Fonduri Structurale,Fonduri Europene Nerambursabil
 
„ detalii la www.fondurile-structurale.com ”
by: fonduri-structurale
 

Asistenta pe fonduri structurale

adaugat pe 10 Ian 2011

Stabilirea unor asemenea criterii de retragere nu trebuie sa se faca arbitrar, dar in mod normal nu poate fi facuta nici de o maniera in totalitate stiintifica. Nu se poate decide ce inseamna "problema majora care blocheaza lansarea produsului proiectului", fata de "problema minora cu care se poate trai", decat printr-un dialog constructiv cu clientul. Trebuie sa puneti in balanta dorinta dumneavoastra de a inchide un proiect pe fonduri structurale, atunci cand exista modalitati mai eficace si mai eficiente (sau mai interesante!) de a va folosi timpul, cu faptul ca clientul dumneavoastra are in continuare nevoie de ajutor.
Nu e obligatoriu sa mentineti tot personalul din echipa de proiect pe perioada de asigurare a asistentei post-lansare. In general, e mai eficient sa lasati treptat echipa sa se diminueze numeric, pana ajungeti sa aveti, in etaA￯pele finale de sustinere, doar scheletul de baza al unui echipaj. Ideal ar fi sa obtineti acordul ca in caz de nevoie sa puteti rechema orice membru-cheie pe care l-ati lasat sa plece din echipa.
Cealalta conditie de baza pentru o finalizare cu succes o reprezinta gestiA￯onarea judicioasa a asteptarilor clientului in legatura cu calitatea livrabilelor si cu efectul lor asupra activitatii organizatiei beneficiare si fondurilor. Daca termenele de executie si bugetele proiectului v-au fortat sa faceti compromisuri, spuneti-i acest lucru clientului dumneavoastra. Un client care intelege ca un produs al proiectului nu va fi 100% perfect si ca-i va aduce si dureri de cap organizatiei sale, pe langa beneficii, este mai probabil sa sustina dezangajarea echipei de proiect decat un client pentru care aceasta realitate vine ca o surpriza total neasteptata.
Scenariul alternativ, in care clientul isi da seama chiar in ultima clipa ca livrabilele proiectului nu sunt complete sau sunt inutilizabile, desi executia a fost facuta in totalitate conform cerintelor de obiect stabilite, este ceva mai complex de rezolvat. Nu exista metoda universal valabila de remediere a acestei probleme, intr-o varianta ideala, solutia ei se bazeaza pe o relatie solida cu clientul dumneavoastra. Ori de cate ori se declanseaza o discutie care dezbate daca ansamblul livrabilelor este sau nu complet, exista pericolul unei confruntari antagoniste intre executantul proiectului si client, dar daca ajungeti pe punctul sa va ciocniti cu clientul, atunci puteti sti ca va paste un dezastru! Acolo unde exista un decalaj perceput intre ce s-a realizat si ce are nevoie clientul, asigurati-va ca intre dumneavoastra si clientul respectiv se poarta nu un schimb de monologuri, ci un dialog, amandoi vorbiti, dar si ascultati ce spune celalalt. Daca nu faceti altceva decat sa va certati, nu ajungeti niciunde. incercati sa lasati deschise portile de comunicare si concentrati-va atentia pe rezolvarea problemei, nu pe gasirea unui vinovat. Daca tineti mortis, puteti si sa aratati cu degetul, dar numai dupa ce problema a fost rezolvata.
In cazul in care clientul realmente a uitat ceva, nu se poate spune ca ar fi nepotrivit din partea dumneavoastra sa-i semnalati, intr-un limbaj bine cumpanit, ca vina ii apartine, in fapt. Dar nu se cuvine sa va spalati pe maini de problema. Cadeti de acord asupra unei prelungiri a duratei proiectului si faceti ce trebuie, daca sunteti o firma angajata prin contract pe structurale, da, fireste ca trebuie sa fiti platit pentru acest lucru, dar totodata trebuie sa-l faceti! Nu cred ca v-ar conveni sa-i auziti pe clientii dumneavoastra spunand ca le-ati predat ceva care nu functioneaza, indiferent care-ar fi cauza!
Cat de mult ti-a placut acest blog?
0
(0 voturi)
485 vizite

Alete insemnari din blog

13 Aug 2010

Comenatrii:0 |

Despre fonduri europene nerambursabile
Pentru participantii la activitatea financiar-monetara internationala este deosebit de utila cunoasterea efectelor multiple pe care le are folosirea in economie a produselor S.F.M.I. Aceste efecte sunt percepute in mod direct, ca un "cost" al produselor respective, sau in mod indirect, pri

05 Nov 2010

Comenatrii:0 |

Cu asta se ocupa managerii de proiecte pe fonduri europene nerambursabile.
Pentru a avea succes ca manager de proiect pe fonduri europene nerambursabile, trebuie ca oamenii sa creada in dumneavoastra. Credibilitatea personala NU este un drept inalienabil si nici nu se obtine in mod automat, increderea se castiga prin efort si poate fi imbunatatita prin comunicati

14 Ian 2011

Comenatrii:0 |

Planificarea proiectului pe fonduri
Cine va ajuta sa elaborati planul? In orice proiect de-o oarecare complexitate, nu veti avea toate cunostintele sau aptitudinile profesionale si toate fondurile necesare pentru a elabora chiar toate planurile. S-ar putea sa nu dispuneti de pregatirea specializata necesara pentru a intelege

21 Dec 2009

Comenatrii:0 |

Justitia si fondurile structurale europene
Cauza initiala a vatamarii Dreptatii in Romania se gaseste in acea revolutie televizata, de la care au trecut aproape 13 ani, si careia nu i s-au gasit, nici pana astazi, teroristii. Cat timp nu se va face lumina in aceasta problema, in mod oficial, prin organele abilitate, Justitia din Ta

11 Mai 2010

Comenatrii:0 |

Fluxuri financiare in fonduri structurale nerambursabile
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Tabel Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; m

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!