astazi

„ astazi e o alta zi... ”
by: ralucutza15

2 zile de vacanta

adaugat pe 11 Mar 2007

daaaaa....2 zile de vacanta....o vacanta mult asteptata. Cu toate ca m-am trezit sambata pe la 5 dimineata pt a ajunge la tren si pt a merge cu personalul pana intr-o halta si apoi in frig am mai asteptat  inca 30 de min autobuzul am ajuns in sfarsit. Aceeasi casa in stil taranesc upgradata de culorile albastru si verde combinate intr-un mod ciudat folosite pt a vopsi tocurile geamurilor si  usa....cateodata cred ca bunicul meu nu distinge culorile ;))...aceeasi curte mare cu vie in partea dreapta si aceeasi Mura care sare pe mine si se bucura si imi zambeste aratandu-si dintii.....daaaa.....au fost doua zile de vis....am mancat lapte proaspat fiert si oua cu paine coapta in cuptor cu lemne (stiu ca e post dar cand ma gandesc ca ajung in aceste locuri de cel mult 3  sau 4 ori pe an :(( ) si am iesit din casa, am mers in gradina unde pamantul era proaspat arat si era cald si soare si vantul abia adia miscand putinele crengi ramase din marul care odata imi era casa..... aproape ca am capatat primul meu bronz :) putin rosiatec pe nas si pometi. Am petrecut toata ziua alergand prin curte, jucandu-ma cu Mura si Ursu' urmarind gainile cum fug dupa muste si scormonind petecile de iarba, uitandu-ma la fel de uimita ca prima data , la cat de repede si frumos iepurii rod dintr-o sfecla de zahar. Dupa ce m-am mai linistit m-am urcat in podul surii, sura* care in curand va fi daramat si am gasit o valiza uitata...e o valiza de aia cu care mergeau baietii in armata , verde , din placaj si cu cheita.....normal ca am cautat in ea si am gasit niste carti vechi de istorie, niste scrisori de pe vremea cand unchiul meu era in armata si o multime de lozuri in plic necastigatoare dar asezate culoare la culoare si marime la marime......a doua zi a inceput cu cantatul clasic al cocosului, cu apa extraordinar de rece aplicata pe fata si cu soarele puternic care te imbie sa-ti iei rucsacul in spinare si sa pleci in lumea ta...pe dealuri...pe campii..oriunde numai sa te bucuri de minunile pamantului.*sura = reg. loc unde se tin vacile si caii, grajdi
Cat de mult ti-a placut acest blog?
3,04
(328 voturi)
821 vizite

Alete insemnari din blog

23 Dec 2006

Comenatrii:2 |

pierdut..
Pierdut om batran si gras si cu barba alba imbracat in rosu si care umbla cu un sac plin dupa el.ATENTIE!!! este foarte periculos, daca il vedeti incercati sa-l imobilizati si sa mi-l aduceti, cu tot cu sac.Va multumesc!P.S. Seamana cu cel din poza!

29 Ian 2007

in sfarsit
mare suparare in viata mea si in timpul meu liber...portalul ele nu a mers vreo 2 sau 3 zile asa ca mi-am indreptat privirea spre mai vechiul meu prieten yahoo360 regasindu-l  acolo pe guru blogurilor si anume acea persoana care povesteste aproape cu lux de amanunte chestii din viata

04 Apr 2007

jumatate tu jumatate eu 3
zi ploioasa, afara frig, in casa frig de suflet ce sa mai zic prin el batea vantul....resemnata ma asez in fata calculatorului caut un film, gasesc un film :) intorc monitorul ma asez in pat si incerc sa vizionez....intre timp adorm....ma trezeste melodia de la mobil raspund usor indispusa

09 Ian 2009

jurnalul unei despartiri 6
acum recitesc.... a trecut mult de atunci....foarte frumoasa povestea dar nu s-a terminat atuncia doua zi a venit cu flori si bomboane dis de dimineata si am plecat la munte....din pacate nu am stat decat o zi...dar a fost frumos...ma simteam ca si cum am fi luat totul de la inceput....spe

03 Sep 2007

doua fete
unii oameni au doua fete, altii au mai multe problema este ca unii si le tin ascunse in timp ce alii si le arata din plin.pana acum ceva timp si eu am fost asa, imi tineam fata intunecata, rea, barfitoare, tot ce era mai rau din mine, o tineam ascunsa, intr-un coltisor, aproape ca nici eu

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!