Fonduri Structurale,Fonduri Europene Nerambursabil
 
„ detalii la www.fondurile-structurale.com ”
by: fonduri-structurale
 

Folositi prezentarile formale in comunicarea pe fonduri nerambursabile

adaugat pe 09 Nov 2010

Mai departe in planul dumneavoastra de comunicare vor fi cateva prezenA￯tari formale. Parerile sunt impartite, in ce priveste ideea daca prezentarea in fata altor oameni (probabil cu ajutorul omniprezentelor diapozitive MS PowerPoint) reprezinta realmente un mod eficace de folosire a timpului. Aceasta activitate face parte din existenta normala a oricarei firme moderne si, indiferent daca adauga valoare sau este o simpla componenta de ritual cultural al uzantelor contemporane de afaceri, va trebui s-o faceti.
Nu puteti prevedea de ce prezentari va fi nevoie in cadrul unui proiect, cateodata, pe durata de viata a unui proiect, persoanele cointeresate isi vor da seama ca exista ceva care exercita un impact asupra lor si va vor solicita o prezentare; poate ca beneficiarii vor cere o analiza a cauzelor pentru care un proiect nu merge bine; poate ca membrii echipei de proiect vor avea nevoie sa afle mai multe despre vreo componenta a proiectului cu care intampina dificultati. Asadar, lasati-va ceva timp pentru prezentari neplanificate, dar incepeti prin a planifica prezentarile despre care stiti ca vor fi solicitate. Gan-diti-va la momentele-cheie in care veti avea informatii importante de raportat clientilor si persoanelor cointeresate. Baza de plecare pentru o asemenea planificare a prezentarilor formale este planul de activitate al proiectului dumneavoastra, deci programati-le in preajma jaloanelor de prima importanta si a evenimentelor critice din cadrul proiectului.
Ca atitudine fata de prezentari, trebuie sa le considerati o componenta fireasca a indatoririlor dumneavoastra profesionale. Managerii de proiecte pe fonduri nerambursabile nu trebuie sa cedeze tentatiei de a adauga sau de a elimina cerinte care lor li se par evidente. Trebuie sa le priviti ca pe o ocazie de a straluci, in loc sa va multumiti cu calitatea obscura de manager al proiectului pe care nu-l cunoaste nimeni. Managerii de proiect pe fonduri nerambursabile care vin cu remarci de genul: "Fac asa de multe prezentari, ca nu mai am timp sa-mi vad de treburile mele" nu reusesc sa inteleaga importanta capitala a comunicarii. Este posibil ca o echipa de proiect sa aiba de facut prea multe prezentari, caz in care discutati cu sponsorul dumneavoastra ca sa le reduca numarul. Dar in general vorbind, vaicaritul pe tema prezentarilor inseamna sa nu vezi padurea din cauza copacilor. Prezentarile va pot fi de folos dumneavoastra si proiectului. Important este ca, pe termen scurt, ele va pot oferi ocazia de a castiga lucrurile de care aveti nevoie de la auditoriile dumneavoastra, folositi-le ca sa obtineti sprijin si ca sa determinati luarea unor decizii, alocarea unor resurse, rezolvarea unor probleme si acceptarea unor riscuri.
Cat de mult ti-a placut acest blog?
0
(0 voturi)
646 vizite

Alete insemnari din blog

23 Nov 2010

Comenatrii:0 |

Comunicarea pe fonduri structurale
In majoritatea proiectelor pe fonduri structurale exista specialisti de un gen sau altul, fiecare cu propriul jargon si cu propriile instrumente de comunicare. In plus, multe firme au un bagaj lingvistic specializat, datorat sectorului economic din care fac parte, modului in care sunt orga

05 Aug 2010

Comenatrii:0 |

Managementul de proiect finantat din fonduri europene nerambursabile
In prima parte a perioadei de tranzitie, autoritatile guvernamentale si neguvernamentale au apelat la rezervele valutare oficiale sau private (inclusiv la fondurile fostelor partide comuniste) pentru a suplini productia interna prin importul de bunuri de consum.Folosirea acestor resurse va

05 Nov 2010

Comenatrii:0 |

Cu asta se ocupa managerii de proiecte pe fonduri europene nerambursabile.
Pentru a avea succes ca manager de proiect pe fonduri europene nerambursabile, trebuie ca oamenii sa creada in dumneavoastra. Credibilitatea personala NU este un drept inalienabil si nici nu se obtine in mod automat, increderea se castiga prin efort si poate fi imbunatatita prin comunicati

31 Ian 2011

Comenatrii:0 |

Managerul de proiect
Departamentele tehnice au, de regula, un limbaj si un etos mult diferit de ale celor de marketing. Inginerii tind sa se concentreze riguros asupra detaliilor; pe marketeri ii aduci foarte greu, de obicei, la nivelul unor cerinte concrete si adeseori se exprima in termeni greu cuantificabil

25 Nov 2010

Comenatrii:0 |

Fiti precis!
Asa cum reiese clar de mai sus, nimeni nu vrea sa afle doar o jumatate de adevar in privinta riscului, o parte din situatia curenta a proiectului pe fonduri europene nerambursabile sau cate ceva din urmatoarea activitate pe care o aveti de executat. In astfel de situatii, informatia partia

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!