Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Campania de electorala - strategie de marketing inteligenta?

adaugat pe 15 Mai 2008

Campania electorala - strategie de marketing inteligenta?Suntem in anul electoral, cand fiecare trebuie sa ne alegem un primar care sa ne reprezinte cel mai bine interesele, sau cel putin noi speram ca ne va reprezenta interesele noastre, ale poporului de rand. Dupa perioada post-decembrista, asistam si noi la campanii electorale foarte bine puse la punct, si ma refer aici la campaniile electorale pentru alegerea Presedintelui tarii, caci cele locale, cand se aleg primari, sunt mai rezervate in strategiile de imagine, cel putin pana nu demult.Asistam deja la campanii electorale strategic gandite, de oameni care stiu ce inseamna crearea unei imagini, cunosc tehnicile de manipularea prin mass-media si nu numai, creand astfel o imagine imaculata a unui primar exemplar, pe care toti doresc sa il voteze, poate de multe ori, primarul nostru exemplar nici nu este la curent cu imaginea care i-a fost creata. Strategiile adoptate in campaniile electorale sunt dintre cele mai diverse, folosind deja nu doar metodele clasice, cat si metodele noi, cum ar fi marketingul viral, promovarea tot mai acerba pe internet, SMS si alte tehnici. Observam ca fiecare candidat la primarie are deja propriul sau blog, de unde noi putem sa ne informam cu privire la platforma electorala, la problemele cu care se confrunta municipalitatea si alte probleme care se angajeaza sa le rezolve. Pe langa toate aceste forme de promovare si creare a imaginii candidatului la primarie, un rol foarte important il au si sondajele de opinie care sunt cele care pot manipula cel mai bine opinia publica.Sondajele de opinie sunt utilizate atat in perioadele preelectorale, oferind clasamente cu privire la preferintele alegatorilor, acestea fiind o forma de manipulare usoara, care pot influenta intr-o masura mai mica sau mai mare optiunea de vot a alegatorilor. In astfel de sondaje, de regula, apar si candidati de rang secund, sugerandu-se astfel ca si acestia sunt eligibili in cursa electorala.Asadar, noi ca si alegatori, practic alegem candidatul care a stiut sa isi aleaga cea mai buna echipa sa se ocupe de crearea si promovarea unei imagini de om politic orientat spre aegatori si nu spre propriul interes, alegem campania care a avut cel mai mult succes, care ne-a oferit cel mai mult entertainement in campanie: concerte cu formatii indragite, mititei, bere, gratare etc.  Speram totusi ca alesul nostru va urmari cat mai bine interesele alegatorilor, ca nu ne va dezamagi si isi va duce mandatul la bun sfarsit cu efecte pozitive pentru municipalitate.Pana data viitoare va doresc lectura placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing Manager.Public Euroconsulting - Agentie de recrutare si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro

Alete insemnari din blog

16 Apr 2009

Universul FIMO
FIMO a fost pentru prima oara un compus de modelare din plastica adus in atentia fabricii de  productie papusi a lui Kathe Kruse la sfârsitul 1930 ca un posibil inlocuitor pentru compusii de plastic care pe timpul razboiului erau tot mai greu de gasit. FIMO, in varianta in care

15 Mai 2008

Team Building - o noua metoda de motivare a angajatilor
Team Building - o noua metoda de motivare a angajatilor!Fiecare manager trebuie sa fie constient ca trebuie sa isi motiveze angajatii atat financiar cat si non-financiar. De ce e atat de necesar sa ne motivam angajatii? Motivand angajatii, acestia vor munci mai mult, mai eficient, intr-un

29 Mar 2009

Blogul Personal si impactul sau asupra Brandului tau
Ei bine, daca CV-ul si Scrisoarea de intentie sunt vazute doar de angajatori, Blogul este public, poate fi vazut de oricine, poate fi citit de oricine. Blogul, este modul in care iti exprimi ideile tale, experientele tale, ceea ce ai vazut si merita sa vada si altii, ceea ce ai citit. Moti

16 Apr 2009

Margele de lampa
Vom incepe sa vorbim in aceasta sectiune despre tipurile de margele si cum pot fi acestea utilizate. Multe creatii de-ale voastre au fost postate si pe forumul Margele.net, creatii foarte frumoase si pentru care va felicit. Prin astfel de creatii vedem cat de multe femei pasionate de aceas

29 Mar 2009

CVul Oglinda imaginii brandului tau
. El vorbeste in locul tau despre intreaga ta activitate desfasurata pana in present, el scoate la iveala toate calitatile si defectele tale, plusurile si minusurile tale s.a.m.d. Daca stam sa ne gandim de fapt pentru ce ne creem un Brand Personal, vei observa ca obtinerea unul loc de munc
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.