Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Cum sa aduci marketingul pe internet

adaugat pe 12 Nov 2008

Cum sa aduci marketingul pe internetSesizand avantajele prezentei online, tot mai multe companii romanesti se orienteaza spre relationship marketing, stabilind o relatie individualizata cu consumatorii care le pot aduce profit.Marketingul continua sa tina pasul cu dezvoltarile tehnologice, adaptandu-se noilor forme prin care sa isi promoveze produsele/serviciile. Am asistat la o invazie cu mesaje pe toate canalele traditionale (audiovizual, presa scrisa, reclame indoor si outdoor, evenimente etc), insa lumea a evoluat, astfel ca si marketingul a fost nevoit sa tina pasul, si vedem ca mai nou ataca si in mediul virtual, in incercarea de a atrage si de a retine noi clienti. Asa a aparut conceptul de marketing online, prezent si in Romania, unde piata virtuala se afla inca la inceput, in ciuda numarului crescut de utilizatori de internet.Astfel, numai in ultimul an, aproape un milion de utilizatori au schimbat statutul de telespectator cu cel de navigator pe internet exclusiv, fapt ce ar trebui sa dea de gandit atat companiilor de advertising, cat si clientilor lor, fiind un bun prilej pentru acestia de a-si schimba orientarea spre mediul online, unde vor avea o rata de efect mult mai mare.Asistam deci la un nou curent, si anume acela al navigarii pe internet, astfel ca oamenii de business trebuie sa fie in pas cu acest curent, motiv pentru care si-au mutat afacerile pe internet. Mai exista oare vreo firma care sa nu aiba un simplu site de prezentare a serviciilor pe care le ofera, oferind posibilitatea clientilor sai de a se abona la un simplu newsletter prin care vor fi informati permanent in legatura cu noutatile aparute? Nu prea cred, dar tousi, ce se astepta de la marketingul pe Internet? De fapt si de drept, principiul de baza in marketingul pe Internet este eficientizarea dintre primul punct de plecare si punctul unde se doreste sa se ajunga. Caracteristica care distinge internetul de celelalte mijloace de comunicare este masurabilitatea, care consta in faptul ca unei comunicari transmise prin internet i se poate masura eficienta, pot fi stabiliti cu precizie vizitatorii paginii web, timpul petrecut pe site, paginile accesate, cu alte cuvinte, internetul ne ofera o baza de date complexa, cu informatii despre clientii sau potentialii nostri clienti, informatii vitale pentru departamentul de marketing al firmei.Dezvoltarea pietei romanesti se face prin efectul bulgarelui de zapada. Odata ce un businessman ia decizia sa isi devolte imaginea online, sa-si lanseze propriul site pentru prezentarea serviciilor sale sau sa produca un newsletter pentru diverse segmente de public-tinta, imediat concurenta se sesizeaza si ii vine pe urme. Aici intervine departamentul de marketing, care trebuie sa duca marea batalie virtuala, si sa castige in fata concurentei.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing Manager - http://www.yourjobs.ro

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

ISO 20252 - Standardul International cu privire la Industria Cercetarilor de Piata
ISO 20252 - Standardul International cu privire la Industria Cercetarilor de Piata.Din ce in ce mai mult se recurge la cercetarea de piata, care a devenit deja o adevarata industrie la nivel global, cei care apeleaza la astfel de studii fiind intreprinderile, guvernele, agen

29 Mar 2009

Initiere in Personal Branding
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Ce nu stim insa este ca putem sa facem acest lucru si noi ca indivizi. Nu trebuie sa fim firma pentru a ne crea propriul Brand. Noi insine suntem un brand, cel mai puternic brand pe care il are o companie. In fond, suma tut

15 Mai 2008

Marketing viral vs Guerilla marketing
Marketing Viral vs Guerilla MarketingMarketing viral….sau guerilla marketing. Ce au acestea doua in comun, si ce le diferentiaza, care dintre cele doua campanii au mai mare efect… Acestea sunt intrebari pe care multi dintre cei care se initiaza in ale marketingului si le pun.

15 Mai 2008

Modalitati de includere a starilor emotionale in cercetarea de piata
Modalitati de includere a starilor emotionale in cercetarea de piataStim cu totii ca cercetarea de piata este un studiu aplicat unor subiecti care fac parte dintr-o colectivitate, pentru a afla diverse pareri, stari, necesitati ale persoanelor supuse unui chestionar. Pentru a fi siguri ca

15 Mai 2008

Brainstorming sau Munca in Echipa.
Brainstorming sau Munca in Echipa.Companiile sunt structurate pe departamente, fiecare cu domeniul sau de activitate. Fiecare departament este constituit din personal calificat, care sa desfasoare activitatea cu maxima eficienta. Pentru ca un departament sa poata sa isi desfasoare activita
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.