Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Team Building - o noua metoda de motivare a angajatilor

adaugat pe 15 Mai 2008

Team Building - o noua metoda de motivare a angajatilor!Fiecare manager trebuie sa fie constient ca trebuie sa isi motiveze angajatii atat financiar cat si non-financiar. De ce e atat de necesar sa ne motivam angajatii? Motivand angajatii, acestia vor munci mai mult, mai eficient, intr-un mediu placut, toate acestea ducand la cresterea productivitatii firmei, la o calitate superioara a produselor/serviciilor companiei. Multi manageri au inteles faptul ca nu este nevoie doar de o motivare financiara a angajatilor, de multe ori angajatii apreciaza si o simpla recunoastere a meritelor nu doar din partea managerilor ci si din partea colegilor. O metoda foarte des utilizata de firme in ultima perioada este organizarea de team building-uri, in vederea consolidarii si intregirii echipei. De ce este atat de important team buiding-ul? Este important pentru ca nu se face pentru a-i bine dispune pe angajti, ci pentru a gasi punctele forte ale fiecarui membru al echipei, ajutandu-i sa se intregreze, sa isi descopere punctele comune, influentand in mod pozitiv moralul echipei si ajutandu-i sa performeze mai eficient, rezultatele echipei fiind astfel mai bune. De fapt, team building-ul reuseste intr-un timp relativ scurt sa intregeasca o echipa, membrii acesteia sa aiba incredere in valorile celorlalti membri, acestia ajungand sa relationeze mult mai eficient.O astfel de motivare non-financiara a angajatilor este benefica nu doar pentru angajati, ci si pentru companie, deoarece isi va forma astfel o echipa care isi cunoaste valorile, potentialul, si care e capabila sa duca la bun sfarsit o sarcina data.  In cadrul unui team building sunt efectuati atat activitati indoor, care includ diverse jocuri in echipa, fiecare avand un rol important in consolidarea echipei, jocuri precum “Blazonul personal” (exercitiu de intercunoastere), “Robotul” (transmiterea unui mesaj simplu, dar de cele mai multe ori se omite transmiterea eficienta a mesajului), precum si activitati outdoor, cum ar fi “Uriasul” (exercitiu prin care participantii trebuie sa realizeze un urias din corpurile lor), “Sa schiem impreuna” (activitate de echipa in care participantii isi coordoneaza activitatile impreuna),” Tu crezi ca poti?”(participantii trebuie sa ajunga la un loc legati la ochi si avand un singur leader care are ochii deschisi si care ii coordoneaza) etc.Aceste jocuri sunt foarte importante si fiecare are un rol important in intregirea echipei, team buiding-ul fiind stabilit in functie de nevoile de dezvoltare si de perfectionare ale angajatilor companiei care solicita team building-ul.Asadar, team building-ul este unul dintre cele mai eficiente metode de motivare non-financiara a angajatilor, si va recomand sa apelati la un astfel de exercitiu pentru echipa voastra, deoarece toate acestea vor avea mari efecte asupra rezultatelor finale ale echipei.Pana dta viitoare, va doresc lectura placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing Manager.Public Euroconsulting - Agentie de recrutare si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro

Alete insemnari din blog

29 Mar 2009

Blogul Personal si impactul sau asupra Brandului tau
Ei bine, daca CV-ul si Scrisoarea de intentie sunt vazute doar de angajatori, Blogul este public, poate fi vazut de oricine, poate fi citit de oricine. Blogul, este modul in care iti exprimi ideile tale, experientele tale, ceea ce ai vazut si merita sa vada si altii, ceea ce ai citit. Moti

09 Nov 2008

Sexul - cel mai bun prieten al Advertising-ului
Sexul - cel mai bun prieten al Advertising-uluiEste oare sexul cel mai bun prieten al advertising-ului. Oamenii de marketing se folosesc tot mai des de sex pentru a promova un produs? Oare sexul chiar vinde orice? Sunt multe intrebari pe care marketerii si le pun, iar una dintre ele este d

15 Mai 2008

Campania de electorala - strategie de marketing inteligenta?
Campania electorala - strategie de marketing inteligenta?Suntem in anul electoral, cand fiecare trebuie sa ne alegem un primar care sa ne reprezinte cel mai bine interesele, sau cel putin noi speram ca ne va reprezenta interesele noastre, ale poporului de rand. Dupa perioada post-decembris

15 Mai 2008

La ce foloseste un studiu de piata?
La ce foloseste un studiu de piata?Cu siguranta, fiecare manager si-a pus macar o data intrebarea: La ce imi foloseste mie un studiu de piata? Un studiu de piata bine facut, va furnizeaza informatii reale, valide, ajutandu-va sa luati deciziile potrivite, in urma unui calcul precis al risc

09 Nov 2008

Mesajele subliminale.
Mesajele subliminale.Mesajele subliminale. O tehnica pe care toate agentiile de advertising ar folosi-o, dar care este interzisa prin lege. Ce este de fapt publicitatea subliminala? Publicitatea subliminala este orice publicitate care utilizeaza stimuli prea slabi pentru a fi perceputi &ic
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.