Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

ISO 20252 - Standardul International cu privire la Industria Cercetarilor de Piata

adaugat pe 15 Mai 2008

ISO 20252 - Standardul International cu privire la Industria Cercetarilor de Piata.Din ce in ce mai mult se recurge la cercetarea de piata, care a devenit deja o adevarata industrie la nivel global, cei care apeleaza la astfel de studii fiind intreprinderile, guvernele, agentiile de marketing, agentiile de publicitate etc. Acest standard a fost constituit pentru a favoriza coerenta si transparenta in conducerea studiilor, crescand astfel increderea in rezultatele furnizate de aceste studii.Aceste standarde se constituie pentru a trasa liniile directoare referitoare la modul de planificare, desfasurare, supervizare si transmitere a rezultatelor cercetarii de piata.  ISO 20252 reglementeaza toate etapele cercetarii de piata, incepand cu contractul care se incheie intre cele doua parti, si pana la prezentarea rezultatelor obtinute in urma efectuarii studiului.ISO 20252/2006 a fost constituit de catre ISO/TC 225, care a fost creat la initiativa Federatiei Europene a Asociatiilor de Profesionisti din domeniul studiilor de piata (EFAMRO). Aceste standarde au fost elaborate pentru a administra si realiza studii de piata la nivel global, sub incidenta acelorasi linii directoare, pentru a se asigura ca metodele de lucru vor fi omogene si comparabile, rezultatele lor putand fi compatibile la nivel mondial.Prin aceste standarde, totodata se doreste a se stabili reputatia in domeniul cercetarilor de piata, a compatibilitatii rezultatelor la nivel global, dar si pentru imbunatatirea continua a modalitatilor de aplicare a studiilor.Asadar, cercetarea de piata reprezinta tot mai mult o industrie aplicabila la nivel global, tot mai multe firme bazandu-se pe astfel de studii.Pana data viitoare va doresc lecturare placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing Manager.Public Euroconsulting - Agentie de recrutare si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Marketing intern vs marketing extern
Marketing intern vs Marketing externDe ce marketing intern vs marketing extern? Deoarece, in primul rand, doresc sa facem o disctinctie clara intre marketing intern si marketing extern. Cand ne gandim la marketing extern, ne gandim la clienti, altfel spus la publicul larg, care nu face par

09 Nov 2008

Sexul - cel mai bun prieten al Advertising-ului
Sexul - cel mai bun prieten al Advertising-uluiEste oare sexul cel mai bun prieten al advertising-ului. Oamenii de marketing se folosesc tot mai des de sex pentru a promova un produs? Oare sexul chiar vinde orice? Sunt multe intrebari pe care marketerii si le pun, iar una dintre ele este d

29 Mar 2009

Blogul Personal si impactul sau asupra Brandului tau
Ei bine, daca CV-ul si Scrisoarea de intentie sunt vazute doar de angajatori, Blogul este public, poate fi vazut de oricine, poate fi citit de oricine. Blogul, este modul in care iti exprimi ideile tale, experientele tale, ceea ce ai vazut si merita sa vada si altii, ceea ce ai citit. Moti

15 Mai 2008

La ce foloseste un studiu de piata?
La ce foloseste un studiu de piata?Cu siguranta, fiecare manager si-a pus macar o data intrebarea: La ce imi foloseste mie un studiu de piata? Un studiu de piata bine facut, va furnizeaza informatii reale, valide, ajutandu-va sa luati deciziile potrivite, in urma unui calcul precis al risc

21 Mai 2008

C.V.-ul cartea noastra de vizita.
C.V.-ul cartea noastra de vizita. Piata fortei de munca este ca un front de razboi, lupta dandu-se intre ofertantii de forta de munca, altfel spus, cei care isi cauta un loc de munca. Arma de lupta pe acest front este C.V.-ul – cartea de vizita a fiecarui candidat, pe baza carui