Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

C.V.-ul cartea noastra de vizita.

adaugat pe 21 Mai 2008

C.V.-ul cartea noastra de vizita. Piata fortei de munca este ca un front de razboi, lupta dandu-se intre ofertantii de forta de munca, altfel spus, cei care isi cauta un loc de munca. Arma de lupta pe acest front este C.V.-ul – cartea de vizita a fiecarui candidat, pe baza caruia poti obtine sau nu jobul visat.Sa ai un C.V. bine redactat nu este o arta, trebuie doar sa urmaresti cativa pasi, si sa fii sigur(a) ca ai completat toate informatiile utile, in urma carora angajatorul isi poate face o prima impresie despre cunostintele tale profesionale. Redactarea unui C.V. este mult mai usoara acum, cand putem descarca de pe internet model european de C.V., fiind nevoie doar sa completam spatiile libere. In cazul in care nu intri in posesia unui formular european, ai mai jos pasii de redactare:        * Incepe C.V.-ul cu datele tale personale, inclusiv numar de telefon, pentru a putea fi contactat.        * Scrie-ti obiectivele tale profesionale: in ce domeniu de activitate doresti sa lucrezi, ce tip de companie preferi, ce asteptari salariale ai etc.        * Scrie experienta ta profesionala de pana acum, incepand cu ultimul loc de munca. Ai grija sa scrii cat mai concis atributiile tale, precum si rezultatele avute.        * Adauga studiile de pana acum, inclusiv cursurile de formare profesionala care le-ai urmat, atestatele profesionale etc.        * Nu uita sa precizezi limbile straine cunoscute.        * La sfarsit adauga alte informatii relevante despre tine, ce hobby-uri ai, ce programe cunosti, daca posezi carnet de conducere etc.Daca vei urma acesti pasi, poti fi sigur ca vei avea un C.V. complet, din care angajatorul isi poate face o ideea clara despre experienta ta profesionala, avand sanse mari sa fii programat la un prim interviu. Pentru un succes garantat, adauga si o scrisoare de intentie.Pana data viitoare va doresc lectura placuta si succes in cariera.     Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing ManagerPublic Euroconsulting – Agentie de resurse umane si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro
Cat de mult ti-a placut acest blog?
3,05
(312 voturi)
1473 vizite

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Team Building - o noua metoda de motivare a angajatilor
Team Building - o noua metoda de motivare a angajatilor!Fiecare manager trebuie sa fie constient ca trebuie sa isi motiveze angajatii atat financiar cat si non-financiar. De ce e atat de necesar sa ne motivam angajatii? Motivand angajatii, acestia vor munci mai mult, mai eficient, intr-un

29 Mar 2009

Comenatrii:0 |

CVul Oglinda imaginii brandului tau
. El vorbeste in locul tau despre intreaga ta activitate desfasurata pana in present, el scoate la iveala toate calitatile si defectele tale, plusurile si minusurile tale s.a.m.d. Daca stam sa ne gandim de fapt pentru ce ne creem un Brand Personal, vei observa ca obtinerea unul loc de munc

18 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Cum sa ne comportam la un interviu!
Cum sa ne comportam la un interviu!Cum sa ne purtam la un interviu … un subiect intens dezbatut, despre ce sa facem si ce sa nu facem la un prin interviu, care sunt intrebarile care ne putem permite sa le punem si care nu.Cel mai important aspect, este sa fii relaxat la un interviu,

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Marketing viral vs Guerilla marketing
Marketing Viral vs Guerilla MarketingMarketing viral….sau guerilla marketing. Ce au acestea doua in comun, si ce le diferentiaza, care dintre cele doua campanii au mai mare efect… Acestea sunt intrebari pe care multi dintre cei care se initiaza in ale marketingului si le pun.

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Marketing intern vs marketing extern
Marketing intern vs Marketing externDe ce marketing intern vs marketing extern? Deoarece, in primul rand, doresc sa facem o disctinctie clara intre marketing intern si marketing extern. Cand ne gandim la marketing extern, ne gandim la clienti, altfel spus la publicul larg, care nu face par

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!