Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Scrisoarea de intentie ambalajul imaginii tale

adaugat pe 29 Mar 2009

 CV-ul trebuie sa fie intotdeauna insotit de o scrisoare de intentie avand in vedere faptul ca acest CV este, prin natura sa, mai general, in timp ce o scrisoare de intentie este personalizata. Asadar scrisoarea de intentie nu repeta informatiile din CV, nu este un rezumat al CV-ului, ci doar prezinta selectiv informatia din CV, in functie de postul vizat. Prin intermediul scrisorii de intentie aveti posibilitatea sa va exprimati clar interesul pentru postul pentru care doriti sa aplicati, aveti posibilitatea de a va explica motivul pentru care considerati ca sunteti persoana potrivita pentru acel post, si foarte important, puteti sa ii aratati angajatorului ca ati analizat evolutia companiei, ca sunteti in tema cu domeniul in care activeaza compania, si alte informatii utile care va pot garanta succesul. Scrisoarea de intentie are rolul de a stabili legatura dintre cerintele postului si pregatirea profesionala a candidatului evidentiind in acelasi timp modul in care dvs., candidatul, sunteti persoana cea mai potrivita pentru respectivul post, modul in care contributia dvs. va ajuta la progresul companiei. Secretele unei scrisori de intentie convingatoare 1.    Foarte important este tonu cu care va adresati. Incercati sa gasiti tonul potrivit, nici prea formal, nici prea degajat. 2.    Scrisoarea de intentie trebuie sa fie scurta si la obiect. Incercati sa atingeti toate punctele esentiale, insa nu folositi prea multe paragrafe. Nu repetati informatiile din CV, deoarece acelea le va gasi in CV. Faceti scrisoarea de intentie cat mai scurta - nu vreti sa va plictisiti posibilul angajator. 3.    Atentie la greselile gramaticale. Cititi cu atentie scrisoarea dupa ce ati conceput-o si asigurati-va ca nu aveti greseli gramaticale, fiti atenti chiar si la greselile de acord. 4.    Documentati-va inainte de a va apuca de scris. Aflati tot ce se poate despre firma, si asigurati-va ca veti surprinde in scrisoare anumite puncte din care angajatorul sa isi dea seama ca ati analizat compania in cauza. 5.    Mentionati postul pentru care candidati precum si modul in care ati aflat de post. 6.    Amintiti motivul pentru care doriti sa lucrati acolo. Poate sa fie unul legat de performantele firmei si de oportunitatile ei, sau pur si simplu poate fi un post in care va puteti pune in valoarea calitatile si sa va dezvoltati pe plan profesional. 7.    Scoateti-va in evidenta experienta relevanta si realizarile cele mai importante. 8. Incheiati scrisoarea de intentie prezentand angajatorului ca sunteti disponibili pentru interviu la o ora convenabila pentru acesta. Cum spuneam in articolul precedent, specialistii in resurse umane recomanda sa acordati o atentie deosebita CV-ului si scrisorii de intentie, deoarece acestea sunt primele lucruri cu care intra in contact viitorul tau angajator. Aceste doua instrumente sunt oglinda imaginii tale si trebuie sa le acorzi cea mai mare atentie, daca vrei sa ai o imagine impecabila. Bine-nteles, pentru a avea un CV bogat, trebuie sa ai si ce sa scrii in el, trebuie sa ai o activitate in spate, dar este foarte important si cum asterni pe hartie acele activitati desfasurate. Alina Blaga

Alete insemnari din blog

29 Mar 2009

Universul Penthouseurilor Oradene
Omul este o fiinta in permanenta schimbare. Fiecare doreste sa se depaseasca pe sine, sa traiasca in armonie cu universul, sa culeaga roadele muncii sale si sa se simta recompensat printr-un trai de lux, alaturi de familia sa. Pentru fiecare dintre noi este important sa ne refugiem in lini

29 Mar 2009

Platformele sociale cheia de lansare a brandului tau
ati dintre voi nu aveti un cont pe Hi5, Facebook, Twitter, MySpace, si lista poate continua. Ei bine, toate acele conturi sunt create pentru a va promova propria persoana, pentru a gasi noi prieteni, de a comunica tot mai mult, sau de ce nu, de a va gasi jumatatea. Retelele sociale virtual

15 Mai 2008

Marketing viral vs Guerilla marketing
Marketing Viral vs Guerilla MarketingMarketing viral….sau guerilla marketing. Ce au acestea doua in comun, si ce le diferentiaza, care dintre cele doua campanii au mai mare efect… Acestea sunt intrebari pe care multi dintre cei care se initiaza in ale marketingului si le pun.

29 Mar 2009

CVul Oglinda imaginii brandului tau
. El vorbeste in locul tau despre intreaga ta activitate desfasurata pana in present, el scoate la iveala toate calitatile si defectele tale, plusurile si minusurile tale s.a.m.d. Daca stam sa ne gandim de fapt pentru ce ne creem un Brand Personal, vei observa ca obtinerea unul loc de munc

15 Mai 2008

Modalitati de includere a starilor emotionale in cercetarea de piata
Modalitati de includere a starilor emotionale in cercetarea de piataStim cu totii ca cercetarea de piata este un studiu aplicat unor subiecti care fac parte dintr-o colectivitate, pentru a afla diverse pareri, stari, necesitati ale persoanelor supuse unui chestionar. Pentru a fi siguri ca