Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Investiti in ... angajati!

adaugat pe 15 Mai 2008

Investiti in …angajati!!!Azi mi-am propus sa dezbat un subiect mai controversat, daca imi permiteti sa il numesc asa, astfel ca am decis sa discutam despre cea mai importanta resursa (din punctul meu de vedere) a unei firme, organizatii, corporatii, cum vreti voi sa o numiti, si anume, angajatul/angajatii.Stim cu totii (cel putin asa vreau eu sa cred ) ca marketingul nu inseamna numai promovarea unui produs/serviciu, marketingul ne invata cum sa intelegem mai bine nevoile consumatorului, care sunt canalele prin care mesajul, produsul sau serviciul nostru ajung mai repede la consumator, cum sa investim in clientii vechi, cum sa ii mentinem si totodata cum sa atragem noi clienti. Cei mai multi marketeri vorbesc despre cum sa ii satisfacem mai bine nevoile “atotputernicului” nostru client, cum sa avem un produs/serviciu care sa il satisfaca mai bine pe client, dar se pierde din vedere faptul ca orice organizatie, corporatie trebuie in primul rand sa isi indrepte atentia catre…angajati.Va intrebati oare de ce m-am oprit asupra angajatilor, de ce consider eu ca sunt cea mai importanta resursa intr-o companie, de ce trebuie sa ne canalizam eforturile pentru a ne satisface angajatii, de ce sunt angajatii mai importanti decat clientii, care in definitiv sunt cei care ne aduc banii. M-am oprit asupra angajatilor, ca fiind cea mai importanta resursa, deorece ei sunt cei care sunt raspunzatori de bunul mers al companiei, de realizarea produsului finit, respectiv al serviciului prestat, ei sunt cei care interactioneaza cu clientul, ei sunt cei care mentin relatia cu furnizorii etc.Daca vom avea angajati care nu sunt multumiti la locul de munca, nu sunt motivati din punct de vedere financiar, sau mai mult de atat, isi desfasoara activitatea intr-un mediu stresant, avand superiori care nu le recunosc meritele, care tot timpul le reproseaza faptul ca nu au rezultatele pe care ei le doresc, atunci acest lucru se va reflecta in modul isi care acestia isi vor desfasura activitatea. Toate frustrarile lor se vor reflecta in produsul final, in serviciul prestat pentru client, si in definitiv tot clientul va fi cel care va suporta consecintele, deoarece nu va fi tratat cu respect, cu calm, serviciul prestat nu va fi la un nivel calitativ dorit de acesta…si toate aceste lucruri se vor reflecta de fapt in imaginea firmei, in Cifra de Afaceri. Putem considera ca toate aceste aspecte fac parte dintr-un cerc vicios, deoarece totul porneste de la simplul tratament care i-l oferim angajatului nostru, ca sa ajungem sa vedem ca acest lucru se poate reflecta in Profitul companiei.Asadar, ceea ce recomand tuturor angajatorilor, este sa investeasca in angajati in prima faza, ca acestia sa fie multumiti atat din punct de vedere salarial, cat si din punct de vedere al mediului in care isi desfasoara activitatea. Traim intr-o era in care angajatul nu mai suporta sa fie tratat fara respect, sa nu i se recunoasca meritele, sa i se pretinda mai mult decat este necesar. Toate aceste lucruri il pot determina pe angajat sa isi caute un alt loc de munca, unde va fi mai respectat, mai motivat, isi va desfasura activitatea cu placere, si nu se va simti frustrat. In definitiv, cel ce pierde este tot angajatorul, deoarece in orice angajat se investesc resurse, cunostinte, uneori chiar informatii confidentiale privind managementul firmei…angajatul cand pleaca din firma, pleaca cu toate aceste cunostinte acumulate, vine un alt angajat, cu care compania trebuie sa o ia de la zero, si uite asa, se pierd resurse financiare, se pierde timp cu training-ul noului angajat etc.Astept sugestiile voastre cu privire la acest subiect, poate chiar unele relatari din experientele voastre de la locul de munca…sunteti multumiti cu actualul job, credeti ca nu sunteti tratati asa cum meritati, nu va sunt recunoscute meritele?Pana data viitoare va doresc lectura placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing Manager.Public Euroconsulting - Agentie de recrutare si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Cercetarea de piata - un prim pas in dezvoltarea unui business
Cercetarea de piata - un prim pas in dezvoltarea unui businessCu totii ne intrebam ce este cercetarea de piata si la ce ne foloseste ea in dezvoltarea afacerii noastre. Prin cercetarea de piata putem intelege acele tehnici de culegere si prelucrare a informatiilor pentru a afla tendintele

29 Mar 2009

CVul Oglinda imaginii brandului tau
. El vorbeste in locul tau despre intreaga ta activitate desfasurata pana in present, el scoate la iveala toate calitatile si defectele tale, plusurile si minusurile tale s.a.m.d. Daca stam sa ne gandim de fapt pentru ce ne creem un Brand Personal, vei observa ca obtinerea unul loc de munc

16 Apr 2009

Universul FIMO
FIMO a fost pentru prima oara un compus de modelare din plastica adus in atentia fabricii de  productie papusi a lui Kathe Kruse la sfârsitul 1930 ca un posibil inlocuitor pentru compusii de plastic care pe timpul razboiului erau tot mai greu de gasit. FIMO, in varianta in care

29 Mar 2009

Platformele sociale cheia de lansare a brandului tau
ati dintre voi nu aveti un cont pe Hi5, Facebook, Twitter, MySpace, si lista poate continua. Ei bine, toate acele conturi sunt create pentru a va promova propria persoana, pentru a gasi noi prieteni, de a comunica tot mai mult, sau de ce nu, de a va gasi jumatatea. Retelele sociale virtual

09 Nov 2008

Sexul - cel mai bun prieten al Advertising-ului
Sexul - cel mai bun prieten al Advertising-uluiEste oare sexul cel mai bun prieten al advertising-ului. Oamenii de marketing se folosesc tot mai des de sex pentru a promova un produs? Oare sexul chiar vinde orice? Sunt multe intrebari pe care marketerii si le pun, iar una dintre ele este d
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.