Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Universul Penthouseurilor Oradene

adaugat pe 29 Mar 2009

Omul este o fiinta in permanenta schimbare. Fiecare doreste sa se depaseasca pe sine, sa traiasca in armonie cu universul, sa culeaga roadele muncii sale si sa se simta recompensat printr-un trai de lux, alaturi de familia sa. Pentru fiecare dintre noi este important sa ne refugiem in linistea si siguranta caminului nostru. ACUM, avem aceasta posibilitate, sa ne alegem un camin pe gustul nostru, la standardele secolului XXI, cu finisaje de calitate, la preturi exceptionale. Oradea se poate mandri cu noi apartamente cu stil, moderne, spatioase, de calitate superioara, situate intr-o zona unica, pentru oameni care indraznesc sa-si doreasca ceva mai mult de la viata, care doresc confort, siguranta, liniste. Aceste apartamente se adreseaza persoanelor care nu au timp de pierdut, care doresc sa locuiasca intr-un apartament de lux dotat cu toate facilitatile si serviciile conexe de care au nevoie pentru a se simti lipsiti de griji. Patrunde in universul Penthouse-urilor, concepute pe doua nivele, fiind alcatuite dintr-un dormitor, camera de zi + sufragerie, baie, bucatarie, hol la primul nivel si doua sau trei dormitoare dormitoare, baie, la al doilea nivel. Proiectul se compune din 4 penthouse-uri construite la nivelul etajului 8 al Blocurilor de pe Strada Corneliu Coposu Nr. 3, o zona cu potential ridicat din Oradea, care se bucura de o priveliste minunata. Apartamente, create pe doua nivele, se bucura de o arhitectura moderna, confort si stil, toate inglobate intr-un concept avangardist care poate sa respecte si cele mai rafinate si pretentioase gusturi si stiluri de viata. Fatada Blocului, Casa Scarii, Liftul Interior vor beneficia de restructurari majore si de finisaje de calitate, intrand in randul imobilelor de lux din Oradea. Pretul acestor Penthouse-uri este de la 700 EURO/mp construit, iar pentru a intra in posesia unui apartament trebuie sa achitati un avans de minimum 30% din valoarea acestuia, iar restul la predare. Termenul de predare este iulie-august 2009. Pentru aceia dintre voi care preferati un spatiu sigur, deschis, linistit, peisaje naturale deosebite si un design modern si elegant, ati ajuns unde trebuie. Puteti solicita detalii despre apartamente la urmatoarele date de contact: Tel: 0745.78.31.66 E-mail: marketing@microvision.ro WEB: http://imobiliareoradea.blogspot.comAlina Blaga

Alete insemnari din blog

29 Mar 2009

Pasii si instrumentele de construire ale unui brand personal
Trebuie insa sa intelegem faptul ca un brand personal este extrem de greu de construit si este foarte important sa il pastrezi odata ce l-ai construit. Imagina propriei tale persoane este practic cea care trebuie sa iti lase usile deschise oriunde ai merge. Un brand nu se construieste de a

28 Iul 2009

Dr Robert Young tine conferinte despre pH Miracle in toata lumea
Doctorul Robert O. Young este pus pe fapte mari si doreste sa promoveze peste tot in lume Noua Biologie - pH Miracle. Prima oprire a fost in primavara la Budapesta, iar in luna iunie in Londra, unde Doctorul a prezentat cu lux de amanunte tot ce trebuie sa stim despre cauza adevarata a tut

15 Mai 2008

Cercetarea de piata - un prim pas in dezvoltarea unui business
Cercetarea de piata - un prim pas in dezvoltarea unui businessCu totii ne intrebam ce este cercetarea de piata si la ce ne foloseste ea in dezvoltarea afacerii noastre. Prin cercetarea de piata putem intelege acele tehnici de culegere si prelucrare a informatiilor pentru a afla tendintele

16 Apr 2009

Margele de nisip
Margelele de nisip sunt taiate uniform, avand o forma sferoidala, marimea lor variind de la sub un milimetru la cativa milimetri. Termenul de margele de nisip se foloseste de regula  pentru orice margea de dimensiuni mici. Ele pot fi folosite pentru simpla insirare, sau ca distantiere

15 Mai 2008

Cum putem avea o campanie de marketing cu un buget mic
Cum putem avea o campanie de marketing eficienta cu buget mic.In zilele noastre este tot mai greu sa creezi o campanie de marketing care sa aiba efectul scontat, care sa ajunga la consumatori cat mai usor si cu cat mai putine costuri. Care ar fi cauzele? O principala cauza ar fi faptul ca