Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Brainstorming sau Munca in Echipa.

adaugat pe 15 Mai 2008

Brainstorming sau Munca in Echipa.Companiile sunt structurate pe departamente, fiecare cu domeniul sau de activitate. Fiecare departament este constituit din personal calificat, care sa desfasoare activitatea cu maxima eficienta. Pentru ca un departament sa poata sa isi desfasoare activitatea e nevoie de un sef de departament, de o asistenta a sefului de departament si de subordonati, care sa execute ordinele primite de la seful de departament. Pentru ca firma sa aiba productivitate maxima, departamentele trebuie sa colaboreze intre ele, astfel ca se naste munca in echipa.Acum, intrebarea este de ce e nevoie de munca in echipa in cadrul unei organizatii si care este rolul muncii in echipa. Prin munca in echipa se doreste a se crea o idee comuna, a se obtine rezultate care individual nu ar fi putut fi obtinute. Munca in echipa are, cum este si normal, partile ei pozitive, dar si partile ei negative.Care ar fi partile pozitive? Partile pozitive ar fi faptul ca prin munca in echipa, se obtin performante superioare, se ating nivele profesionale superioare, se obtin rezultate care nu s-ar fi obtinut in mod individual. Partile negative ar fi faptul ca in orice echipa, pe langa rezultatele obtinute, intervin probleme interpersonale, lipsa de comunicare intre membrii echipei, invidia ca unii lucreaza mai mult, altii mai putin…Cand se doreste a se obtine rezultate remarcabile, de regula managerii apeleaza la o sesiune de brainstorming, pentru a obtine idei revolutionare cu privire la dezvoltarea companiei, sau pentru a rezolva o problema. Brainstorming-ul are menirea de incuraja ideile trasnite, de a folosi sau chiar imbunatati ideile exprimate de ceilalti participanti.Cum putem imbunatati relatiile intergrup?Orice echipa ar trebui sa aiba un leader, care sa stie sa conduca echipa, sa vina cu idei bune, sa motiveze grupul, sa ii ajute sa comunice, sa colaboreze si sa se ajute recriproc, pentru a duce la indeplinire sarcinile primite; Echipa nu trebuie sa fie formata din multi membri, mai bine mai putini si mai eficienti; cu cat sunt mai multi, cu atat cresc sansele unei dispute in cadrul echipei, neintelegeri intre membrii echipei, invidie fata de ceilalti membri, dorinta de afirmare fata de leader-ul grupului etc. Membrii echipei trebuie sa obtina performante pentru intreaga echipa, pentru a duce la indeplinire indatoririle de serviciu, si nu pentru a le demonstra colegilor ca sunt mai buni, ca pot face mai multe decat ei; Fiecare membru al echipei trebuie sa isi asume propriile greseli, sa nu de-a vina pe altii, ci sa incerce sa remedieze situatia; In orice echipa trebuie sa existe colaborare si respect reciproc intre membrii sai. Pana data viitoare va doresc lectura placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com Marketing Manager.Public Euroconsulting - Agentie de recrutare si consultanta in marketing.Vizitati blogul nostru: http://blog.publiceuroconsulting.ro
Cat de mult ti-a placut acest blog?
3
(220 voturi)
1357 vizite

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

La ce foloseste un studiu de piata?
La ce foloseste un studiu de piata?Cu siguranta, fiecare manager si-a pus macar o data intrebarea: La ce imi foloseste mie un studiu de piata? Un studiu de piata bine facut, va furnizeaza informatii reale, valide, ajutandu-va sa luati deciziile potrivite, in urma unui calcul precis al risc

29 Mar 2009

Comenatrii:0 |

Platformele sociale cheia de lansare a brandului tau
ati dintre voi nu aveti un cont pe Hi5, Facebook, Twitter, MySpace, si lista poate continua. Ei bine, toate acele conturi sunt create pentru a va promova propria persoana, pentru a gasi noi prieteni, de a comunica tot mai mult, sau de ce nu, de a va gasi jumatatea. Retelele sociale virtual

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Team Building - o noua metoda de motivare a angajatilor
Team Building - o noua metoda de motivare a angajatilor!Fiecare manager trebuie sa fie constient ca trebuie sa isi motiveze angajatii atat financiar cat si non-financiar. De ce e atat de necesar sa ne motivam angajatii? Motivand angajatii, acestia vor munci mai mult, mai eficient, intr-un

29 Mar 2009

Comenatrii:0 |

Blogul Personal si impactul sau asupra Brandului tau
Ei bine, daca CV-ul si Scrisoarea de intentie sunt vazute doar de angajatori, Blogul este public, poate fi vazut de oricine, poate fi citit de oricine. Blogul, este modul in care iti exprimi ideile tale, experientele tale, ceea ce ai vazut si merita sa vada si altii, ceea ce ai citit. Moti

16 Apr 2009

Comenatrii:1 |

Universul FIMO
FIMO a fost pentru prima oara un compus de modelare din plastica adus in atentia fabricii de  productie papusi a lui Kathe Kruse la sfârsitul 1930 ca un posibil inlocuitor pentru compusii de plastic care pe timpul razboiului erau tot mai greu de gasit. FIMO, in varianta in care

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!