Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Sexul - cel mai bun prieten al Advertising-ului

adaugat pe 09 Nov 2008

Sexul - cel mai bun prieten al Advertising-uluiEste oare sexul cel mai bun prieten al advertising-ului. Oamenii de marketing se folosesc tot mai des de sex pentru a promova un produs? Oare sexul chiar vinde orice? Sunt multe intrebari pe care marketerii si le pun, iar una dintre ele este daca sexul intr-adevar vinde orice.Peste tot, in toata reclamele, vedem femei frumoase, cu forme generoase, tinute sumare, care atrag privirile barbatilor si invidia femeilor de rand. Pentru a fi sigur ca retii atentia barbatilor, tot ce trebuie sa faci este sa te folosesti de sexul frumos, sa iti identifici produsul cu imaginea unei femei sexy, care printr-o singura privire stie sa trezeasca dorinte ascunse in mintea barbatilor, rezultatul fiind cel scontat. Fiti siguri ca acel barbat va retine mesajul transmis de voi. Nu numai femeile frumoase fara sutien pe sub bluza transparenta pot vinde un produs, din potriva, putem lua oricand un barbat cu un corp atletic, lucrat la aparatele de la gym, cu o camasa descheiata si o pereche de jeansi, cu un suras ametitor si fiti siguri ca multe femei isi vor dori sa aiba asa ceva langa ele.Lumea advertising-ului este plina de astfel de exemple, femei frumoase, barbati senzuali, care iti prezinta un produs de exceptie, de care nu stiai pana acum ca ai nevoie, dar care esti automat convinsa ca ai nevoie de el, pentru a te simti tu mai bine, sau pur si simplu pentru a te rasfata. Advertiserii doresc sa lase o amprenta asupra psihicului tau in legatura cu produsul lor, vor sa le asociezi produsul cu un anumit lucru care te va face sa iti amintesti in permanenta de produsul lor, si ce ar putea avea cel mai mare succes daca nu sexualitatea. Cam toate reclamele la bere sunt cu femei sexy, care tin berea in mana si te asigura ca vei trai experienta vietii tale gustand din acea bere, ca si cand ai avea langa tine o femeie la fel de sexy ca si cea din reclama. Barbatii asociaza femeia din reclama cu sexul, astfel ei cand se gandesc la bere, se gandesc la tipa sexy din reclama, ceea ce ii duce cu mintea la sex, si astfel se gandesc din nou la berea promovata, ceea ce ii va determina sa cumpere acea bere.Sexualitatea este o adevarata industrie la ora actuala, fiind principala arma a advertiser-ilor intr-o lume in continua competitie. Dar oare va mai tine aceasta industrie mult timp? Oare nu va ajunge populatia la o maturitate care sa le permita sa scoata sexul din aceasta ecuatie si sa ramana doar cu oferta unui produs de care au sau nu au nevoie.Pana data viitoare va doresc lecturare placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com

Alete insemnari din blog

16 Apr 2009

Universul FIMO
FIMO a fost pentru prima oara un compus de modelare din plastica adus in atentia fabricii de  productie papusi a lui Kathe Kruse la sfârsitul 1930 ca un posibil inlocuitor pentru compusii de plastic care pe timpul razboiului erau tot mai greu de gasit. FIMO, in varianta in care

29 Mar 2009

Platformele sociale cheia de lansare a brandului tau
ati dintre voi nu aveti un cont pe Hi5, Facebook, Twitter, MySpace, si lista poate continua. Ei bine, toate acele conturi sunt create pentru a va promova propria persoana, pentru a gasi noi prieteni, de a comunica tot mai mult, sau de ce nu, de a va gasi jumatatea. Retelele sociale virtual

29 Mar 2009

Scrisoarea de intentie ambalajul imaginii tale
 CV-ul trebuie sa fie intotdeauna insotit de o scrisoare de intentie avand in vedere faptul ca acest CV este, prin natura sa, mai general, in timp ce o scrisoare de intentie este personalizata. Asadar scrisoarea de intentie nu repeta informatiile din CV, nu este un rezumat al CV-ului,

15 Mai 2008

Investiti in ... angajati!
Investiti in …angajati!!!Azi mi-am propus sa dezbat un subiect mai controversat, daca imi permiteti sa il numesc asa, astfel ca am decis sa discutam despre cea mai importanta resursa (din punctul meu de vedere) a unei firme, organizatii, corporatii, cum vreti voi sa o numiti, si anu

28 Iul 2009

Dr Robert Young tine conferinte despre pH Miracle in toata lumea
Doctorul Robert O. Young este pus pe fapte mari si doreste sa promoveze peste tot in lume Noua Biologie - pH Miracle. Prima oprire a fost in primavara la Budapesta, iar in luna iunie in Londra, unde Doctorul a prezentat cu lux de amanunte tot ce trebuie sa stim despre cauza adevarata a tut