Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Investiti in ... angajati!

adaugat pe 15 Mai 2008

Investiti in …angajati!!!Azi mi-am propus sa dezbat un subiect mai controversat, daca imi permiteti sa il numesc asa, astfel ca am decis sa discutam despre cea mai importanta resursa (din punctul meu de vedere) a unei firme, organizatii, corporatii, cum vreti voi sa o numiti, si anume, angajatul/angajatii.Stim cu totii (cel putin asa vreau eu sa cred ) ca marketingul nu inseamna numai promovarea unui produs/serviciu, marketingul ne invata cum sa intelegem mai bine nevoile consumatorului, care sunt canalele prin care mesajul, produsul sau serviciul nostru ajung mai repede la consumator, cum sa investim in clientii vechi, cum sa ii mentinem si totodata cum sa atragem noi clienti. Cei mai multi marketeri vorbesc despre cum sa ii satisfacem mai bine nevoile “atotputernicului” nostru client, cum sa avem un produs/serviciu care sa il satisfaca mai bine pe client, dar se pierde din vedere faptul ca orice organizatie, corporatie trebuie in primul rand sa isi indrepte atentia catre…angajati.Va intrebati oare de ce m-am oprit asupra angajatilor, de ce consider eu ca sunt cea mai importanta resursa intr-o companie, de ce trebuie sa ne canalizam eforturile pentru a ne satisface angajatii, de ce sunt angajatii mai importanti decat clientii, care in definitiv sunt cei care ne aduc banii. M-am oprit asupra angajatilor, ca fiind cea mai importanta resursa, deorece ei sunt cei care sunt raspunzatori de bunul mers al companiei, de realizarea produsului finit, respectiv al serviciului prestat, ei sunt cei care interactioneaza cu clientul, ei sunt cei care mentin relatia cu furnizorii etc.Daca vom avea angajati care nu sunt multumiti la locul de munca, nu sunt motivati din punct de vedere financiar, sau mai mult de atat, isi desfasoara activitatea intr-un mediu stresant, avand superiori care nu le recunosc meritele, care tot timpul le reproseaza faptul ca nu au rezultatele pe care ei le doresc, atunci acest lucru se va reflecta in modul isi care acestia isi vor desfasura activitatea. Toate frustrarile lor se vor reflecta in produsul final, in serviciul prestat pentru client, si in definitiv tot clientul va fi cel care va suporta consecintele, deoarece nu va fi tratat cu respect, cu calm, serviciul prestat nu va fi la un nivel calitativ dorit de acesta…si toate aceste lucruri se vor reflecta de fapt in imaginea firmei, in Cifra de Afaceri. Putem considera ca toate aceste aspecte fac parte dintr-un cerc vicios, deoarece totul porneste de la simplul tratament care i-l oferim angajatului nostru, ca sa ajungem sa vedem ca acest lucru se poate reflecta in Profitul companiei.Asadar, ceea ce recomand tuturor angajatorilor, este sa investeasca in angajati in prima faza, ca acestia sa fie multumiti atat din punct de vedere salarial, cat si din punct de vedere al mediului in care isi desfasoara activitatea. Traim intr-o era in care angajatul nu mai suporta sa fie tratat fara respect, sa nu i se recunoasca meritele, sa i se pretinda mai mult decat este necesar. Toate aceste lucruri il pot determina pe angajat sa isi caute un alt loc de munca, unde va fi mai respectat, mai motivat, isi va desfasura activitatea cu placere, si nu se va simti frustrat. In definitiv, cel ce pierde este tot angajatorul, deoarece in orice angajat se investesc resurse, cunostinte, uneori chiar informatii confidentiale privind managementul firmei…angajatul cand pleaca din firma, pleaca cu toate aceste cunostinte acumulate, vine un alt angajat, cu care compania trebuie sa o ia de la zero, si uite asa, se pierd resurse financiare, se pierde timp cu training-ul noului angajat etc.Astept sugestiile voastre cu privire la acest subiect, poate chiar unele relatari din experientele voastre de la locul de munca…sunteti multumiti cu actualul job, credeti ca nu sunteti tratati asa cum meritati, nu va sunt recunoscute meritele?Pana data viitoare va doresc lectura placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing Manager.Public Euroconsulting - Agentie de recrutare si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro
Cat de mult ti-a placut acest blog?
3,02
(217 voturi)
1332 vizite

Alete insemnari din blog

29 Mar 2009

Comenatrii:0 |

Platformele sociale cheia de lansare a brandului tau
ati dintre voi nu aveti un cont pe Hi5, Facebook, Twitter, MySpace, si lista poate continua. Ei bine, toate acele conturi sunt create pentru a va promova propria persoana, pentru a gasi noi prieteni, de a comunica tot mai mult, sau de ce nu, de a va gasi jumatatea. Retelele sociale virtual

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Marketing intern vs marketing extern
Marketing intern vs Marketing externDe ce marketing intern vs marketing extern? Deoarece, in primul rand, doresc sa facem o disctinctie clara intre marketing intern si marketing extern. Cand ne gandim la marketing extern, ne gandim la clienti, altfel spus la publicul larg, care nu face par

15 Mai 2008

Comenatrii:1 |

Brainstorming sau Munca in Echipa.
Brainstorming sau Munca in Echipa.Companiile sunt structurate pe departamente, fiecare cu domeniul sau de activitate. Fiecare departament este constituit din personal calificat, care sa desfasoare activitatea cu maxima eficienta. Pentru ca un departament sa poata sa isi desfasoare activita

16 Apr 2009

Comenatrii:1 |

Margele de nisip
Margelele de nisip sunt taiate uniform, avand o forma sferoidala, marimea lor variind de la sub un milimetru la cativa milimetri. Termenul de margele de nisip se foloseste de regula  pentru orice margea de dimensiuni mici. Ele pot fi folosite pentru simpla insirare, sau ca distantiere

28 Iul 2009

Comenatrii:0 |

Dr Robert Young tine conferinte despre pH Miracle in toata lumea
Doctorul Robert O. Young este pus pe fapte mari si doreste sa promoveze peste tot in lume Noua Biologie - pH Miracle. Prima oprire a fost in primavara la Budapesta, iar in luna iunie in Londra, unde Doctorul a prezentat cu lux de amanunte tot ce trebuie sa stim despre cauza adevarata a tut

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!