Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Sexul - cel mai bun prieten al Advertising-ului

adaugat pe 09 Nov 2008

Sexul - cel mai bun prieten al Advertising-uluiEste oare sexul cel mai bun prieten al advertising-ului. Oamenii de marketing se folosesc tot mai des de sex pentru a promova un produs? Oare sexul chiar vinde orice? Sunt multe intrebari pe care marketerii si le pun, iar una dintre ele este daca sexul intr-adevar vinde orice.Peste tot, in toata reclamele, vedem femei frumoase, cu forme generoase, tinute sumare, care atrag privirile barbatilor si invidia femeilor de rand. Pentru a fi sigur ca retii atentia barbatilor, tot ce trebuie sa faci este sa te folosesti de sexul frumos, sa iti identifici produsul cu imaginea unei femei sexy, care printr-o singura privire stie sa trezeasca dorinte ascunse in mintea barbatilor, rezultatul fiind cel scontat. Fiti siguri ca acel barbat va retine mesajul transmis de voi. Nu numai femeile frumoase fara sutien pe sub bluza transparenta pot vinde un produs, din potriva, putem lua oricand un barbat cu un corp atletic, lucrat la aparatele de la gym, cu o camasa descheiata si o pereche de jeansi, cu un suras ametitor si fiti siguri ca multe femei isi vor dori sa aiba asa ceva langa ele.Lumea advertising-ului este plina de astfel de exemple, femei frumoase, barbati senzuali, care iti prezinta un produs de exceptie, de care nu stiai pana acum ca ai nevoie, dar care esti automat convinsa ca ai nevoie de el, pentru a te simti tu mai bine, sau pur si simplu pentru a te rasfata. Advertiserii doresc sa lase o amprenta asupra psihicului tau in legatura cu produsul lor, vor sa le asociezi produsul cu un anumit lucru care te va face sa iti amintesti in permanenta de produsul lor, si ce ar putea avea cel mai mare succes daca nu sexualitatea. Cam toate reclamele la bere sunt cu femei sexy, care tin berea in mana si te asigura ca vei trai experienta vietii tale gustand din acea bere, ca si cand ai avea langa tine o femeie la fel de sexy ca si cea din reclama. Barbatii asociaza femeia din reclama cu sexul, astfel ei cand se gandesc la bere, se gandesc la tipa sexy din reclama, ceea ce ii duce cu mintea la sex, si astfel se gandesc din nou la berea promovata, ceea ce ii va determina sa cumpere acea bere.Sexualitatea este o adevarata industrie la ora actuala, fiind principala arma a advertiser-ilor intr-o lume in continua competitie. Dar oare va mai tine aceasta industrie mult timp? Oare nu va ajunge populatia la o maturitate care sa le permita sa scoata sexul din aceasta ecuatie si sa ramana doar cu oferta unui produs de care au sau nu au nevoie.Pana data viitoare va doresc lecturare placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com
Cat de mult ti-a placut acest blog?
3,06
(1012 voturi)
3074 vizite

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Team Building - o noua metoda de motivare a angajatilor
Team Building - o noua metoda de motivare a angajatilor!Fiecare manager trebuie sa fie constient ca trebuie sa isi motiveze angajatii atat financiar cat si non-financiar. De ce e atat de necesar sa ne motivam angajatii? Motivand angajatii, acestia vor munci mai mult, mai eficient, intr-un

29 Mar 2009

Comenatrii:0 |

CVul Oglinda imaginii brandului tau
. El vorbeste in locul tau despre intreaga ta activitate desfasurata pana in present, el scoate la iveala toate calitatile si defectele tale, plusurile si minusurile tale s.a.m.d. Daca stam sa ne gandim de fapt pentru ce ne creem un Brand Personal, vei observa ca obtinerea unul loc de munc

28 Iul 2009

Comenatrii:0 |

Adevarul despre ceaiul verde conform Doctorului Robert Young
Sunt convinsa ca toata lumea a auzit de ceaiul verde si multa lume il recomanda atat pentru detoxifierea organismului cat si pentru multe alte beneficii cum ar fi: - scaderea in greutate - mai multe studii au demonstrat ca ceaiul verde ajuta la arderea caloriilor si previne cresterea nivel

29 Mar 2009

Comenatrii:0 |

Initiere in Personal Branding
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Ce nu stim insa este ca putem sa facem acest lucru si noi ca indivizi. Nu trebuie sa fim firma pentru a ne crea propriul Brand. Noi insine suntem un brand, cel mai puternic brand pe care il are o companie. In fond, suma tut

24 Mai 2009

Comenatrii:0 |

Stimulator natural de formare a celulelor STEM
Se stie ca organismul uman este foarte complex si are o functie foarte importanta, si anume aceea de a lupta singur cu inamicii sai, insa multe organisme au nevoie de ajutor din exterior pentru a putea lupta si a se regenera , dar de multe ori nu gasim solutia in exterior pentru a ne putea

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!