Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Indrazneste Aspira la ceva mai bun

adaugat pe 29 Mar 2009

Oradea se poate mandri cu noi apartamente cu stil, moderne, spatioase, de calitate superioara, situate intr-o zona unica, pentru oameni care indraznesc sa-si doreasca ceva mai mult de la viata, care doresc confort, siguranta, liniste. Aceste apartamente se adreseaza persoanelor care nu au timp de pierdut, care doresc sa locuiasca intr-un apartament de lux dotat cu toate facilitatile si serviciile conexe de care au nevoie pentru a se simti lipsiti de griji. Experienta constructorului a facut posibila executia unei lucrari de calitate superioara, la standarde inalte, pentru persoane care stiu ce isi doresc de la viata si care aleg confortul caminului lor, un loc minunat de a petrece timpul in sanul familiei. Detalii Tehnice: Tencuiala pe baza de rasini sintetice colorata in masa aplicata pe suport din plasa de fibra de sticla; Fereastra cu tamplarie din pvc si geam termopan; Fereastra de mansarda , tamplarie din pin nordic lacuit si geam termopan; Invelitoare din tigla metalica din otel zincat protejat cu polyester; Parapet protectie balcon; Tencuieli decorative structurate cu diverse granulatii, pentru exterior; Pereti exteriori, zidarie din BCA si termoizolatie din polistiren expandat; acoperis pe structura metalica peste mansarda, termoizolatie din vata minerala conform standardelor; Incalzile centrala racordata la subsolul Blocului, pe coloana separata; Finisaje: Apartamentele pot fi predate fie la cheie, fie partial finisate. Marele avantaj este ca va ofera posibilitatea de a va personaliza finisajele interioare dupa un design propriul, care sa fie conform cu personalitatea familiei tale. Astfel, vei simti ca faci parte din acel camin, ca ai contribuit la definirea sa, iar rezultatul este mai mult decat multumitor. Apartament 1: Suprafata construita: 182 mp Suprafata utile: 123 mp Primul nivel dispune de: - vezi plan nivel - Baie – 3,75 mp Birou – 10,52 mp Bucatarie – 7,78 mp Camera de zi + Sufragerie – 40,91 mp Hol – 5,29 mp Camara 1 – 1,41 mp Camara 2 – 1,21 mp Nivelul 2, Mansarda, dispune de: - vezi plan nivel - Baie – 8,25 mp Dormitor 1 – 18,71 mp Dormitor 2 – 14,98 mp Dormitor 3 – 10,84 mp Hol – 8,71 mp Apartament 2: Suprafata construita – 140 mp Suprafata utila – 100 mp Primul nivel dispune de: - vezi plan nivel - Bucatarie – 9,34 mp Baie – 4,06 mp Camera de zi + sufragerie – 26,63 mp Dormitor – 10,55 Hol – 6,60 Nivelul 2, Mansarda, dispune de: - vezi plan nivel - Dormitor 1 – 13,01 mp Baie – 7,57 mp Dormitor 2 – 22,88 mp Apartament 3: Suprafata construita – 150 mp Suprafata utila – 108 mp Primul nivel dispune de: - vezi plan nivel - Dormitor: 10,71 mp Baie – 4,15 mp Bucatarie – 9,34 mp Debara 1 – 1,36 mp Debara 2 – 1,36 mp Camera de zi + Sufragerie – 35,47 mp Hol – 4,79 mp Nivelul 2, Mansarda dispune de: - vezi plan nivel - Dormitor 1 – 10,80 mp Dormitor 2 – 17,01 mp Baie – 7,57 mp Hol – 7,69 Apartament 4: Suprafata construita – 150 mp Suprafata utila – 107 mp Primul nivel dispune de: - vezi plan nivel - Birou – 11,04 mp Baie – 3,74 mp Hol 1 – 1,70 mp Bucatarie – 7,78 mp Camara 1 – 1,41 mp Camara 2 – 1,21 mp Camera de zi + Sufragerie – 29,33 mp Hol 2 – 5,29 mp Nivelul 2, Mansarda, dispune de: - vezi plan nivel - Dormitor 1 – 10,84 mp Dormitor 2 – 18,71 mp Baie – 8,43 mp Adresa: Strada Corneliu Coposu Nr. 3 E-mail: marketing@microvision.ro Tel: 0745.78.31.66 Web: http://imobiliareoradea.blogspot.com Creaza-ti Propriul Confort

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Marketing viral vs Guerilla marketing
Marketing Viral vs Guerilla MarketingMarketing viral….sau guerilla marketing. Ce au acestea doua in comun, si ce le diferentiaza, care dintre cele doua campanii au mai mare efect… Acestea sunt intrebari pe care multi dintre cei care se initiaza in ale marketingului si le pun.

15 Mai 2008

Investiti in ... angajati!
Investiti in …angajati!!!Azi mi-am propus sa dezbat un subiect mai controversat, daca imi permiteti sa il numesc asa, astfel ca am decis sa discutam despre cea mai importanta resursa (din punctul meu de vedere) a unei firme, organizatii, corporatii, cum vreti voi sa o numiti, si anu

15 Mai 2008

La ce foloseste un studiu de piata?
La ce foloseste un studiu de piata?Cu siguranta, fiecare manager si-a pus macar o data intrebarea: La ce imi foloseste mie un studiu de piata? Un studiu de piata bine facut, va furnizeaza informatii reale, valide, ajutandu-va sa luati deciziile potrivite, in urma unui calcul precis al risc

21 Mai 2008

C.V.-ul cartea noastra de vizita.
C.V.-ul cartea noastra de vizita. Piata fortei de munca este ca un front de razboi, lupta dandu-se intre ofertantii de forta de munca, altfel spus, cei care isi cauta un loc de munca. Arma de lupta pe acest front este C.V.-ul – cartea de vizita a fiecarui candidat, pe baza carui

12 Nov 2008

Dependenta de comunicare online
Dependenta de comunicare onlineAmploarea dezvoltarii Internetului in ultimii ani face ca acest mediu virtual sa devina carte de vizita pentru tot mai multe companii, care isi prezinta serviciile, produsele etc. in cadrul site-urilor. Astfel, marketingul este la el acasa, pe Internet nu mai