Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Brainstorming sau Munca in Echipa.

adaugat pe 15 Mai 2008

Brainstorming sau Munca in Echipa.Companiile sunt structurate pe departamente, fiecare cu domeniul sau de activitate. Fiecare departament este constituit din personal calificat, care sa desfasoare activitatea cu maxima eficienta. Pentru ca un departament sa poata sa isi desfasoare activitatea e nevoie de un sef de departament, de o asistenta a sefului de departament si de subordonati, care sa execute ordinele primite de la seful de departament. Pentru ca firma sa aiba productivitate maxima, departamentele trebuie sa colaboreze intre ele, astfel ca se naste munca in echipa.Acum, intrebarea este de ce e nevoie de munca in echipa in cadrul unei organizatii si care este rolul muncii in echipa. Prin munca in echipa se doreste a se crea o idee comuna, a se obtine rezultate care individual nu ar fi putut fi obtinute. Munca in echipa are, cum este si normal, partile ei pozitive, dar si partile ei negative.Care ar fi partile pozitive? Partile pozitive ar fi faptul ca prin munca in echipa, se obtin performante superioare, se ating nivele profesionale superioare, se obtin rezultate care nu s-ar fi obtinut in mod individual. Partile negative ar fi faptul ca in orice echipa, pe langa rezultatele obtinute, intervin probleme interpersonale, lipsa de comunicare intre membrii echipei, invidia ca unii lucreaza mai mult, altii mai putin…Cand se doreste a se obtine rezultate remarcabile, de regula managerii apeleaza la o sesiune de brainstorming, pentru a obtine idei revolutionare cu privire la dezvoltarea companiei, sau pentru a rezolva o problema. Brainstorming-ul are menirea de incuraja ideile trasnite, de a folosi sau chiar imbunatati ideile exprimate de ceilalti participanti.Cum putem imbunatati relatiile intergrup?Orice echipa ar trebui sa aiba un leader, care sa stie sa conduca echipa, sa vina cu idei bune, sa motiveze grupul, sa ii ajute sa comunice, sa colaboreze si sa se ajute recriproc, pentru a duce la indeplinire sarcinile primite; Echipa nu trebuie sa fie formata din multi membri, mai bine mai putini si mai eficienti; cu cat sunt mai multi, cu atat cresc sansele unei dispute in cadrul echipei, neintelegeri intre membrii echipei, invidie fata de ceilalti membri, dorinta de afirmare fata de leader-ul grupului etc. Membrii echipei trebuie sa obtina performante pentru intreaga echipa, pentru a duce la indeplinire indatoririle de serviciu, si nu pentru a le demonstra colegilor ca sunt mai buni, ca pot face mai multe decat ei; Fiecare membru al echipei trebuie sa isi asume propriile greseli, sa nu de-a vina pe altii, ci sa incerce sa remedieze situatia; In orice echipa trebuie sa existe colaborare si respect reciproc intre membrii sai. Pana data viitoare va doresc lectura placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing Manager.Public Euroconsulting - Agentie de recrutare si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro

Alete insemnari din blog

12 Nov 2008

Dependenta de comunicare online
Dependenta de comunicare onlineAmploarea dezvoltarii Internetului in ultimii ani face ca acest mediu virtual sa devina carte de vizita pentru tot mai multe companii, care isi prezinta serviciile, produsele etc. in cadrul site-urilor. Astfel, marketingul este la el acasa, pe Internet nu mai

12 Nov 2008

Cum sa aduci marketingul pe internet
Cum sa aduci marketingul pe internetSesizand avantajele prezentei online, tot mai multe companii romanesti se orienteaza spre relationship marketing, stabilind o relatie individualizata cu consumatorii care le pot aduce profit.Marketingul continua sa tina pasul cu dezvoltarile tehnologice,

15 Mai 2008

La ce foloseste un studiu de piata?
La ce foloseste un studiu de piata?Cu siguranta, fiecare manager si-a pus macar o data intrebarea: La ce imi foloseste mie un studiu de piata? Un studiu de piata bine facut, va furnizeaza informatii reale, valide, ajutandu-va sa luati deciziile potrivite, in urma unui calcul precis al risc

15 Mai 2008

Marketing intern vs marketing extern
Marketing intern vs Marketing externDe ce marketing intern vs marketing extern? Deoarece, in primul rand, doresc sa facem o disctinctie clara intre marketing intern si marketing extern. Cand ne gandim la marketing extern, ne gandim la clienti, altfel spus la publicul larg, care nu face par

29 Mar 2009

Initiere in Personal Branding
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Ce nu stim insa este ca putem sa facem acest lucru si noi ca indivizi. Nu trebuie sa fim firma pentru a ne crea propriul Brand. Noi insine suntem un brand, cel mai puternic brand pe care il are o companie. In fond, suma tut