Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Universul Penthouseurilor Oradene

adaugat pe 29 Mar 2009

Omul este o fiinta in permanenta schimbare. Fiecare doreste sa se depaseasca pe sine, sa traiasca in armonie cu universul, sa culeaga roadele muncii sale si sa se simta recompensat printr-un trai de lux, alaturi de familia sa. Pentru fiecare dintre noi este important sa ne refugiem in linistea si siguranta caminului nostru. ACUM, avem aceasta posibilitate, sa ne alegem un camin pe gustul nostru, la standardele secolului XXI, cu finisaje de calitate, la preturi exceptionale. Oradea se poate mandri cu noi apartamente cu stil, moderne, spatioase, de calitate superioara, situate intr-o zona unica, pentru oameni care indraznesc sa-si doreasca ceva mai mult de la viata, care doresc confort, siguranta, liniste. Aceste apartamente se adreseaza persoanelor care nu au timp de pierdut, care doresc sa locuiasca intr-un apartament de lux dotat cu toate facilitatile si serviciile conexe de care au nevoie pentru a se simti lipsiti de griji. Patrunde in universul Penthouse-urilor, concepute pe doua nivele, fiind alcatuite dintr-un dormitor, camera de zi + sufragerie, baie, bucatarie, hol la primul nivel si doua sau trei dormitoare dormitoare, baie, la al doilea nivel. Proiectul se compune din 4 penthouse-uri construite la nivelul etajului 8 al Blocurilor de pe Strada Corneliu Coposu Nr. 3, o zona cu potential ridicat din Oradea, care se bucura de o priveliste minunata. Apartamente, create pe doua nivele, se bucura de o arhitectura moderna, confort si stil, toate inglobate intr-un concept avangardist care poate sa respecte si cele mai rafinate si pretentioase gusturi si stiluri de viata. Fatada Blocului, Casa Scarii, Liftul Interior vor beneficia de restructurari majore si de finisaje de calitate, intrand in randul imobilelor de lux din Oradea. Pretul acestor Penthouse-uri este de la 700 EURO/mp construit, iar pentru a intra in posesia unui apartament trebuie sa achitati un avans de minimum 30% din valoarea acestuia, iar restul la predare. Termenul de predare este iulie-august 2009. Pentru aceia dintre voi care preferati un spatiu sigur, deschis, linistit, peisaje naturale deosebite si un design modern si elegant, ati ajuns unde trebuie. Puteti solicita detalii despre apartamente la urmatoarele date de contact: Tel: 0745.78.31.66 E-mail: marketing@microvision.ro WEB: http://imobiliareoradea.blogspot.comAlina Blaga
Cat de mult ti-a placut acest blog?
3
(228 voturi)
964 vizite

Alete insemnari din blog

28 Iul 2009

Comenatrii:0 |

Sumarul conferintei de la Londra a doctorului Robert Young
Va spuneam in articolul precedent ca voi reveni cu detalii de la Conferinta tinuta de Dr. Robert Young la Londra. Asadar, de-a lungul conferintei, Robert Young a incercat sa ii invete 5 lectii esentiale pe participanti, si am sa incerc sa va fac o scurta sinteza: 1. Nu trebuie sa fii perfe

24 Mai 2009

Comenatrii:0 |

Stimulator natural de formare a celulelor STEM
Se stie ca organismul uman este foarte complex si are o functie foarte importanta, si anume aceea de a lupta singur cu inamicii sai, insa multe organisme au nevoie de ajutor din exterior pentru a putea lupta si a se regenera , dar de multe ori nu gasim solutia in exterior pentru a ne putea

29 Mar 2009

Comenatrii:0 |

Blogul Personal si impactul sau asupra Brandului tau
Ei bine, daca CV-ul si Scrisoarea de intentie sunt vazute doar de angajatori, Blogul este public, poate fi vazut de oricine, poate fi citit de oricine. Blogul, este modul in care iti exprimi ideile tale, experientele tale, ceea ce ai vazut si merita sa vada si altii, ceea ce ai citit. Moti

29 Mar 2009

Comenatrii:0 |

Initiere in Personal Branding
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Ce nu stim insa este ca putem sa facem acest lucru si noi ca indivizi. Nu trebuie sa fim firma pentru a ne crea propriul Brand. Noi insine suntem un brand, cel mai puternic brand pe care il are o companie. In fond, suma tut

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Campania de electorala - strategie de marketing inteligenta?
Campania electorala - strategie de marketing inteligenta?Suntem in anul electoral, cand fiecare trebuie sa ne alegem un primar care sa ne reprezinte cel mai bine interesele, sau cel putin noi speram ca ne va reprezenta interesele noastre, ale poporului de rand. Dupa perioada post-decembris

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!