Slabiti pentru a fi sanatosi!
 
„ aici veti putea gasi informatii despre cum sa slabiti! ”
by: danyela1994
 

Soldurile

adaugat pe 28 Iul 2008

Exercitiul 1Aseaza-te pe o parte, ridica un picior in aer si misca-l in fata si in spate (asemenea unei foarfece). Schimba pozitia si executa si cu celalalt picior. Efectueaza acest exercitiu 2 - 3 minute pentru fiecare picior si creste timpul alocat in fiecare zi. O alta varianta a exercitiului este cea in care, in aceeasi pozitie, ridici un picior si il cobori foarte incet. Acest exercitiu este foarte bun pentru tonifierea muschilor coapsei. Exercitiul 2Prinde greutati de un picior si aseaza-te pe un scaun cu spatar. Executa miscari de ridicare si coborare a piciorului. Efectueaza aceleasi miscari si cu celalalt picior sau cu amandoua in acelasi timp. Acest exercitiu nu numai ca iti va tonifia muschii picioarelor si a coapselor, ci iti va lucra si muschii abdominali. Executa cateva miscari la inceput, crescand numarul acestora in fiecare zi. Exercitiul 3Sprijinindu-te cu mainile de spatarul unui scaun executa usoare genoflexiuni, coborand cat de mult poti (pastreaza pozitia dreapta a spatelui). Acest exercitiu iti lucreaza toti muschii piciorului. Ca si la celelalte exercitii, nu efectua multe la inceput. Exercitiul 4Aseaza-te pe spate cu mainile sub coapse si coatele lipite de podea. Ridica picioarele in aer si executa miscari de pedalare (ca si cum ai merge pe bicicleta). Poti folosi si greutati la acest exercitiu. Daca ai o bicicleta, foloseste-o. Este o metoda grozava de a scapa de calorii de a-ti lucra musculatura. Nu uita ca exercitiile fizice trebuie combinate cu o dieta echilibrata. Consuma cat mai multa apa, ceai verde si include si pestele in dieta ta. Nucile sunt gustari delicioase si sanatoae. Contin acizi grasi omega-3 si proteinele necesare construirii masei musculare. Nu uita nici de legume (importante pentru vitaminele si mineralele pe care le contin).

Alete insemnari din blog

01 Aug 2008

Alimente din UE
                                Alimente din UECu totii am auzit de gripa aviara, boala vacii nebune, pesta porcina, boli care nu exist

28 Iul 2008

Diverse
 Cura cu pruneCunoscutele prune, folosite de cele mai multe ori pentru compot sau gem reprezimnta o sursa de substante nutritive necesare sanatatii.Consumate crude in cure de doua - trei saptamani ele reprezinta o sursa naturala de vitamine si minerale contribuind la eliminarea toxine

28 Iul 2008

Silueta IV
Exemple de meniuri pentru FAZA I Meniuri pentru prânz:Salata de rosiiIepure cu patrunjelFasole verdeBrânzaBauturi: apa, ceai rusesc slab, ceai de planteSalata de castravetiFileu de morun (cu sos tomat)SpanacBrânzaBauturi: apa, ceai rusesc slab, ceai de planteRidichi cu un

28 Iul 2008

Insolatia
InsolatiaStarile de ameteala insotite de greata, varsturi sau pierderea constientei fac parte din manifestarile insolatiei, o tulburare frecventa in perioada verii, cand temperaturile extreme produc deshidratare si supraincalzesc organismul.In contextul unor temperaturi suportabile sau a u

28 Iul 2008

Retete dietetice
Sarlota cu lapte din proteine (desert)Ingrediente: o jumatate de litru de apa, un plic cu pudra de sarlota (pentru0,5 litri de lichid), zahar (40g) sau, mai bine, indulcitori (zaharina), 100g Prot-R 65.Preparare: Se amesteca apa rece cu Prot-R 65 pentru a se obtine inlocuitorul laptelui. D