Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Mesajele subliminale.

adaugat pe 09 Nov 2008

Mesajele subliminale.Mesajele subliminale. O tehnica pe care toate agentiile de advertising ar folosi-o, dar care este interzisa prin lege. Ce este de fapt publicitatea subliminala? Publicitatea subliminala este orice publicitate care utilizeaza stimuli prea slabi pentru a fi perceputi în mod constient, dar care pot influenta comportamentul economic al unei persoane. In Romania, publicitatea subliminala este interzisa expres de Legea Publicitatii (148/2000).Daca sunt interzise de lege, atunci ce rol au oare aceste mesaje subliminale? Mesajele subliminale nu produc minuni sau efecte peste noapte. Ascultarea repetata a acestor mesaje duce la succes, iar timpul efectiv in care se vor simti efecte sesizabile este de peste 30 de ascultari a materialului subliminal. Mesajele subliminale ajung acolo unde nimeni nu poate ajungem si anume in subconstient.Odata ce psihologii au deschia cutia Pandorei, descoperind forta mesajelor subliminale, specialistii in advertising s-au gandit ca ar fi foarte bine sa o si puna in practica. Zis si facut, astfel ca marile companii cheltuie sume enorme cu producerea de clipuri si spoturi publicitare in care sa fie strecurati stimulii subconstientului. Zilnic, in intreaga lume sunt difuzate reclame ce contin mesaje ce nu pot fi percepute in mod constient de catre mintea umane, dar sunt prelucrate in subconstient. Conform specialistilor, perceptia acestor mesaje se face in mod subliminal, organismul inregistrand si raspunzand la stimuli ce nu ating pragul absolut minimal. Termenul de perceptie subliminala este folosit pentru a descrie situatii in care stimuli slabi sunt perceputi fara a constientiza, sau orice situatie in care stimulii sunt perceputi fara a observa acest lucru. Aceste informatii induse in subconstientul uman influenteaza puternic reactiile afective, determinand comportamente care nu s-ar fi manifestat sub actiunea unor stimuli receptati in mod constient.Alina Blaga - www.alinablaga.com Marketing Manager

Alete insemnari din blog

29 Mar 2009

Universul Penthouseurilor Oradene
Omul este o fiinta in permanenta schimbare. Fiecare doreste sa se depaseasca pe sine, sa traiasca in armonie cu universul, sa culeaga roadele muncii sale si sa se simta recompensat printr-un trai de lux, alaturi de familia sa. Pentru fiecare dintre noi este important sa ne refugiem in lini

28 Iul 2009

Adevarul despre ceaiul verde conform Doctorului Robert Young
Sunt convinsa ca toata lumea a auzit de ceaiul verde si multa lume il recomanda atat pentru detoxifierea organismului cat si pentru multe alte beneficii cum ar fi: - scaderea in greutate - mai multe studii au demonstrat ca ceaiul verde ajuta la arderea caloriilor si previne cresterea nivel

15 Mai 2008

La ce foloseste un studiu de piata?
La ce foloseste un studiu de piata?Cu siguranta, fiecare manager si-a pus macar o data intrebarea: La ce imi foloseste mie un studiu de piata? Un studiu de piata bine facut, va furnizeaza informatii reale, valide, ajutandu-va sa luati deciziile potrivite, in urma unui calcul precis al risc

29 Mar 2009

Scrisoarea de intentie ambalajul imaginii tale
 CV-ul trebuie sa fie intotdeauna insotit de o scrisoare de intentie avand in vedere faptul ca acest CV este, prin natura sa, mai general, in timp ce o scrisoare de intentie este personalizata. Asadar scrisoarea de intentie nu repeta informatiile din CV, nu este un rezumat al CV-ului,

29 Mar 2009

Blogul Personal si impactul sau asupra Brandului tau
Ei bine, daca CV-ul si Scrisoarea de intentie sunt vazute doar de angajatori, Blogul este public, poate fi vazut de oricine, poate fi citit de oricine. Blogul, este modul in care iti exprimi ideile tale, experientele tale, ceea ce ai vazut si merita sa vada si altii, ceea ce ai citit. Moti