Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Mesajele subliminale.

adaugat pe 09 Nov 2008

Mesajele subliminale.Mesajele subliminale. O tehnica pe care toate agentiile de advertising ar folosi-o, dar care este interzisa prin lege. Ce este de fapt publicitatea subliminala? Publicitatea subliminala este orice publicitate care utilizeaza stimuli prea slabi pentru a fi perceputi în mod constient, dar care pot influenta comportamentul economic al unei persoane. In Romania, publicitatea subliminala este interzisa expres de Legea Publicitatii (148/2000).Daca sunt interzise de lege, atunci ce rol au oare aceste mesaje subliminale? Mesajele subliminale nu produc minuni sau efecte peste noapte. Ascultarea repetata a acestor mesaje duce la succes, iar timpul efectiv in care se vor simti efecte sesizabile este de peste 30 de ascultari a materialului subliminal. Mesajele subliminale ajung acolo unde nimeni nu poate ajungem si anume in subconstient.Odata ce psihologii au deschia cutia Pandorei, descoperind forta mesajelor subliminale, specialistii in advertising s-au gandit ca ar fi foarte bine sa o si puna in practica. Zis si facut, astfel ca marile companii cheltuie sume enorme cu producerea de clipuri si spoturi publicitare in care sa fie strecurati stimulii subconstientului. Zilnic, in intreaga lume sunt difuzate reclame ce contin mesaje ce nu pot fi percepute in mod constient de catre mintea umane, dar sunt prelucrate in subconstient. Conform specialistilor, perceptia acestor mesaje se face in mod subliminal, organismul inregistrand si raspunzand la stimuli ce nu ating pragul absolut minimal. Termenul de perceptie subliminala este folosit pentru a descrie situatii in care stimuli slabi sunt perceputi fara a constientiza, sau orice situatie in care stimulii sunt perceputi fara a observa acest lucru. Aceste informatii induse in subconstientul uman influenteaza puternic reactiile afective, determinand comportamente care nu s-ar fi manifestat sub actiunea unor stimuli receptati in mod constient.Alina Blaga - www.alinablaga.com Marketing Manager

Alete insemnari din blog

29 Mar 2009

Pasii si instrumentele de construire ale unui brand personal
Trebuie insa sa intelegem faptul ca un brand personal este extrem de greu de construit si este foarte important sa il pastrezi odata ce l-ai construit. Imagina propriei tale persoane este practic cea care trebuie sa iti lase usile deschise oriunde ai merge. Un brand nu se construieste de a

15 Mai 2008

Cercetarea de piata - un prim pas in dezvoltarea unui business
Cercetarea de piata - un prim pas in dezvoltarea unui businessCu totii ne intrebam ce este cercetarea de piata si la ce ne foloseste ea in dezvoltarea afacerii noastre. Prin cercetarea de piata putem intelege acele tehnici de culegere si prelucrare a informatiilor pentru a afla tendintele

24 Mai 2009

Stimulator natural de formare a celulelor STEM
Se stie ca organismul uman este foarte complex si are o functie foarte importanta, si anume aceea de a lupta singur cu inamicii sai, insa multe organisme au nevoie de ajutor din exterior pentru a putea lupta si a se regenera , dar de multe ori nu gasim solutia in exterior pentru a ne putea

16 Apr 2009

Margele de nisip
Margelele de nisip sunt taiate uniform, avand o forma sferoidala, marimea lor variind de la sub un milimetru la cativa milimetri. Termenul de margele de nisip se foloseste de regula  pentru orice margea de dimensiuni mici. Ele pot fi folosite pentru simpla insirare, sau ca distantiere

16 Apr 2009

Universul FIMO
FIMO a fost pentru prima oara un compus de modelare din plastica adus in atentia fabricii de  productie papusi a lui Kathe Kruse la sfârsitul 1930 ca un posibil inlocuitor pentru compusii de plastic care pe timpul razboiului erau tot mai greu de gasit. FIMO, in varianta in care