Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Dependenta de comunicare online

adaugat pe 12 Nov 2008

Dependenta de comunicare onlineAmploarea dezvoltarii Internetului in ultimii ani face ca acest mediu virtual sa devina carte de vizita pentru tot mai multe companii, care isi prezinta serviciile, produsele etc. in cadrul site-urilor. Astfel, marketingul este la el acasa, pe Internet nu mai are limite, granite, cale de intoarcere la ceva firesc.Totul incepe de la un simplu site de prezentare, si apoi ia amploare pana la bloguri, pool-uri, forumuri, chat-roomuri, comunitati virtuale, newslettere, e-mail marketing – doar un pas pana la spam, sms-marketing – serviciu nou, toate acestea pentru a acapara cat mai multi vizitatori cu scopul transformarii lor in clienti efectivi.in prima faza, mesajele de promovare sustinute in cadrul campaniilor de marketing digital spre exemplu sunt rare, apoi incep sa devina stresante si in cele din urma sacaitoare prin frecventa si consecventa lor.In ultimul timp strategia adoptata de firme in materie de publicitate este foarte agresiva: e-mailuri-spam, sms-uri cu reclama la servicii si produse etc.Societatea de consum in era careia ne aflam este rezultatul acestor campanii obositoare si fara stil care nu fac altceva decat sa ne faca sa cumparam. Sa cumparam o banda de Internet cat mai larga, cat mai rapida, abonamente cu mii de minute si milioane de sms-uri. Totul este alimentat de campanii care creaza nevoi pana la urma, inventeaza si concep noi utilizari si dorinte…Cu siguranta multi vor gasi atat Argumente PRO cat si Argumente CONTRA.Argumente PROFelul in care utilizam aceste unelte ale existentei secolului XXI transforma modul de perceptie asupra lor, ele putand aduce un plus vietii noastre de zi cu zi. Internetul si Sms-urile:1.Micsoreaza distantele dintre oameni2.Simplifica procesele de munca si comunicare3.Reducere costuri – de comunicare, de prezentare etc.4.Dezvolta capacitatea umana de a lucra in grup – retele de calculatoare5.Stabilirea unor legaturi globale – Internetul e un serviciu global6.Acces facil la informatii7.Stimularea cercetariiInternetul iti poate oferi multe, fara el nu am reusi sa facem chiar tot ce ne trebuie - pentru ca, trebuie sa recunoastem, multe lucruri sunt mult mai simplu de facut pe Internet.Cel mai interesant aspect al Internetului din ziua de azi este puterea pe care o ofera, pentru ca informatia inseamna putere.Afland informatii despre subiectele pe care le consideram importante, vom putea obtine avantaje majore in unele situatii.Internetul din ziua de azi le permite oamenilor din toata lumea sa impartaseasca idei si informatii. El a devenit astfel o parte integranta a societatii noastre si a economiei, si nu in ultimul rand un mod de viata pentru fiecare dintre noi.Argumente CONTRASuntem constienti de faptul ca Internetul si Comunicarea prin mediul online aduc plusuri existentei noastre ca civilizatie, dar odata cu aceste elemente pozitive, nu sunt excluse evenimentele neplacute ce pot aparea. Acestea din urma, au ca punct de plecare tocmai plusurile aduse de tehnologie – care, in timp transforma modul de viata al omului, modul de gandire, etc.Cele mai importante etape legate de dependenta de internet ar fi:1.Pierderea notiunii timpului2.Neglijarea orelor de somn sau de masa3.Agresivitate sau depresie atunci cand PC-ul nu mai merge, combinata cu nevoia constanta de a imbunatati configuratia PC-ului (fara un alt scop, ci doar ca sa fie cel mai…)4.Izolarea de societate si plafonarea profesionala (cele mai periculoase) etape ale dependentei5.Efecte neasteptate asupra stilului jurnalisticDaca luam in calcul faptul ca odata cu aparitia e-commerce-urilor si cumparaturile vin direct acasa, putem spune ca Internetul ne “ajuta” sa fim cat mai comozi si insensibili. Pretul se poate negocia si pe Internet, astfel linistea si “siguranta” va fi apreciata de fiecare utilizator, piata reala devenind o amintire.Tot mai multe site-uri incearca sa se apropie de utilizator prin intermediul unor elemente de comunicare ca: bloguri, forumuri, newslettere, wish-list, testimoniale. Astfel ca intreaga viata sa poate fi traita virtual…fara nici un fel de probleme in prima faza.Cu ajutorul internetului ne putem lua alta identitate, putem defini alte trasaturi, cu alte cuvinte putem fi ceea ce nu suntem!Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing Manager - http://www.yourjobs.ro
Cat de mult ti-a placut acest blog?
2,57
(511 voturi)
2354 vizite

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Marketing viral vs Guerilla marketing
Marketing Viral vs Guerilla MarketingMarketing viral….sau guerilla marketing. Ce au acestea doua in comun, si ce le diferentiaza, care dintre cele doua campanii au mai mare efect… Acestea sunt intrebari pe care multi dintre cei care se initiaza in ale marketingului si le pun.

24 Mai 2009

Comenatrii:0 |

Stimulator natural de formare a celulelor STEM
Se stie ca organismul uman este foarte complex si are o functie foarte importanta, si anume aceea de a lupta singur cu inamicii sai, insa multe organisme au nevoie de ajutor din exterior pentru a putea lupta si a se regenera , dar de multe ori nu gasim solutia in exterior pentru a ne putea

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Campania de electorala - strategie de marketing inteligenta?
Campania electorala - strategie de marketing inteligenta?Suntem in anul electoral, cand fiecare trebuie sa ne alegem un primar care sa ne reprezinte cel mai bine interesele, sau cel putin noi speram ca ne va reprezenta interesele noastre, ale poporului de rand. Dupa perioada post-decembris

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Investiti in ... angajati!
Investiti in …angajati!!!Azi mi-am propus sa dezbat un subiect mai controversat, daca imi permiteti sa il numesc asa, astfel ca am decis sa discutam despre cea mai importanta resursa (din punctul meu de vedere) a unei firme, organizatii, corporatii, cum vreti voi sa o numiti, si anu

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Cum putem avea o campanie de marketing cu un buget mic
Cum putem avea o campanie de marketing eficienta cu buget mic.In zilele noastre este tot mai greu sa creezi o campanie de marketing care sa aiba efectul scontat, care sa ajunga la consumatori cat mai usor si cu cat mai putine costuri. Care ar fi cauzele? O principala cauza ar fi faptul ca

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!