astazi

„ astazi e o alta zi... ”
by: ralucutza15

depresie de primavara

adaugat pe 03 Mar 2007

uoffff...primavara asta scote din casa toate cuplurile de indragostiti, toate familiile cu cate un copil mic ba in brate ba in carut.....chiar si mustele incep sa bazaie mai tare si vrabiutele sa se balaceasca prin balti sau in fantana arteziana proaspat faiantata....toate astea ma deprima si nu pt ca nu exista o persoana alaturi de care sa ma bucur de toate astea ci pt ca asa sunt eu mai deprimata in aceasta perioada a anului exceptand toamna cand ploua cu picaturi de alea reci si vantul desprinde si ultimele frunze ingalbenite, sau vara cand este atat de cald incat tre sa suport abdomenele mai mult sau mai putin lucrate ale fetelor sau iarna cand este atat de frig ca nu-ti vine sa dai nici o pereche de papuci afara:) sa revenim....sunt deprimata si o deprimare de aia dureroasa ca aproape o simti fizic, nimic nu ma multumeste , toata lumea ma enerveaza...astazi a fost zi de curatenie....si stergand praful de pe masinutele de colectie ale tatalui meu  gandul mi-a fugit mult prea departe si anume ma gandeam ca peste doar cativa ani sigur va exista un copil care sa se joace cu ele care sa le arunce de pe raft si sa le desprinda rotile, pareau asa suparate si in acelsi timp nerabdatoare ..... mereu ma gandeam ca ma voi casatori cu "iubitul" meu din clasa a cincea, inca mai cred ca el va veni si imi va spune ca ma iubeste si ne vom casatori si vom avea 2 copii cu ochi negrii ca ai lui si cu parul ondulat ca al meu...maine va fi ziua lui si daca l-as suna ce sa-i spun "stii sunt colega ta din clasa a 5-a cea careia ii zambeai in ore cand te plictiseai , stii nu am uitat niciodata ca azi e ziua ta...." si sa-i dau bratara din canaf pe care i-am facut-o la o ora de lucru manual si l-am mintit ca e pentru un vecin :) tin minte ca am mers in excursie si el a stat langa mine si mi-a dat napolitane, si apoi in clasa a 7a s-a cuplat cu o colega de clasa si ma intreba pe mine daca i-ar placea lantisorul cu inimioara pe care i l-a cumparat....si mai apoi la banchet in clasa a 8 a din greseala i-am scapat tort pe pantaloni si cand aproape sa plec  (in mod normal ca asa am vazut pe la toate filmele urma sarutul) m-a luat in brate si NU m-a sarutat.....si a urmat vacanta pana in august nu am mai auzit nimic de el...pe acea vreme nu existau telefoanele mobile iar internetul costa 7000 lei vechi ora si era doar mirc-ul.....in fine chestia hazlie a fost ca m-a sunat intr-o sambata sa ma invite in oras si tocmai in acea sambata eu trebuia sa merg la o nunta :(( si bleaga de mine nu s-a gandit sa-i spuna  o alta zi si o alta ora :( si acum regret dar asta era mintea mea de atunci.....dar dupa o luna si ceva s-a intamplat o chestie hazlie..... a urmat 11 septembrie teroristi, turnurile gemene si ma gandeam cum au murit atatia oameni, cum fiecare a sunat pe cineva drag si i-a asigurat de dragostea lor etc.....in fine ... am facut eu legatura in mintea mea de atunci ca ar fi bine sa las orgoliul, teama, etc si sa-l sun...si l-am sunat, am stabilit o intalire pt ziua urmatoare la ora 7 dimineata in fata la mc'do urma sa ma conduca pana la liceu si bine inteles ca nu m-am trezit la timp :(( dar totusi desi era 8 fara 20 m-am dus si el ma astepta acolo, a asteptat 40 de minute :(( si tot drumul nu a scos nici un cuvant....incercam eu sa fac conversatie, as vi vrut sa-i spun mai multe dar daca el nu vorbea eu ce eram sa fac?............... a fost ultima zi cand ne-am vazut....dupa aproximativ 2 ani de la acel moment  l-am vazut pe strada si desi eram cu cineva am sarit in bratele lui la propriu, ne-am pupat prieteneste pe obraz, am vorbit putin si am plecat amandoi in drumul fiecaruia........ cateodata cred ca cineva sta acolo sus si rade pe burta de pataniile mele de ce zic asa? pt ca in vara anului urmator mergeam la mare cu parintii mei si un grup numeros de prieteni de familie si am adormit dar pt ca drumul era lung si noaptea la fel si sucul baut isi spunea cuvantul m-am gandit ca tre sa merg la baie si iesind din compatiment si mergand spre baie il vad pe el, ce sanse ar fi fost sa mergem cu acelasi tren in acelasi vagon in aceeasi zi in aceeasi luna  eram asa socata incat nu i-am putut zice decat salut si in plus nu eram sigura daca eram treaza de asta paream putin incoerenta nici nu mai stiu ce mi-a zis stiu doar ca nu am mai inchis un ochi toata noaptea si ma uitam pe geam si il vedeam cum cobora din tren si statea pe peron si cand auzea fluieratul se urca repede (asa ceva nu se face!!!!!e foarte periculos!!!! sa nu incercati niciodata!!!!)  eu am coborat in eforie sud si ma rugam sa coboare si el in aceeasi statiune dar nu a fost asa...a trecut.... asta pana  zilele trecute cand l-am vazut din nou era de mana cu o tipa bruneta inalta destul de draguta......el era cu al lui zambet inconfundabil perfect incadrat de cioc...destule de matur dar  cu aceeasi privire de copil din clasa a 5 a maine e ziua lui .....si orice asemanare cu persoanele reale e pura coincidenta
Cat de mult ti-a placut acest blog?
3,21
(287 voturi)
1413 vizite

