Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Team Building - o noua metoda de motivare a angajatilor

adaugat pe 15 Mai 2008

Team Building - o noua metoda de motivare a angajatilor!Fiecare manager trebuie sa fie constient ca trebuie sa isi motiveze angajatii atat financiar cat si non-financiar. De ce e atat de necesar sa ne motivam angajatii? Motivand angajatii, acestia vor munci mai mult, mai eficient, intr-un mediu placut, toate acestea ducand la cresterea productivitatii firmei, la o calitate superioara a produselor/serviciilor companiei. Multi manageri au inteles faptul ca nu este nevoie doar de o motivare financiara a angajatilor, de multe ori angajatii apreciaza si o simpla recunoastere a meritelor nu doar din partea managerilor ci si din partea colegilor. O metoda foarte des utilizata de firme in ultima perioada este organizarea de team building-uri, in vederea consolidarii si intregirii echipei. De ce este atat de important team buiding-ul? Este important pentru ca nu se face pentru a-i bine dispune pe angajti, ci pentru a gasi punctele forte ale fiecarui membru al echipei, ajutandu-i sa se intregreze, sa isi descopere punctele comune, influentand in mod pozitiv moralul echipei si ajutandu-i sa performeze mai eficient, rezultatele echipei fiind astfel mai bune. De fapt, team building-ul reuseste intr-un timp relativ scurt sa intregeasca o echipa, membrii acesteia sa aiba incredere in valorile celorlalti membri, acestia ajungand sa relationeze mult mai eficient.O astfel de motivare non-financiara a angajatilor este benefica nu doar pentru angajati, ci si pentru companie, deoarece isi va forma astfel o echipa care isi cunoaste valorile, potentialul, si care e capabila sa duca la bun sfarsit o sarcina data.  In cadrul unui team building sunt efectuati atat activitati indoor, care includ diverse jocuri in echipa, fiecare avand un rol important in consolidarea echipei, jocuri precum “Blazonul personal” (exercitiu de intercunoastere), “Robotul” (transmiterea unui mesaj simplu, dar de cele mai multe ori se omite transmiterea eficienta a mesajului), precum si activitati outdoor, cum ar fi “Uriasul” (exercitiu prin care participantii trebuie sa realizeze un urias din corpurile lor), “Sa schiem impreuna” (activitate de echipa in care participantii isi coordoneaza activitatile impreuna),” Tu crezi ca poti?”(participantii trebuie sa ajunga la un loc legati la ochi si avand un singur leader care are ochii deschisi si care ii coordoneaza) etc.Aceste jocuri sunt foarte importante si fiecare are un rol important in intregirea echipei, team buiding-ul fiind stabilit in functie de nevoile de dezvoltare si de perfectionare ale angajatilor companiei care solicita team building-ul.Asadar, team building-ul este unul dintre cele mai eficiente metode de motivare non-financiara a angajatilor, si va recomand sa apelati la un astfel de exercitiu pentru echipa voastra, deoarece toate acestea vor avea mari efecte asupra rezultatelor finale ale echipei.Pana dta viitoare, va doresc lectura placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing Manager.Public Euroconsulting - Agentie de recrutare si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro
Cat de mult ti-a placut acest blog?
2,88
(260 voturi)
2662 vizite

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Investiti in ... angajati!
Investiti in …angajati!!!Azi mi-am propus sa dezbat un subiect mai controversat, daca imi permiteti sa il numesc asa, astfel ca am decis sa discutam despre cea mai importanta resursa (din punctul meu de vedere) a unei firme, organizatii, corporatii, cum vreti voi sa o numiti, si anu

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Campania de electorala - strategie de marketing inteligenta?
Campania electorala - strategie de marketing inteligenta?Suntem in anul electoral, cand fiecare trebuie sa ne alegem un primar care sa ne reprezinte cel mai bine interesele, sau cel putin noi speram ca ne va reprezenta interesele noastre, ale poporului de rand. Dupa perioada post-decembris

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Modalitati de includere a starilor emotionale in cercetarea de piata
Modalitati de includere a starilor emotionale in cercetarea de piataStim cu totii ca cercetarea de piata este un studiu aplicat unor subiecti care fac parte dintr-o colectivitate, pentru a afla diverse pareri, stari, necesitati ale persoanelor supuse unui chestionar. Pentru a fi siguri ca

28 Iul 2009

Comenatrii:0 |

Dr Robert Young tine conferinte despre pH Miracle in toata lumea
Doctorul Robert O. Young este pus pe fapte mari si doreste sa promoveze peste tot in lume Noua Biologie - pH Miracle. Prima oprire a fost in primavara la Budapesta, iar in luna iunie in Londra, unde Doctorul a prezentat cu lux de amanunte tot ce trebuie sa stim despre cauza adevarata a tut

29 Mar 2009

Comenatrii:0 |

Pasii si instrumentele de construire ale unui brand personal
Trebuie insa sa intelegem faptul ca un brand personal este extrem de greu de construit si este foarte important sa il pastrezi odata ce l-ai construit. Imagina propriei tale persoane este practic cea care trebuie sa iti lase usile deschise oriunde ai merge. Un brand nu se construieste de a

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!