Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

C.V.-ul cartea noastra de vizita.

adaugat pe 21 Mai 2008

C.V.-ul cartea noastra de vizita. Piata fortei de munca este ca un front de razboi, lupta dandu-se intre ofertantii de forta de munca, altfel spus, cei care isi cauta un loc de munca. Arma de lupta pe acest front este C.V.-ul – cartea de vizita a fiecarui candidat, pe baza caruia poti obtine sau nu jobul visat.Sa ai un C.V. bine redactat nu este o arta, trebuie doar sa urmaresti cativa pasi, si sa fii sigur(a) ca ai completat toate informatiile utile, in urma carora angajatorul isi poate face o prima impresie despre cunostintele tale profesionale. Redactarea unui C.V. este mult mai usoara acum, cand putem descarca de pe internet model european de C.V., fiind nevoie doar sa completam spatiile libere. In cazul in care nu intri in posesia unui formular european, ai mai jos pasii de redactare:        * Incepe C.V.-ul cu datele tale personale, inclusiv numar de telefon, pentru a putea fi contactat.        * Scrie-ti obiectivele tale profesionale: in ce domeniu de activitate doresti sa lucrezi, ce tip de companie preferi, ce asteptari salariale ai etc.        * Scrie experienta ta profesionala de pana acum, incepand cu ultimul loc de munca. Ai grija sa scrii cat mai concis atributiile tale, precum si rezultatele avute.        * Adauga studiile de pana acum, inclusiv cursurile de formare profesionala care le-ai urmat, atestatele profesionale etc.        * Nu uita sa precizezi limbile straine cunoscute.        * La sfarsit adauga alte informatii relevante despre tine, ce hobby-uri ai, ce programe cunosti, daca posezi carnet de conducere etc.Daca vei urma acesti pasi, poti fi sigur ca vei avea un C.V. complet, din care angajatorul isi poate face o ideea clara despre experienta ta profesionala, avand sanse mari sa fii programat la un prim interviu. Pentru un succes garantat, adauga si o scrisoare de intentie.Pana data viitoare va doresc lectura placuta si succes in cariera.     Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing ManagerPublic Euroconsulting – Agentie de resurse umane si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Team Building - o noua metoda de motivare a angajatilor
Team Building - o noua metoda de motivare a angajatilor!Fiecare manager trebuie sa fie constient ca trebuie sa isi motiveze angajatii atat financiar cat si non-financiar. De ce e atat de necesar sa ne motivam angajatii? Motivand angajatii, acestia vor munci mai mult, mai eficient, intr-un

16 Apr 2009

Universul FIMO
FIMO a fost pentru prima oara un compus de modelare din plastica adus in atentia fabricii de  productie papusi a lui Kathe Kruse la sfârsitul 1930 ca un posibil inlocuitor pentru compusii de plastic care pe timpul razboiului erau tot mai greu de gasit. FIMO, in varianta in care

15 Mai 2008

Marketing intern vs marketing extern
Marketing intern vs Marketing externDe ce marketing intern vs marketing extern? Deoarece, in primul rand, doresc sa facem o disctinctie clara intre marketing intern si marketing extern. Cand ne gandim la marketing extern, ne gandim la clienti, altfel spus la publicul larg, care nu face par

24 Mai 2009

Stimulator natural de formare a celulelor STEM
Se stie ca organismul uman este foarte complex si are o functie foarte importanta, si anume aceea de a lupta singur cu inamicii sai, insa multe organisme au nevoie de ajutor din exterior pentru a putea lupta si a se regenera , dar de multe ori nu gasim solutia in exterior pentru a ne putea

15 Mai 2008

La ce foloseste un studiu de piata?
La ce foloseste un studiu de piata?Cu siguranta, fiecare manager si-a pus macar o data intrebarea: La ce imi foloseste mie un studiu de piata? Un studiu de piata bine facut, va furnizeaza informatii reale, valide, ajutandu-va sa luati deciziile potrivite, in urma unui calcul precis al risc
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.