Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Blogul Personal si impactul sau asupra Brandului tau

adaugat pe 29 Mar 2009

Ei bine, daca CV-ul si Scrisoarea de intentie sunt vazute doar de angajatori, Blogul este public, poate fi vazut de oricine, poate fi citit de oricine. Blogul, este modul in care iti exprimi ideile tale, experientele tale, ceea ce ai vazut si merita sa vada si altii, ceea ce ai citit. Motivele de a crea un blog sunt nenumarate, depinde de voi ce anume vreti sa impartasiti si celor din jurul vostru. Un blogger scrie, citeste, comenteaza, converseaza, isi creaza propria imagine, se prezinta intr-un anumit mod publicului, cu alte cuvinte, se vinde cititorilor sai - un punct esential in Personal Branding. Practic, blogul reprezinta modalitatea de a interactiona cu restul lumii, de a te intalni cu oamenii, de a-ti testa ideile. Blogul inseamna exteriorizarea unor stari, idei, si nu numai. El este adesea definit drept o pagina web actualizata frecvent. Ce este foarte important de retinut: in momentul in care ai intrat in lumea blogging-ului, atunci fa in asa fel imcat sa iti meriti locul, scrie cu regularitate pe blog, transforma-ti vizitatorii in cititori fideli – aici te poti folosi de functia RSS, Google Reader si alte forme prin care cititorii tai sunt informati la cald despre postarile tale pe blog. Fii cat mai activ posibil, actualizeaza frecvent blogul, vino cu idei noi in permanenta. Aceste jurnale electronice pot fi despre orice: politica, jurnalism, literatura, animale, fotbal. In componenta lor se regasesc adesea text, imagini, sunet, video sau orice combinatie a acestora. Mai nou, sunt o serie de concursuri pentru bloggeri, clasamente ale celor mai bune bloguri, celor mai cititi bloggeri etc. Dar sa nu uitam faptul ca blogul trebuie privit ca un instrument de marketing online, cu functie strategica, ca cea mai comuna forma prin care se desfasoara marketingul online. Prin intermediul unui blog iti poti crea propria ta imagine, asa ca de ce nu ai folosi de aceasta oportunitate la maximum? Compania, Brandul, Produsul, Serviciul sau insasi Persoana in slujba caruia vine un blog sunt influentate de lumea informatiilor continue si in continua schimbare, tocmai de aceea, specialistii in comunicare sunt tot timpul in actiune: ei se informeaza permanent si aduc aceste noutati in fata clientului printr-o comunicare informala. Blogul a ajuns atat de popular, incat multi bloggeri preiau stiri de la marile trusturi de presa si le posteaza pe blogul lor, avand multi cititori, unii chiar fideli, care mai degraba citesc blogurile cu care s-au obisnuit deja, decat sa intre pe site-urile destinate stirilor. Astfel, blogul nu mai este numai un jurnal online, un loc in care sa iti asterni propriile ganduri, trairi, cunostinte, ci se transforma incet in cartea de vizita a propriei tale imagini. Blogul este un instrument deosebit de important atat pentru dezvoltarea unei afaceri si lucrul acesta devine din ce in ce mai evident si la noi, cat si pentru dezvoltarea personala. Mai mult decat atat, in ultimul an, si cativa politicieni romani importanti au inceput sa se foloseasca de avantajele pe care le aduce comunicarea prin intermediul blogului, printre care se afla personalitati precum George Copos, Adrian Nastase, Dan Voiculescu, Elena Udrea, Ion Iliescu. Singura problema a acestor politicieni este faptul ca in anul electoral sunt si ei foarte active pe blog, iar dupa ce trece aceasta perioada efectiv uita ca mai au un blog de care trebuie sa se ocupe. Tot mai multi manageri de top au inceput sa foloseasca jurnalele online ca pe instrumente de marketing si relatii publice. Acestia se adapteaza noilor forme de comunicare ce castiga rapid adepti la nivel mondial. Intr-un studiu publicat de Forrester Research, se arata ca in Europa exista peste patru milioane de persoane care si-au creat jurnale online si pe care le actualizeaza in mod constant. Numai un procentaj foarte mic din acestea sunt folosite, insa, pentru comunicarea de afaceri. Alina Blaga

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Marketing viral vs Guerilla marketing
Marketing Viral vs Guerilla MarketingMarketing viral….sau guerilla marketing. Ce au acestea doua in comun, si ce le diferentiaza, care dintre cele doua campanii au mai mare efect… Acestea sunt intrebari pe care multi dintre cei care se initiaza in ale marketingului si le pun.

15 Mai 2008

Campania de electorala - strategie de marketing inteligenta?
Campania electorala - strategie de marketing inteligenta?Suntem in anul electoral, cand fiecare trebuie sa ne alegem un primar care sa ne reprezinte cel mai bine interesele, sau cel putin noi speram ca ne va reprezenta interesele noastre, ale poporului de rand. Dupa perioada post-decembris

15 Mai 2008

Modalitati de includere a starilor emotionale in cercetarea de piata
Modalitati de includere a starilor emotionale in cercetarea de piataStim cu totii ca cercetarea de piata este un studiu aplicat unor subiecti care fac parte dintr-o colectivitate, pentru a afla diverse pareri, stari, necesitati ale persoanelor supuse unui chestionar. Pentru a fi siguri ca

29 Mar 2009

Scrisoarea de intentie ambalajul imaginii tale
 CV-ul trebuie sa fie intotdeauna insotit de o scrisoare de intentie avand in vedere faptul ca acest CV este, prin natura sa, mai general, in timp ce o scrisoare de intentie este personalizata. Asadar scrisoarea de intentie nu repeta informatiile din CV, nu este un rezumat al CV-ului,

28 Iul 2009

Adevarul despre ceaiul verde conform Doctorului Robert Young
Sunt convinsa ca toata lumea a auzit de ceaiul verde si multa lume il recomanda atat pentru detoxifierea organismului cat si pentru multe alte beneficii cum ar fi: - scaderea in greutate - mai multe studii au demonstrat ca ceaiul verde ajuta la arderea caloriilor si previne cresterea nivel
Acest site foloseste Cookie-uri.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi caracteristici specifice retelelor sociale si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre felul in care ne utilizati site-ul, cu partenerii nostri de pe retelele sociale, de publicitate si de statistica in conformitate cu Politica de confidentialitate. Va puteti administra preferintele in Setari cookie.