Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Investiti in ... angajati!

adaugat pe 15 Mai 2008

Investiti in …angajati!!!Azi mi-am propus sa dezbat un subiect mai controversat, daca imi permiteti sa il numesc asa, astfel ca am decis sa discutam despre cea mai importanta resursa (din punctul meu de vedere) a unei firme, organizatii, corporatii, cum vreti voi sa o numiti, si anume, angajatul/angajatii.Stim cu totii (cel putin asa vreau eu sa cred ) ca marketingul nu inseamna numai promovarea unui produs/serviciu, marketingul ne invata cum sa intelegem mai bine nevoile consumatorului, care sunt canalele prin care mesajul, produsul sau serviciul nostru ajung mai repede la consumator, cum sa investim in clientii vechi, cum sa ii mentinem si totodata cum sa atragem noi clienti. Cei mai multi marketeri vorbesc despre cum sa ii satisfacem mai bine nevoile “atotputernicului” nostru client, cum sa avem un produs/serviciu care sa il satisfaca mai bine pe client, dar se pierde din vedere faptul ca orice organizatie, corporatie trebuie in primul rand sa isi indrepte atentia catre…angajati.Va intrebati oare de ce m-am oprit asupra angajatilor, de ce consider eu ca sunt cea mai importanta resursa intr-o companie, de ce trebuie sa ne canalizam eforturile pentru a ne satisface angajatii, de ce sunt angajatii mai importanti decat clientii, care in definitiv sunt cei care ne aduc banii. M-am oprit asupra angajatilor, ca fiind cea mai importanta resursa, deorece ei sunt cei care sunt raspunzatori de bunul mers al companiei, de realizarea produsului finit, respectiv al serviciului prestat, ei sunt cei care interactioneaza cu clientul, ei sunt cei care mentin relatia cu furnizorii etc.Daca vom avea angajati care nu sunt multumiti la locul de munca, nu sunt motivati din punct de vedere financiar, sau mai mult de atat, isi desfasoara activitatea intr-un mediu stresant, avand superiori care nu le recunosc meritele, care tot timpul le reproseaza faptul ca nu au rezultatele pe care ei le doresc, atunci acest lucru se va reflecta in modul isi care acestia isi vor desfasura activitatea. Toate frustrarile lor se vor reflecta in produsul final, in serviciul prestat pentru client, si in definitiv tot clientul va fi cel care va suporta consecintele, deoarece nu va fi tratat cu respect, cu calm, serviciul prestat nu va fi la un nivel calitativ dorit de acesta…si toate aceste lucruri se vor reflecta de fapt in imaginea firmei, in Cifra de Afaceri. Putem considera ca toate aceste aspecte fac parte dintr-un cerc vicios, deoarece totul porneste de la simplul tratament care i-l oferim angajatului nostru, ca sa ajungem sa vedem ca acest lucru se poate reflecta in Profitul companiei.Asadar, ceea ce recomand tuturor angajatorilor, este sa investeasca in angajati in prima faza, ca acestia sa fie multumiti atat din punct de vedere salarial, cat si din punct de vedere al mediului in care isi desfasoara activitatea. Traim intr-o era in care angajatul nu mai suporta sa fie tratat fara respect, sa nu i se recunoasca meritele, sa i se pretinda mai mult decat este necesar. Toate aceste lucruri il pot determina pe angajat sa isi caute un alt loc de munca, unde va fi mai respectat, mai motivat, isi va desfasura activitatea cu placere, si nu se va simti frustrat. In definitiv, cel ce pierde este tot angajatorul, deoarece in orice angajat se investesc resurse, cunostinte, uneori chiar informatii confidentiale privind managementul firmei…angajatul cand pleaca din firma, pleaca cu toate aceste cunostinte acumulate, vine un alt angajat, cu care compania trebuie sa o ia de la zero, si uite asa, se pierd resurse financiare, se pierde timp cu training-ul noului angajat etc.Astept sugestiile voastre cu privire la acest subiect, poate chiar unele relatari din experientele voastre de la locul de munca…sunteti multumiti cu actualul job, credeti ca nu sunteti tratati asa cum meritati, nu va sunt recunoscute meritele?Pana data viitoare va doresc lectura placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing Manager.Public Euroconsulting - Agentie de recrutare si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro
Cat de mult ti-a placut acest blog?
3,02
(217 voturi)
1322 vizite

Alete insemnari din blog

01 Iul 2009

Comenatrii:0 |

Diabetul si dieta minune a doctorului Robert Young
In articolul Tot ce nu ai stiut despre diabet am prezentat cum este vazut diabetul din prisma Doctorului Robert O. Young si ce solutii a gasit acesta pentru a combate aceasta boala atat de raspandita. A studiat foarte mult acest fenomen, chiar a scris si o carte despre cum trebuie luptat c

29 Mar 2009

Comenatrii:0 |

Universul Penthouseurilor Oradene
Omul este o fiinta in permanenta schimbare. Fiecare doreste sa se depaseasca pe sine, sa traiasca in armonie cu universul, sa culeaga roadele muncii sale si sa se simta recompensat printr-un trai de lux, alaturi de familia sa. Pentru fiecare dintre noi este important sa ne refugiem in lini

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Cum putem avea o campanie de marketing cu un buget mic
Cum putem avea o campanie de marketing eficienta cu buget mic.In zilele noastre este tot mai greu sa creezi o campanie de marketing care sa aiba efectul scontat, care sa ajunga la consumatori cat mai usor si cu cat mai putine costuri. Care ar fi cauzele? O principala cauza ar fi faptul ca

15 Mai 2008

Comenatrii:1 |

Brainstorming sau Munca in Echipa.
Brainstorming sau Munca in Echipa.Companiile sunt structurate pe departamente, fiecare cu domeniul sau de activitate. Fiecare departament este constituit din personal calificat, care sa desfasoare activitatea cu maxima eficienta. Pentru ca un departament sa poata sa isi desfasoare activita

12 Nov 2008

Comenatrii:0 |

Cum sa aduci marketingul pe internet
Cum sa aduci marketingul pe internetSesizand avantajele prezentei online, tot mai multe companii romanesti se orienteaza spre relationship marketing, stabilind o relatie individualizata cu consumatorii care le pot aduce profit.Marketingul continua sa tina pasul cu dezvoltarile tehnologice,

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!