Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

C.V.-ul cartea noastra de vizita.

adaugat pe 21 Mai 2008

C.V.-ul cartea noastra de vizita. Piata fortei de munca este ca un front de razboi, lupta dandu-se intre ofertantii de forta de munca, altfel spus, cei care isi cauta un loc de munca. Arma de lupta pe acest front este C.V.-ul – cartea de vizita a fiecarui candidat, pe baza caruia poti obtine sau nu jobul visat.Sa ai un C.V. bine redactat nu este o arta, trebuie doar sa urmaresti cativa pasi, si sa fii sigur(a) ca ai completat toate informatiile utile, in urma carora angajatorul isi poate face o prima impresie despre cunostintele tale profesionale. Redactarea unui C.V. este mult mai usoara acum, cand putem descarca de pe internet model european de C.V., fiind nevoie doar sa completam spatiile libere. In cazul in care nu intri in posesia unui formular european, ai mai jos pasii de redactare:        * Incepe C.V.-ul cu datele tale personale, inclusiv numar de telefon, pentru a putea fi contactat.        * Scrie-ti obiectivele tale profesionale: in ce domeniu de activitate doresti sa lucrezi, ce tip de companie preferi, ce asteptari salariale ai etc.        * Scrie experienta ta profesionala de pana acum, incepand cu ultimul loc de munca. Ai grija sa scrii cat mai concis atributiile tale, precum si rezultatele avute.        * Adauga studiile de pana acum, inclusiv cursurile de formare profesionala care le-ai urmat, atestatele profesionale etc.        * Nu uita sa precizezi limbile straine cunoscute.        * La sfarsit adauga alte informatii relevante despre tine, ce hobby-uri ai, ce programe cunosti, daca posezi carnet de conducere etc.Daca vei urma acesti pasi, poti fi sigur ca vei avea un C.V. complet, din care angajatorul isi poate face o ideea clara despre experienta ta profesionala, avand sanse mari sa fii programat la un prim interviu. Pentru un succes garantat, adauga si o scrisoare de intentie.Pana data viitoare va doresc lectura placuta si succes in cariera.     Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing ManagerPublic Euroconsulting – Agentie de resurse umane si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Investiti in ... angajati!
Investiti in …angajati!!!Azi mi-am propus sa dezbat un subiect mai controversat, daca imi permiteti sa il numesc asa, astfel ca am decis sa discutam despre cea mai importanta resursa (din punctul meu de vedere) a unei firme, organizatii, corporatii, cum vreti voi sa o numiti, si anu

29 Mar 2009

Platformele sociale cheia de lansare a brandului tau
ati dintre voi nu aveti un cont pe Hi5, Facebook, Twitter, MySpace, si lista poate continua. Ei bine, toate acele conturi sunt create pentru a va promova propria persoana, pentru a gasi noi prieteni, de a comunica tot mai mult, sau de ce nu, de a va gasi jumatatea. Retelele sociale virtual

15 Mai 2008

Marketing intern vs marketing extern
Marketing intern vs Marketing externDe ce marketing intern vs marketing extern? Deoarece, in primul rand, doresc sa facem o disctinctie clara intre marketing intern si marketing extern. Cand ne gandim la marketing extern, ne gandim la clienti, altfel spus la publicul larg, care nu face par

28 Iul 2009

Dr Robert Young tine conferinte despre pH Miracle in toata lumea
Doctorul Robert O. Young este pus pe fapte mari si doreste sa promoveze peste tot in lume Noua Biologie - pH Miracle. Prima oprire a fost in primavara la Budapesta, iar in luna iunie in Londra, unde Doctorul a prezentat cu lux de amanunte tot ce trebuie sa stim despre cauza adevarata a tut

29 Mar 2009

Pasii si instrumentele de construire ale unui brand personal
Trebuie insa sa intelegem faptul ca un brand personal este extrem de greu de construit si este foarte important sa il pastrezi odata ce l-ai construit. Imagina propriei tale persoane este practic cea care trebuie sa iti lase usile deschise oriunde ai merge. Un brand nu se construieste de a