se construieste de a