astazi

„ astazi e o alta zi... ”
by: ralucutza15

2 zile de vacanta

adaugat pe 11 Mar 2007

daaaaa....2 zile de vacanta....o vacanta mult asteptata. Cu toate ca m-am trezit sambata pe la 5 dimineata pt a ajunge la tren si pt a merge cu personalul pana intr-o halta si apoi in frig am mai asteptat  inca 30 de min autobuzul am ajuns in sfarsit. Aceeasi casa in stil taranesc upgradata de culorile albastru si verde combinate intr-un mod ciudat folosite pt a vopsi tocurile geamurilor si  usa....cateodata cred ca bunicul meu nu distinge culorile ;))...aceeasi curte mare cu vie in partea dreapta si aceeasi Mura care sare pe mine si se bucura si imi zambeste aratandu-si dintii.....daaaa.....au fost doua zile de vis....am mancat lapte proaspat fiert si oua cu paine coapta in cuptor cu lemne (stiu ca e post dar cand ma gandesc ca ajung in aceste locuri de cel mult 3  sau 4 ori pe an :(( ) si am iesit din casa, am mers in gradina unde pamantul era proaspat arat si era cald si soare si vantul abia adia miscand putinele crengi ramase din marul care odata imi era casa..... aproape ca am capatat primul meu bronz :) putin rosiatec pe nas si pometi. Am petrecut toata ziua alergand prin curte, jucandu-ma cu Mura si Ursu' urmarind gainile cum fug dupa muste si scormonind petecile de iarba, uitandu-ma la fel de uimita ca prima data , la cat de repede si frumos iepurii rod dintr-o sfecla de zahar. Dupa ce m-am mai linistit m-am urcat in podul surii, sura* care in curand va fi daramat si am gasit o valiza uitata...e o valiza de aia cu care mergeau baietii in armata , verde , din placaj si cu cheita.....normal ca am cautat in ea si am gasit niste carti vechi de istorie, niste scrisori de pe vremea cand unchiul meu era in armata si o multime de lozuri in plic necastigatoare dar asezate culoare la culoare si marime la marime......a doua zi a inceput cu cantatul clasic al cocosului, cu apa extraordinar de rece aplicata pe fata si cu soarele puternic care te imbie sa-ti iei rucsacul in spinare si sa pleci in lumea ta...pe dealuri...pe campii..oriunde numai sa te bucuri de minunile pamantului.*sura = reg. loc unde se tin vacile si caii, grajdi
Cat de mult ti-a placut acest blog?
3,04
(328 voturi)
766 vizite

Alete insemnari din blog

27 Mai 2007

Comenatrii:0 |

un proverb romanesc spune asa : "cainele care are sa turbeze incepe a urla cu o saptamana inainte" eu fac asta de o luna si n-am curajul sa "turbez" dar ... `incet incet mi-l facse spune ca un barbat insurat este de 2 ori mai atragator si daca mai are si un copil

14 Dec 2006

o privire asupra vietii...altora
Am intalnit deja doua cazuri si nu vreau ca eu sa fiu al 3-leacazul 1:Profa mea ...avea cam 35 de ani, locuia cu parintii, era profesor doctor, avea un caine si o pisica, toata ziua si-o petrecea in scoala  si se imbraca batranestecazul 2:O cunostinta, 32 de ani, post de conducere int

09 Ian 2009

jurnalul unei despartiri 7
vesnicile certuri gen nu petreci timp cu mine, vreau sa ne despartim sau el sunt ocupat, nu am timp acum se terminau mereu in lacrimile mele si in refugiul lui in apartamentul a doua bune prietene si colege de-ale lui.mereu cand eu plecam din localitate aflam fie de la colegele mele, fie c

15 Mai 2007

nimeni nu zambeste
o sa povestesc in cele ce urmeaza despre ceea ce am vazut eu ca inseamna Bucurestica orice provincial ma asteptam ca toata lumea sa fie mai agitata, mai dornica de viata, mai bucuroasa si mai ales mai deschisa...insa nu a fost asadupa un drum de 6 ore cu trenul am ajuns in gara bucuresti n

23 Mar 2007

timpul trece
imi vad parintii din ce in ce mai batrani, vad copii de la bloc aceeasi copii pe care parca ieri ii plimbam cu caruciorul cum astazi sunt mai inalti decat mine, ma vad pe mine pierzandu-mi incetul cu incetul inocenta, ma vad alergand spre taramul oamenilor mari, ma vad lasandu-mi in urma a

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!