Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Pasii si instrumentele de construire ale unui brand personal

adaugat pe 29 Mar 2009

Trebuie insa sa intelegem faptul ca un brand personal este extrem de greu de construit si este foarte important sa il pastrezi odata ce l-ai construit. Imagina propriei tale persoane este practic cea care trebuie sa iti lase usile deschise oriunde ai merge. Un brand nu se construieste de azi pe maine, este nevoie de timp, de mult timp as indrazni eu sa spun – putem sa ne luam o marja de minimum 5 ani de zile, desi poate e o perioada relativ scurta. Ideea este ca trebuie sa fii foarte minutios in ceea ce faci, sa iti urmaresti fiecare actiune a ta, si cel mai important, sa nu creezi ceva ce nu are nici o legatura cu realitatea, caci in loc sa scoti punctele forte ale propriei tale persoane, vei accentua si mai tare punctele slabe. Iata trei beneficii majore care reies din constructia de brand personal: •   Valoare crescuta. Intotdeauna unui brand puternic ii va fi asociata o valoare mai mare. •   Cost scazut al vanzarii. Cu totii avem ceva de vandut, chiar daca este orba de a ne vinde pe noi la un interviu pentru un job, de a incerca sa obtinem un contract de colaborare cu o firma anume etc. Daca ai un brand puternic, iti va fi mult mai usor sa ii convingi pe ceilalti sa te cumpere, deoarece acestia vor fi auzit deja de tine, vor avea destule informatii despre persoana ta si le va fi mult mai usor sa ia o decizie in favoarea ta. • Satisfactie garantata. Brandurile cunoscute si puternice au avantajul ca asigura satisfactia clientilor, deoarece exista un grad implicit de incredere in calitatea acestora. Odata ajuns sa fii cunoscut, lumea vorbeste despre tine, iar nivelul gradului de incredere in propria ta persoana creste exponential cu numarul persoanelor care vorbesc si dau feed-back-uri pozitive in ceea ce priveste calitatea serviciilor prestate de tine, calitatea persoanei tale etc. Desi in aparenta Marca Personala are o aplicabilitate orientata catre exterior, este esential ca ea sa fie reprezentativa pentru noi insine, sa ne reprezinte, si mai ales sa prezinte realitatea din jurul nostru, realitatea propriei noastre persoane, asa cum este ea. Este important de inteles ca Marca Personala nu este viabila si credibila decat daca ne regasim in ea atat in public, cat si in particular. Daca noi nu ne regasim in ceea ce am creat, atunci cu siguranta brandul nu are suport, ceea ce va duce spre un esec total. De aceea, Marca Personala nu trebuie inventata, ci identificata in interiorul fiecaruia dintre noi! Desi identificarea propriei Marci Personale poate parea un proces dificil, el este unul esential pentru succesul nostru profesional. Tom Peters  - cel mai influent guru in management al prezentului - afirma: “Cand am scris despre Marca Personala, in 1997, era considerat ceva cool. Acum, insa, este ceva absolut necesar. Nu mai aveti incotro! Chiar daca acest concept va ingrozeste, a fi un oarecare reprezinta reteta dezastrului.” In conditiile in care comunicam non-stop si suntem nevoiti sa ne formam o imagine durabila despre cineva in doar cateva minute, putem concluziona ca, daca nu ne cream si gestionam cu atentie Marca Personala, o vor face cu certitudine cei cu care interactionam, si de cele mai multe ori perceptia lor asupra propriei noastre persoane nu va reflecta realitatea, in cel mai rau caz insa, ne va putea periclita intreaga imagine, fiind greu sa modificam parerea care unii si-au creat-o deja.  Pentru a fi siguri ca ne cream o imagine favorabila noua si care sa ne reprezinte, avem la indemana o serie de instrumente de care ne putem folosi si care ne vor asigura succesul. Instrumentele de care ne putem folosi in crearea brand-ului personal sunt: -    CV-ul – cartea noastra de vizita -    Scrisoarea de intentie -   Blog-ul Personal -    Contul de pe marile platforme Web 2.0 (Picassa, Flickr) -    Contul de pe retelele sociale (Facebook, LinkedIn, Hi5, Twitter) -   Aspectul grafic al documentelor trimise -   Conturile de pe forumuri -    Semnatura din cadrul e-mail-ului trimis -   Cartea de vizita -   Vestimentatia Despre fiecare in parte vom vorbi in lectiile urmatoare. Pana atunci va doresc lecturare placuta si succes in cariera. Alina Blaga.

Alete insemnari din blog

29 Mar 2009

Indrazneste Aspira la ceva mai bun
Oradea se poate mandri cu noi apartamente cu stil, moderne, spatioase, de calitate superioara, situate intr-o zona unica, pentru oameni care indraznesc sa-si doreasca ceva mai mult de la viata, care doresc confort, siguranta, liniste. Aceste apartamente se adreseaza persoanelor care nu au

16 Apr 2009

Universul FIMO
FIMO a fost pentru prima oara un compus de modelare din plastica adus in atentia fabricii de  productie papusi a lui Kathe Kruse la sfârsitul 1930 ca un posibil inlocuitor pentru compusii de plastic care pe timpul razboiului erau tot mai greu de gasit. FIMO, in varianta in care

29 Mar 2009

Universul Penthouseurilor Oradene
Omul este o fiinta in permanenta schimbare. Fiecare doreste sa se depaseasca pe sine, sa traiasca in armonie cu universul, sa culeaga roadele muncii sale si sa se simta recompensat printr-un trai de lux, alaturi de familia sa. Pentru fiecare dintre noi este important sa ne refugiem in lini

15 Mai 2008

Modalitati de includere a starilor emotionale in cercetarea de piata
Modalitati de includere a starilor emotionale in cercetarea de piataStim cu totii ca cercetarea de piata este un studiu aplicat unor subiecti care fac parte dintr-o colectivitate, pentru a afla diverse pareri, stari, necesitati ale persoanelor supuse unui chestionar. Pentru a fi siguri ca

28 Iul 2009

Adevarul despre ceaiul verde conform Doctorului Robert Young
Sunt convinsa ca toata lumea a auzit de ceaiul verde si multa lume il recomanda atat pentru detoxifierea organismului cat si pentru multe alte beneficii cum ar fi: - scaderea in greutate - mai multe studii au demonstrat ca ceaiul verde ajuta la arderea caloriilor si previne cresterea nivel
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.