Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Brainstorming sau Munca in Echipa.

adaugat pe 15 Mai 2008

Brainstorming sau Munca in Echipa.Companiile sunt structurate pe departamente, fiecare cu domeniul sau de activitate. Fiecare departament este constituit din personal calificat, care sa desfasoare activitatea cu maxima eficienta. Pentru ca un departament sa poata sa isi desfasoare activitatea e nevoie de un sef de departament, de o asistenta a sefului de departament si de subordonati, care sa execute ordinele primite de la seful de departament. Pentru ca firma sa aiba productivitate maxima, departamentele trebuie sa colaboreze intre ele, astfel ca se naste munca in echipa.Acum, intrebarea este de ce e nevoie de munca in echipa in cadrul unei organizatii si care este rolul muncii in echipa. Prin munca in echipa se doreste a se crea o idee comuna, a se obtine rezultate care individual nu ar fi putut fi obtinute. Munca in echipa are, cum este si normal, partile ei pozitive, dar si partile ei negative.Care ar fi partile pozitive? Partile pozitive ar fi faptul ca prin munca in echipa, se obtin performante superioare, se ating nivele profesionale superioare, se obtin rezultate care nu s-ar fi obtinut in mod individual. Partile negative ar fi faptul ca in orice echipa, pe langa rezultatele obtinute, intervin probleme interpersonale, lipsa de comunicare intre membrii echipei, invidia ca unii lucreaza mai mult, altii mai putin…Cand se doreste a se obtine rezultate remarcabile, de regula managerii apeleaza la o sesiune de brainstorming, pentru a obtine idei revolutionare cu privire la dezvoltarea companiei, sau pentru a rezolva o problema. Brainstorming-ul are menirea de incuraja ideile trasnite, de a folosi sau chiar imbunatati ideile exprimate de ceilalti participanti.Cum putem imbunatati relatiile intergrup?Orice echipa ar trebui sa aiba un leader, care sa stie sa conduca echipa, sa vina cu idei bune, sa motiveze grupul, sa ii ajute sa comunice, sa colaboreze si sa se ajute recriproc, pentru a duce la indeplinire sarcinile primite; Echipa nu trebuie sa fie formata din multi membri, mai bine mai putini si mai eficienti; cu cat sunt mai multi, cu atat cresc sansele unei dispute in cadrul echipei, neintelegeri intre membrii echipei, invidie fata de ceilalti membri, dorinta de afirmare fata de leader-ul grupului etc. Membrii echipei trebuie sa obtina performante pentru intreaga echipa, pentru a duce la indeplinire indatoririle de serviciu, si nu pentru a le demonstra colegilor ca sunt mai buni, ca pot face mai multe decat ei; Fiecare membru al echipei trebuie sa isi asume propriile greseli, sa nu de-a vina pe altii, ci sa incerce sa remedieze situatia; In orice echipa trebuie sa existe colaborare si respect reciproc intre membrii sai. Pana data viitoare va doresc lectura placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing Manager.Public Euroconsulting - Agentie de recrutare si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Modalitati de includere a starilor emotionale in cercetarea de piata
Modalitati de includere a starilor emotionale in cercetarea de piataStim cu totii ca cercetarea de piata este un studiu aplicat unor subiecti care fac parte dintr-o colectivitate, pentru a afla diverse pareri, stari, necesitati ale persoanelor supuse unui chestionar. Pentru a fi siguri ca

16 Apr 2009

Universul FIMO
FIMO a fost pentru prima oara un compus de modelare din plastica adus in atentia fabricii de  productie papusi a lui Kathe Kruse la sfârsitul 1930 ca un posibil inlocuitor pentru compusii de plastic care pe timpul razboiului erau tot mai greu de gasit. FIMO, in varianta in care

15 Mai 2008

ISO 20252 - Standardul International cu privire la Industria Cercetarilor de Piata
ISO 20252 - Standardul International cu privire la Industria Cercetarilor de Piata.Din ce in ce mai mult se recurge la cercetarea de piata, care a devenit deja o adevarata industrie la nivel global, cei care apeleaza la astfel de studii fiind intreprinderile, guvernele, agen

09 Nov 2008

Mesajele subliminale.
Mesajele subliminale.Mesajele subliminale. O tehnica pe care toate agentiile de advertising ar folosi-o, dar care este interzisa prin lege. Ce este de fapt publicitatea subliminala? Publicitatea subliminala este orice publicitate care utilizeaza stimuli prea slabi pentru a fi perceputi &ic

29 Mar 2009

Scrisoarea de intentie ambalajul imaginii tale
 CV-ul trebuie sa fie intotdeauna insotit de o scrisoare de intentie avand in vedere faptul ca acest CV este, prin natura sa, mai general, in timp ce o scrisoare de intentie este personalizata. Asadar scrisoarea de intentie nu repeta informatiile din CV, nu este un rezumat al CV-ului,
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.