Alete insemnari din blog

07 Mar 2008

jurnalul unei despartiri 2
marti incercari de reconciliere din partea mea in timpul unui curs de germana, el impasibil, rece ca o piatram-am enervat si am plecat separat.seara pe mess am deschis discutia si ce am aflat? ca el are nevoie de timp de gandirevoi sari peste dialogul introductiv in care imi spune ca tine

14 Dec 2006

o privire asupra vietii...altora
Am intalnit deja doua cazuri si nu vreau ca eu sa fiu al 3-leacazul 1:Profa mea ...avea cam 35 de ani, locuia cu parintii, era profesor doctor, avea un caine si o pisica, toata ziua si-o petrecea in scoala  si se imbraca batranestecazul 2:O cunostinta, 32 de ani, post de conducere int

11 Mar 2007

2 zile de vacanta
daaaaa....2 zile de vacanta....o vacanta mult asteptata. Cu toate ca m-am trezit sambata pe la 5 dimineata pt a ajunge la tren si pt a merge cu personalul pana intr-o halta si apoi in frig am mai asteptat  inca 30 de min autobuzul am ajuns in sfarsit. Aceeasi casa in stil taranesc upg

22 Mai 2007

Comenatrii:2 |

azi prima oara iti scriu
azi prima oara iti scriu un cuvant pt mai tarziude astazi incepe o noua etapa in viata mea, o etapa in care tu vei ocupa locul doi sau poate chiar 3 in functie de starea mea.M-am saturat sa stau dupa tine, sa conteze mai mult ceea ce zice lumea, ceea ce zic prietenii tai, sa te porti cu mi

06 Dec 2006

mai tarziu cu o zi
 LUNI: e prea devreme sa incep sa invat, pana vineri mai este destul timp....MARTI:promit ca-mi scot ghetutele, le lustruiesc, pregatesc darurile ,imi deschid cont pe ele.ro, imi aleg hainele pt maine......si apoi ma pun pe invatatMIERCURI: yupiiiiiii a venit mosu cu atatea dulci

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!