Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Mesajele subliminale.

adaugat pe 09 Nov 2008

Mesajele subliminale.Mesajele subliminale. O tehnica pe care toate agentiile de advertising ar folosi-o, dar care este interzisa prin lege. Ce este de fapt publicitatea subliminala? Publicitatea subliminala este orice publicitate care utilizeaza stimuli prea slabi pentru a fi perceputi în mod constient, dar care pot influenta comportamentul economic al unei persoane. In Romania, publicitatea subliminala este interzisa expres de Legea Publicitatii (148/2000).Daca sunt interzise de lege, atunci ce rol au oare aceste mesaje subliminale? Mesajele subliminale nu produc minuni sau efecte peste noapte. Ascultarea repetata a acestor mesaje duce la succes, iar timpul efectiv in care se vor simti efecte sesizabile este de peste 30 de ascultari a materialului subliminal. Mesajele subliminale ajung acolo unde nimeni nu poate ajungem si anume in subconstient.Odata ce psihologii au deschia cutia Pandorei, descoperind forta mesajelor subliminale, specialistii in advertising s-au gandit ca ar fi foarte bine sa o si puna in practica. Zis si facut, astfel ca marile companii cheltuie sume enorme cu producerea de clipuri si spoturi publicitare in care sa fie strecurati stimulii subconstientului. Zilnic, in intreaga lume sunt difuzate reclame ce contin mesaje ce nu pot fi percepute in mod constient de catre mintea umane, dar sunt prelucrate in subconstient. Conform specialistilor, perceptia acestor mesaje se face in mod subliminal, organismul inregistrand si raspunzand la stimuli ce nu ating pragul absolut minimal. Termenul de perceptie subliminala este folosit pentru a descrie situatii in care stimuli slabi sunt perceputi fara a constientiza, sau orice situatie in care stimulii sunt perceputi fara a observa acest lucru. Aceste informatii induse in subconstientul uman influenteaza puternic reactiile afective, determinand comportamente care nu s-ar fi manifestat sub actiunea unor stimuli receptati in mod constient.Alina Blaga - www.alinablaga.com Marketing Manager

Alete insemnari din blog

29 Mar 2009

Scrisoarea de intentie ambalajul imaginii tale
 CV-ul trebuie sa fie intotdeauna insotit de o scrisoare de intentie avand in vedere faptul ca acest CV este, prin natura sa, mai general, in timp ce o scrisoare de intentie este personalizata. Asadar scrisoarea de intentie nu repeta informatiile din CV, nu este un rezumat al CV-ului,

21 Mai 2008

C.V.-ul cartea noastra de vizita.
C.V.-ul cartea noastra de vizita. Piata fortei de munca este ca un front de razboi, lupta dandu-se intre ofertantii de forta de munca, altfel spus, cei care isi cauta un loc de munca. Arma de lupta pe acest front este C.V.-ul – cartea de vizita a fiecarui candidat, pe baza carui

29 Mar 2009

CVul Oglinda imaginii brandului tau
. El vorbeste in locul tau despre intreaga ta activitate desfasurata pana in present, el scoate la iveala toate calitatile si defectele tale, plusurile si minusurile tale s.a.m.d. Daca stam sa ne gandim de fapt pentru ce ne creem un Brand Personal, vei observa ca obtinerea unul loc de munc

29 Mar 2009

Blogul Personal si impactul sau asupra Brandului tau
Ei bine, daca CV-ul si Scrisoarea de intentie sunt vazute doar de angajatori, Blogul este public, poate fi vazut de oricine, poate fi citit de oricine. Blogul, este modul in care iti exprimi ideile tale, experientele tale, ceea ce ai vazut si merita sa vada si altii, ceea ce ai citit. Moti

12 Nov 2008

Dependenta de comunicare online
Dependenta de comunicare onlineAmploarea dezvoltarii Internetului in ultimii ani face ca acest mediu virtual sa devina carte de vizita pentru tot mai multe companii, care isi prezinta serviciile, produsele etc. in cadrul site-urilor. Astfel, marketingul este la el acasa, pe Internet nu mai