Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Campania de electorala - strategie de marketing inteligenta?

adaugat pe 15 Mai 2008

Campania electorala - strategie de marketing inteligenta?Suntem in anul electoral, cand fiecare trebuie sa ne alegem un primar care sa ne reprezinte cel mai bine interesele, sau cel putin noi speram ca ne va reprezenta interesele noastre, ale poporului de rand. Dupa perioada post-decembrista, asistam si noi la campanii electorale foarte bine puse la punct, si ma refer aici la campaniile electorale pentru alegerea Presedintelui tarii, caci cele locale, cand se aleg primari, sunt mai rezervate in strategiile de imagine, cel putin pana nu demult.Asistam deja la campanii electorale strategic gandite, de oameni care stiu ce inseamna crearea unei imagini, cunosc tehnicile de manipularea prin mass-media si nu numai, creand astfel o imagine imaculata a unui primar exemplar, pe care toti doresc sa il voteze, poate de multe ori, primarul nostru exemplar nici nu este la curent cu imaginea care i-a fost creata. Strategiile adoptate in campaniile electorale sunt dintre cele mai diverse, folosind deja nu doar metodele clasice, cat si metodele noi, cum ar fi marketingul viral, promovarea tot mai acerba pe internet, SMS si alte tehnici. Observam ca fiecare candidat la primarie are deja propriul sau blog, de unde noi putem sa ne informam cu privire la platforma electorala, la problemele cu care se confrunta municipalitatea si alte probleme care se angajeaza sa le rezolve. Pe langa toate aceste forme de promovare si creare a imaginii candidatului la primarie, un rol foarte important il au si sondajele de opinie care sunt cele care pot manipula cel mai bine opinia publica.Sondajele de opinie sunt utilizate atat in perioadele preelectorale, oferind clasamente cu privire la preferintele alegatorilor, acestea fiind o forma de manipulare usoara, care pot influenta intr-o masura mai mica sau mai mare optiunea de vot a alegatorilor. In astfel de sondaje, de regula, apar si candidati de rang secund, sugerandu-se astfel ca si acestia sunt eligibili in cursa electorala.Asadar, noi ca si alegatori, practic alegem candidatul care a stiut sa isi aleaga cea mai buna echipa sa se ocupe de crearea si promovarea unei imagini de om politic orientat spre aegatori si nu spre propriul interes, alegem campania care a avut cel mai mult succes, care ne-a oferit cel mai mult entertainement in campanie: concerte cu formatii indragite, mititei, bere, gratare etc.  Speram totusi ca alesul nostru va urmari cat mai bine interesele alegatorilor, ca nu ne va dezamagi si isi va duce mandatul la bun sfarsit cu efecte pozitive pentru municipalitate.Pana data viitoare va doresc lectura placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing Manager.Public Euroconsulting - Agentie de recrutare si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Brainstorming sau Munca in Echipa.
Brainstorming sau Munca in Echipa.Companiile sunt structurate pe departamente, fiecare cu domeniul sau de activitate. Fiecare departament este constituit din personal calificat, care sa desfasoare activitatea cu maxima eficienta. Pentru ca un departament sa poata sa isi desfasoare activita

29 Mar 2009

Indrazneste Aspira la ceva mai bun
Oradea se poate mandri cu noi apartamente cu stil, moderne, spatioase, de calitate superioara, situate intr-o zona unica, pentru oameni care indraznesc sa-si doreasca ceva mai mult de la viata, care doresc confort, siguranta, liniste. Aceste apartamente se adreseaza persoanelor care nu au

28 Iul 2009

Dr Robert Young tine conferinte despre pH Miracle in toata lumea
Doctorul Robert O. Young este pus pe fapte mari si doreste sa promoveze peste tot in lume Noua Biologie - pH Miracle. Prima oprire a fost in primavara la Budapesta, iar in luna iunie in Londra, unde Doctorul a prezentat cu lux de amanunte tot ce trebuie sa stim despre cauza adevarata a tut

12 Nov 2008

Dependenta de comunicare online
Dependenta de comunicare onlineAmploarea dezvoltarii Internetului in ultimii ani face ca acest mediu virtual sa devina carte de vizita pentru tot mai multe companii, care isi prezinta serviciile, produsele etc. in cadrul site-urilor. Astfel, marketingul este la el acasa, pe Internet nu mai

15 Mai 2008

Modalitati de includere a starilor emotionale in cercetarea de piata
Modalitati de includere a starilor emotionale in cercetarea de piataStim cu totii ca cercetarea de piata este un studiu aplicat unor subiecti care fac parte dintr-o colectivitate, pentru a afla diverse pareri, stari, necesitati ale persoanelor supuse unui chestionar. Pentru a fi siguri ca