Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

C.V.-ul cartea noastra de vizita.

adaugat pe 21 Mai 2008

C.V.-ul cartea noastra de vizita. Piata fortei de munca este ca un front de razboi, lupta dandu-se intre ofertantii de forta de munca, altfel spus, cei care isi cauta un loc de munca. Arma de lupta pe acest front este C.V.-ul – cartea de vizita a fiecarui candidat, pe baza caruia poti obtine sau nu jobul visat.Sa ai un C.V. bine redactat nu este o arta, trebuie doar sa urmaresti cativa pasi, si sa fii sigur(a) ca ai completat toate informatiile utile, in urma carora angajatorul isi poate face o prima impresie despre cunostintele tale profesionale. Redactarea unui C.V. este mult mai usoara acum, cand putem descarca de pe internet model european de C.V., fiind nevoie doar sa completam spatiile libere. In cazul in care nu intri in posesia unui formular european, ai mai jos pasii de redactare:        * Incepe C.V.-ul cu datele tale personale, inclusiv numar de telefon, pentru a putea fi contactat.        * Scrie-ti obiectivele tale profesionale: in ce domeniu de activitate doresti sa lucrezi, ce tip de companie preferi, ce asteptari salariale ai etc.        * Scrie experienta ta profesionala de pana acum, incepand cu ultimul loc de munca. Ai grija sa scrii cat mai concis atributiile tale, precum si rezultatele avute.        * Adauga studiile de pana acum, inclusiv cursurile de formare profesionala care le-ai urmat, atestatele profesionale etc.        * Nu uita sa precizezi limbile straine cunoscute.        * La sfarsit adauga alte informatii relevante despre tine, ce hobby-uri ai, ce programe cunosti, daca posezi carnet de conducere etc.Daca vei urma acesti pasi, poti fi sigur ca vei avea un C.V. complet, din care angajatorul isi poate face o ideea clara despre experienta ta profesionala, avand sanse mari sa fii programat la un prim interviu. Pentru un succes garantat, adauga si o scrisoare de intentie.Pana data viitoare va doresc lectura placuta si succes in cariera.     Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing ManagerPublic Euroconsulting – Agentie de resurse umane si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro
Cat de mult ti-a placut acest blog?
3,05
(312 voturi)
1374 vizite

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Cercetarea de piata - un prim pas in dezvoltarea unui business
Cercetarea de piata - un prim pas in dezvoltarea unui businessCu totii ne intrebam ce este cercetarea de piata si la ce ne foloseste ea in dezvoltarea afacerii noastre. Prin cercetarea de piata putem intelege acele tehnici de culegere si prelucrare a informatiilor pentru a afla tendintele

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Modalitati de includere a starilor emotionale in cercetarea de piata
Modalitati de includere a starilor emotionale in cercetarea de piataStim cu totii ca cercetarea de piata este un studiu aplicat unor subiecti care fac parte dintr-o colectivitate, pentru a afla diverse pareri, stari, necesitati ale persoanelor supuse unui chestionar. Pentru a fi siguri ca

29 Mar 2009

Comenatrii:0 |

Initiere in Personal Branding
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Ce nu stim insa este ca putem sa facem acest lucru si noi ca indivizi. Nu trebuie sa fim firma pentru a ne crea propriul Brand. Noi insine suntem un brand, cel mai puternic brand pe care il are o companie. In fond, suma tut

24 Mai 2009

Comenatrii:0 |

Stimulator natural de formare a celulelor STEM
Se stie ca organismul uman este foarte complex si are o functie foarte importanta, si anume aceea de a lupta singur cu inamicii sai, insa multe organisme au nevoie de ajutor din exterior pentru a putea lupta si a se regenera , dar de multe ori nu gasim solutia in exterior pentru a ne putea

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Marketing intern vs marketing extern
Marketing intern vs Marketing externDe ce marketing intern vs marketing extern? Deoarece, in primul rand, doresc sa facem o disctinctie clara intre marketing intern si marketing extern. Cand ne gandim la marketing extern, ne gandim la clienti, altfel spus la publicul larg, care nu face par

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!