Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Scrisoarea de intentie ambalajul imaginii tale

adaugat pe 29 Mar 2009

 CV-ul trebuie sa fie intotdeauna insotit de o scrisoare de intentie avand in vedere faptul ca acest CV este, prin natura sa, mai general, in timp ce o scrisoare de intentie este personalizata. Asadar scrisoarea de intentie nu repeta informatiile din CV, nu este un rezumat al CV-ului, ci doar prezinta selectiv informatia din CV, in functie de postul vizat. Prin intermediul scrisorii de intentie aveti posibilitatea sa va exprimati clar interesul pentru postul pentru care doriti sa aplicati, aveti posibilitatea de a va explica motivul pentru care considerati ca sunteti persoana potrivita pentru acel post, si foarte important, puteti sa ii aratati angajatorului ca ati analizat evolutia companiei, ca sunteti in tema cu domeniul in care activeaza compania, si alte informatii utile care va pot garanta succesul. Scrisoarea de intentie are rolul de a stabili legatura dintre cerintele postului si pregatirea profesionala a candidatului evidentiind in acelasi timp modul in care dvs., candidatul, sunteti persoana cea mai potrivita pentru respectivul post, modul in care contributia dvs. va ajuta la progresul companiei. Secretele unei scrisori de intentie convingatoare 1.    Foarte important este tonu cu care va adresati. Incercati sa gasiti tonul potrivit, nici prea formal, nici prea degajat. 2.    Scrisoarea de intentie trebuie sa fie scurta si la obiect. Incercati sa atingeti toate punctele esentiale, insa nu folositi prea multe paragrafe. Nu repetati informatiile din CV, deoarece acelea le va gasi in CV. Faceti scrisoarea de intentie cat mai scurta - nu vreti sa va plictisiti posibilul angajator. 3.    Atentie la greselile gramaticale. Cititi cu atentie scrisoarea dupa ce ati conceput-o si asigurati-va ca nu aveti greseli gramaticale, fiti atenti chiar si la greselile de acord. 4.    Documentati-va inainte de a va apuca de scris. Aflati tot ce se poate despre firma, si asigurati-va ca veti surprinde in scrisoare anumite puncte din care angajatorul sa isi dea seama ca ati analizat compania in cauza. 5.    Mentionati postul pentru care candidati precum si modul in care ati aflat de post. 6.    Amintiti motivul pentru care doriti sa lucrati acolo. Poate sa fie unul legat de performantele firmei si de oportunitatile ei, sau pur si simplu poate fi un post in care va puteti pune in valoarea calitatile si sa va dezvoltati pe plan profesional. 7.    Scoateti-va in evidenta experienta relevanta si realizarile cele mai importante. 8. Incheiati scrisoarea de intentie prezentand angajatorului ca sunteti disponibili pentru interviu la o ora convenabila pentru acesta. Cum spuneam in articolul precedent, specialistii in resurse umane recomanda sa acordati o atentie deosebita CV-ului si scrisorii de intentie, deoarece acestea sunt primele lucruri cu care intra in contact viitorul tau angajator. Aceste doua instrumente sunt oglinda imaginii tale si trebuie sa le acorzi cea mai mare atentie, daca vrei sa ai o imagine impecabila. Bine-nteles, pentru a avea un CV bogat, trebuie sa ai si ce sa scrii in el, trebuie sa ai o activitate in spate, dar este foarte important si cum asterni pe hartie acele activitati desfasurate. Alina Blaga

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Campania de electorala - strategie de marketing inteligenta?
Campania electorala - strategie de marketing inteligenta?Suntem in anul electoral, cand fiecare trebuie sa ne alegem un primar care sa ne reprezinte cel mai bine interesele, sau cel putin noi speram ca ne va reprezenta interesele noastre, ale poporului de rand. Dupa perioada post-decembris

15 Mai 2008

Investiti in ... angajati!
Investiti in …angajati!!!Azi mi-am propus sa dezbat un subiect mai controversat, daca imi permiteti sa il numesc asa, astfel ca am decis sa discutam despre cea mai importanta resursa (din punctul meu de vedere) a unei firme, organizatii, corporatii, cum vreti voi sa o numiti, si anu

12 Nov 2008

Cum sa aduci marketingul pe internet
Cum sa aduci marketingul pe internetSesizand avantajele prezentei online, tot mai multe companii romanesti se orienteaza spre relationship marketing, stabilind o relatie individualizata cu consumatorii care le pot aduce profit.Marketingul continua sa tina pasul cu dezvoltarile tehnologice,

15 Mai 2008

Head-Hunting - O noua metoda de a-ti recruta candidatii potriviti.
Head-Hunting - O noua metoda de a-ti recruta candidatii potriviti.Head-hunting-ul este un proces de cooptare a angajatilor doriti in propria-ti corporatie - spun corporatie, deoarece la inceputurile sale, head-hunting-ul era utilizat cu precadere de marile corporatii din tarile dezvoltate,

15 Mai 2008

Brainstorming sau Munca in Echipa.
Brainstorming sau Munca in Echipa.Companiile sunt structurate pe departamente, fiecare cu domeniul sau de activitate. Fiecare departament este constituit din personal calificat, care sa desfasoare activitatea cu maxima eficienta. Pentru ca un departament sa poata sa isi desfasoare activita
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.