Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Universul FIMO

adaugat pe 16 Apr 2009

FIMO a fost pentru prima oara un compus de modelare din plastica adus in atentia fabricii de  productie papusi a lui Kathe Kruse la sfârsitul 1930 ca un posibil inlocuitor pentru compusii de plastic care pe timpul razboiului erau tot mai greu de gasit. FIMO, in varianta in care exista atunci, nu era potrivit pentru a fabrica o papusa, astfel ca Doamna Kathe Kruse a dat acest compus fiicei sale Maureen Kruse, care a fost cunoscut în familie ca “Fifi”, care a dezvoltat compania  “FIfi’s MOdeling Compound” care  mai târziu a fost vandut lui Eberhard Faber, si care este comercializat si in prezent sub numele de “FIMO”. Fimo, putem spune ca este un brand deja de  argila polimerica facuta de Eberhard Faber. Conform informatiilor furnizate catre Eberhard Faber, Fimo contine policlorura de vinil, dar nu contine nici un fel de ftalati (acidul ftalic este un acid organic bibazic, obtinut prin oxidarea naftalinei si folosit in industria colorantilor) din anul 2006. Fimo a luat o ascensiune miraculoasa, iar in prezent este vandut in intreaga lume, apartinand o companie germana. Principalul sau concurent este  brand american Sculpey. Materialul Fimo poate fi comerzializat in mai multe culori. Exista multe tipuri de produse finite din care poti alege, iar ca si avantaj poti achizitiona FIMO impreuna cu un plastifiant pe care  sa-l folosesti atunci cand lucrezi cu FIMO, deoarece poate fi greu de modelat. FIMO are multe intrebuintari, acesta fiind utilizat pentru a face inclusiv bijuterii, accesorii, precum si mici maruntisuri. Dupa ce i s-a dat o forma, Fimo se baga intr-un cuptor incalzit pentru circa 30 de minute la 110 ° C pentru a se intari. Dupa ce se scoate din cuptor, acesta poate fi taiat, gaurit, pictat, slefuit, si feliat subtire. Acum ca am vazut istoria acestui compus, haideti sa vedem ce putem realiza din FIMO: Papusa si ingeras din FIMO Robotul FIMO Bebelusii FIMO Vom reveni si cu tutoriale despre cum sa creati figurine din FIMO. Pana atunci asteptam feed-back de la voi cu propriile voastre creatii FIMO pe forumul magele.net. Alina Blaga

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Marketing viral vs Guerilla marketing
Marketing Viral vs Guerilla MarketingMarketing viral….sau guerilla marketing. Ce au acestea doua in comun, si ce le diferentiaza, care dintre cele doua campanii au mai mare efect… Acestea sunt intrebari pe care multi dintre cei care se initiaza in ale marketingului si le pun.

15 Mai 2008

ISO 20252 - Standardul International cu privire la Industria Cercetarilor de Piata
ISO 20252 - Standardul International cu privire la Industria Cercetarilor de Piata.Din ce in ce mai mult se recurge la cercetarea de piata, care a devenit deja o adevarata industrie la nivel global, cei care apeleaza la astfel de studii fiind intreprinderile, guvernele, agen

29 Mar 2009

Pasii si instrumentele de construire ale unui brand personal
Trebuie insa sa intelegem faptul ca un brand personal este extrem de greu de construit si este foarte important sa il pastrezi odata ce l-ai construit. Imagina propriei tale persoane este practic cea care trebuie sa iti lase usile deschise oriunde ai merge. Un brand nu se construieste de a

15 Mai 2008

La ce foloseste un studiu de piata?
La ce foloseste un studiu de piata?Cu siguranta, fiecare manager si-a pus macar o data intrebarea: La ce imi foloseste mie un studiu de piata? Un studiu de piata bine facut, va furnizeaza informatii reale, valide, ajutandu-va sa luati deciziile potrivite, in urma unui calcul precis al risc

28 Iul 2009

Sumarul conferintei de la Londra a doctorului Robert Young
Va spuneam in articolul precedent ca voi reveni cu detalii de la Conferinta tinuta de Dr. Robert Young la Londra. Asadar, de-a lungul conferintei, Robert Young a incercat sa ii invete 5 lectii esentiale pe participanti, si am sa incerc sa va fac o scurta sinteza: 1. Nu trebuie sa fii perfe
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.