Resurse Umane si Marketing Online
 
„ ...impreuna putem realiza lucruri marete... ”
by: sweet_iulia
 

Analiza unui curriculum vitae

adaugat pe 16 Mai 2008

Cu siguranta te vei intreba ce poate fi asa de interesant si sofisticat la analiza unui CV. Mai degraba vei spune ca realizarea unui CV da mai multa bataie de cap decat o simpla analiza a acestuia. Intr-adevar, la prima vedere analiza unui CV poate fi un lucru nesemnificativ si lipsit de interes, dar odata cu cresterea importantei acordate resursei umane de calitate, analiza unui CV devine o treaba complicata si de cele mai multe ori este realizata de specialisti in domeniu. Exista doua tipuri de candidati care isi intocmesc CV-urile: unii omit aspecte care i-ar putea pune intr-o situatie nefavorabila, iar altii au tendinta de a-si supraevalua realizarile pentru a pune mana pe un anumit post. Tocmai de aceea este necesara analiza CV-ului prin prisma unui ochi format in vederea descoperirii tuturor inexactitatilor care ar putea duce la intervievarea unui candidat nepotrivit din start. Impresia lasata de CV si atenta analiza a acestuia va formula primele intrebari pe care se va construi interviul de angajare, structura tuturor informatiilor din CV reflectand o imagine de ansamblu asupra persoanei ce urmeaza a fi chemata la interviu. In analiza unui CV trebuie tinut cont de: • Concizie • Informatii complete • Date referitoare la profesie, studii, activitati desfasurate • Prezentarea domeniilor de competenta si de interes • Adaptarea la scopul postului in cauza Chiar daca candidatul mentioneaza date despre joburile anterioare si acestea nu sunt relevante pentru dumneavoastra, nu trebuie sa le dati importanta deoarece trebuie sa urmariti exact ceea ce presupune postul pentru care a fost trimis CV-ul. Analiza atenta a CV-ului trebuie sa ajute la formarea unei prime impresii despre personalitatea candidatului, aptitudinile si competentele acestuia, evolutia carierei profesionale, precum si dorinta de a se perfectiona continuu. O mare importanta o au referintele din cadrul unui CV, sau fostii angajatori care pot furniza informatii relevante despre candidat. Asadar, analiza atenta si obiectiva a unui CV va scuti angajatorul si in cele din urma candidatul de un interviu care poate nu trebuie sa aiba loc din cauza unor informatii incompatibile ale candidatului cu pozitia pentru care a trimis CV-ul. by Iulia VESA www.publiceuroconsulting.rowww.yourjobs.ro Iulia VESA Online Marketing Manager Public Euroconsulting - Agentie de recrutare si consultanta in marketing Vizitati blogul nostru la: http://blog.publiceuroconsulting.ro 

Alete insemnari din blog

16 Mai 2008

Afacerile se bazeaza pe Internet
Era Internetului nu mai este ceva necunoscut si strain pentru noi. In fiecare zi suportam aceasta platforma imensa de informatii…fie ca sunt informatii relevante sau nu. Companiile se transforma si isi dezvolta domenii digitale, descrieri friendly si layout-uri colorate pentru a atr

16 Mai 2008

Conceptul de marketing digital!
Ce vrea sa insemne “marketing online“? Nici mai mult nici mai putin, decat o activitate de marketing in mediul online! Ce simplu, nu-i asa? Intr-o caracterizare mai complexa, pot spune ca marketingul digital reprezinta acea practica de promovare a produselor si

16 Mai 2008

Ce presupune procesul de optimizare a unui site￯
NU mai este ceva nou faptul ca fiecare companie este inscrisa in cadrul unei competitii acerbe, incepand chiar cu primele momente din existenta sa. Competitorii in mediul business isi arata coltii in cele mai diverse feluri, astfel zilnic apar mii de site-uri cu fel de fel de servicii si p

16 Mai 2008

Importanta inteligentei emotionale
Tot mai mult se vorbeste despre inteligenta emotionala ca fiind ansamblul abilitatilor, a competentelor si aptitudinilor care ajuta o persoana sa faca fata cu succes presiunilor existente in mediul exterior. Acest tip de inteligenta a fost pentru prima oara abordat in cercetare de catre Da

16 Mai 2008

Cum pot fi atrasi angajatii performanti?
In primul rand nu trebuie sa uitam in nici un fel faptul ca o companie inseamna in primul rand oameni! Succesul companiei tine de capacitatea atragerii celor mai performanti angajati in domeniul in care compania isi desfasoara activitatea. In acest sens trebuie sa existe o corelatie intre