Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Sexul - cel mai bun prieten al Advertising-ului

adaugat pe 09 Nov 2008

Sexul - cel mai bun prieten al Advertising-uluiEste oare sexul cel mai bun prieten al advertising-ului. Oamenii de marketing se folosesc tot mai des de sex pentru a promova un produs? Oare sexul chiar vinde orice? Sunt multe intrebari pe care marketerii si le pun, iar una dintre ele este daca sexul intr-adevar vinde orice.Peste tot, in toata reclamele, vedem femei frumoase, cu forme generoase, tinute sumare, care atrag privirile barbatilor si invidia femeilor de rand. Pentru a fi sigur ca retii atentia barbatilor, tot ce trebuie sa faci este sa te folosesti de sexul frumos, sa iti identifici produsul cu imaginea unei femei sexy, care printr-o singura privire stie sa trezeasca dorinte ascunse in mintea barbatilor, rezultatul fiind cel scontat. Fiti siguri ca acel barbat va retine mesajul transmis de voi. Nu numai femeile frumoase fara sutien pe sub bluza transparenta pot vinde un produs, din potriva, putem lua oricand un barbat cu un corp atletic, lucrat la aparatele de la gym, cu o camasa descheiata si o pereche de jeansi, cu un suras ametitor si fiti siguri ca multe femei isi vor dori sa aiba asa ceva langa ele.Lumea advertising-ului este plina de astfel de exemple, femei frumoase, barbati senzuali, care iti prezinta un produs de exceptie, de care nu stiai pana acum ca ai nevoie, dar care esti automat convinsa ca ai nevoie de el, pentru a te simti tu mai bine, sau pur si simplu pentru a te rasfata. Advertiserii doresc sa lase o amprenta asupra psihicului tau in legatura cu produsul lor, vor sa le asociezi produsul cu un anumit lucru care te va face sa iti amintesti in permanenta de produsul lor, si ce ar putea avea cel mai mare succes daca nu sexualitatea. Cam toate reclamele la bere sunt cu femei sexy, care tin berea in mana si te asigura ca vei trai experienta vietii tale gustand din acea bere, ca si cand ai avea langa tine o femeie la fel de sexy ca si cea din reclama. Barbatii asociaza femeia din reclama cu sexul, astfel ei cand se gandesc la bere, se gandesc la tipa sexy din reclama, ceea ce ii duce cu mintea la sex, si astfel se gandesc din nou la berea promovata, ceea ce ii va determina sa cumpere acea bere.Sexualitatea este o adevarata industrie la ora actuala, fiind principala arma a advertiser-ilor intr-o lume in continua competitie. Dar oare va mai tine aceasta industrie mult timp? Oare nu va ajunge populatia la o maturitate care sa le permita sa scoata sexul din aceasta ecuatie si sa ramana doar cu oferta unui produs de care au sau nu au nevoie.Pana data viitoare va doresc lecturare placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com

Alete insemnari din blog

16 Apr 2009

Margele de nisip
Margelele de nisip sunt taiate uniform, avand o forma sferoidala, marimea lor variind de la sub un milimetru la cativa milimetri. Termenul de margele de nisip se foloseste de regula  pentru orice margea de dimensiuni mici. Ele pot fi folosite pentru simpla insirare, sau ca distantiere

15 Mai 2008

Cercetarea de piata - un prim pas in dezvoltarea unui business
Cercetarea de piata - un prim pas in dezvoltarea unui businessCu totii ne intrebam ce este cercetarea de piata si la ce ne foloseste ea in dezvoltarea afacerii noastre. Prin cercetarea de piata putem intelege acele tehnici de culegere si prelucrare a informatiilor pentru a afla tendintele

29 Mar 2009

CVul Oglinda imaginii brandului tau
. El vorbeste in locul tau despre intreaga ta activitate desfasurata pana in present, el scoate la iveala toate calitatile si defectele tale, plusurile si minusurile tale s.a.m.d. Daca stam sa ne gandim de fapt pentru ce ne creem un Brand Personal, vei observa ca obtinerea unul loc de munc

15 Mai 2008

Head-Hunting - O noua metoda de a-ti recruta candidatii potriviti.
Head-Hunting - O noua metoda de a-ti recruta candidatii potriviti.Head-hunting-ul este un proces de cooptare a angajatilor doriti in propria-ti corporatie - spun corporatie, deoarece la inceputurile sale, head-hunting-ul era utilizat cu precadere de marile corporatii din tarile dezvoltate,

21 Mai 2008

C.V.-ul cartea noastra de vizita.
C.V.-ul cartea noastra de vizita. Piata fortei de munca este ca un front de razboi, lupta dandu-se intre ofertantii de forta de munca, altfel spus, cei care isi cauta un loc de munca. Arma de lupta pe acest front este C.V.-ul – cartea de vizita a fiecarui candidat, pe baza carui