Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

ISO 20252 - Standardul International cu privire la Industria Cercetarilor de Piata

adaugat pe 15 Mai 2008

ISO 20252 - Standardul International cu privire la Industria Cercetarilor de Piata.Din ce in ce mai mult se recurge la cercetarea de piata, care a devenit deja o adevarata industrie la nivel global, cei care apeleaza la astfel de studii fiind intreprinderile, guvernele, agentiile de marketing, agentiile de publicitate etc. Acest standard a fost constituit pentru a favoriza coerenta si transparenta in conducerea studiilor, crescand astfel increderea in rezultatele furnizate de aceste studii.Aceste standarde se constituie pentru a trasa liniile directoare referitoare la modul de planificare, desfasurare, supervizare si transmitere a rezultatelor cercetarii de piata.  ISO 20252 reglementeaza toate etapele cercetarii de piata, incepand cu contractul care se incheie intre cele doua parti, si pana la prezentarea rezultatelor obtinute in urma efectuarii studiului.ISO 20252/2006 a fost constituit de catre ISO/TC 225, care a fost creat la initiativa Federatiei Europene a Asociatiilor de Profesionisti din domeniul studiilor de piata (EFAMRO). Aceste standarde au fost elaborate pentru a administra si realiza studii de piata la nivel global, sub incidenta acelorasi linii directoare, pentru a se asigura ca metodele de lucru vor fi omogene si comparabile, rezultatele lor putand fi compatibile la nivel mondial.Prin aceste standarde, totodata se doreste a se stabili reputatia in domeniul cercetarilor de piata, a compatibilitatii rezultatelor la nivel global, dar si pentru imbunatatirea continua a modalitatilor de aplicare a studiilor.Asadar, cercetarea de piata reprezinta tot mai mult o industrie aplicabila la nivel global, tot mai multe firme bazandu-se pe astfel de studii.Pana data viitoare va doresc lecturare placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing Manager.Public Euroconsulting - Agentie de recrutare si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro
Cat de mult ti-a placut acest blog?
3,31
(303 voturi)
3982 vizite

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Investiti in ... angajati!
Investiti in …angajati!!!Azi mi-am propus sa dezbat un subiect mai controversat, daca imi permiteti sa il numesc asa, astfel ca am decis sa discutam despre cea mai importanta resursa (din punctul meu de vedere) a unei firme, organizatii, corporatii, cum vreti voi sa o numiti, si anu

16 Apr 2009

Comenatrii:0 |

Margele de lampa
Vom incepe sa vorbim in aceasta sectiune despre tipurile de margele si cum pot fi acestea utilizate. Multe creatii de-ale voastre au fost postate si pe forumul Margele.net, creatii foarte frumoase si pentru care va felicit. Prin astfel de creatii vedem cat de multe femei pasionate de aceas

15 Mai 2008

Comenatrii:1 |

Brainstorming sau Munca in Echipa.
Brainstorming sau Munca in Echipa.Companiile sunt structurate pe departamente, fiecare cu domeniul sau de activitate. Fiecare departament este constituit din personal calificat, care sa desfasoare activitatea cu maxima eficienta. Pentru ca un departament sa poata sa isi desfasoare activita

29 Mar 2009

Comenatrii:0 |

Pasii si instrumentele de construire ale unui brand personal
Trebuie insa sa intelegem faptul ca un brand personal este extrem de greu de construit si este foarte important sa il pastrezi odata ce l-ai construit. Imagina propriei tale persoane este practic cea care trebuie sa iti lase usile deschise oriunde ai merge. Un brand nu se construieste de a

29 Mar 2009

Comenatrii:0 |

Universul Penthouseurilor Oradene
Omul este o fiinta in permanenta schimbare. Fiecare doreste sa se depaseasca pe sine, sa traiasca in armonie cu universul, sa culeaga roadele muncii sale si sa se simta recompensat printr-un trai de lux, alaturi de familia sa. Pentru fiecare dintre noi este important sa ne refugiem in lini

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!