Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

C.V.-ul cartea noastra de vizita.

adaugat pe 21 Mai 2008

C.V.-ul cartea noastra de vizita. Piata fortei de munca este ca un front de razboi, lupta dandu-se intre ofertantii de forta de munca, altfel spus, cei care isi cauta un loc de munca. Arma de lupta pe acest front este C.V.-ul – cartea de vizita a fiecarui candidat, pe baza caruia poti obtine sau nu jobul visat.Sa ai un C.V. bine redactat nu este o arta, trebuie doar sa urmaresti cativa pasi, si sa fii sigur(a) ca ai completat toate informatiile utile, in urma carora angajatorul isi poate face o prima impresie despre cunostintele tale profesionale. Redactarea unui C.V. este mult mai usoara acum, cand putem descarca de pe internet model european de C.V., fiind nevoie doar sa completam spatiile libere. In cazul in care nu intri in posesia unui formular european, ai mai jos pasii de redactare:        * Incepe C.V.-ul cu datele tale personale, inclusiv numar de telefon, pentru a putea fi contactat.        * Scrie-ti obiectivele tale profesionale: in ce domeniu de activitate doresti sa lucrezi, ce tip de companie preferi, ce asteptari salariale ai etc.        * Scrie experienta ta profesionala de pana acum, incepand cu ultimul loc de munca. Ai grija sa scrii cat mai concis atributiile tale, precum si rezultatele avute.        * Adauga studiile de pana acum, inclusiv cursurile de formare profesionala care le-ai urmat, atestatele profesionale etc.        * Nu uita sa precizezi limbile straine cunoscute.        * La sfarsit adauga alte informatii relevante despre tine, ce hobby-uri ai, ce programe cunosti, daca posezi carnet de conducere etc.Daca vei urma acesti pasi, poti fi sigur ca vei avea un C.V. complet, din care angajatorul isi poate face o ideea clara despre experienta ta profesionala, avand sanse mari sa fii programat la un prim interviu. Pentru un succes garantat, adauga si o scrisoare de intentie.Pana data viitoare va doresc lectura placuta si succes in cariera.     Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing ManagerPublic Euroconsulting – Agentie de resurse umane si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro
Cat de mult ti-a placut acest blog?
3,05
(312 voturi)
1405 vizite

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Head-Hunting - O noua metoda de a-ti recruta candidatii potriviti.
Head-Hunting - O noua metoda de a-ti recruta candidatii potriviti.Head-hunting-ul este un proces de cooptare a angajatilor doriti in propria-ti corporatie - spun corporatie, deoarece la inceputurile sale, head-hunting-ul era utilizat cu precadere de marile corporatii din tarile dezvoltate,

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Marketing viral vs Guerilla marketing
Marketing Viral vs Guerilla MarketingMarketing viral….sau guerilla marketing. Ce au acestea doua in comun, si ce le diferentiaza, care dintre cele doua campanii au mai mare efect… Acestea sunt intrebari pe care multi dintre cei care se initiaza in ale marketingului si le pun.

16 Apr 2009

Comenatrii:0 |

Margele de lampa
Vom incepe sa vorbim in aceasta sectiune despre tipurile de margele si cum pot fi acestea utilizate. Multe creatii de-ale voastre au fost postate si pe forumul Margele.net, creatii foarte frumoase si pentru care va felicit. Prin astfel de creatii vedem cat de multe femei pasionate de aceas

29 Mar 2009

Comenatrii:0 |

Indrazneste Aspira la ceva mai bun
Oradea se poate mandri cu noi apartamente cu stil, moderne, spatioase, de calitate superioara, situate intr-o zona unica, pentru oameni care indraznesc sa-si doreasca ceva mai mult de la viata, care doresc confort, siguranta, liniste. Aceste apartamente se adreseaza persoanelor care nu au

09 Nov 2008

Comenatrii:0 |

Mesajele subliminale.
Mesajele subliminale.Mesajele subliminale. O tehnica pe care toate agentiile de advertising ar folosi-o, dar care este interzisa prin lege. Ce este de fapt publicitatea subliminala? Publicitatea subliminala este orice publicitate care utilizeaza stimuli prea slabi pentru a fi perceputi &ic

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!