Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Blogul Personal si impactul sau asupra Brandului tau

adaugat pe 29 Mar 2009

Ei bine, daca CV-ul si Scrisoarea de intentie sunt vazute doar de angajatori, Blogul este public, poate fi vazut de oricine, poate fi citit de oricine. Blogul, este modul in care iti exprimi ideile tale, experientele tale, ceea ce ai vazut si merita sa vada si altii, ceea ce ai citit. Motivele de a crea un blog sunt nenumarate, depinde de voi ce anume vreti sa impartasiti si celor din jurul vostru. Un blogger scrie, citeste, comenteaza, converseaza, isi creaza propria imagine, se prezinta intr-un anumit mod publicului, cu alte cuvinte, se vinde cititorilor sai - un punct esential in Personal Branding. Practic, blogul reprezinta modalitatea de a interactiona cu restul lumii, de a te intalni cu oamenii, de a-ti testa ideile. Blogul inseamna exteriorizarea unor stari, idei, si nu numai. El este adesea definit drept o pagina web actualizata frecvent. Ce este foarte important de retinut: in momentul in care ai intrat in lumea blogging-ului, atunci fa in asa fel imcat sa iti meriti locul, scrie cu regularitate pe blog, transforma-ti vizitatorii in cititori fideli – aici te poti folosi de functia RSS, Google Reader si alte forme prin care cititorii tai sunt informati la cald despre postarile tale pe blog. Fii cat mai activ posibil, actualizeaza frecvent blogul, vino cu idei noi in permanenta. Aceste jurnale electronice pot fi despre orice: politica, jurnalism, literatura, animale, fotbal. In componenta lor se regasesc adesea text, imagini, sunet, video sau orice combinatie a acestora. Mai nou, sunt o serie de concursuri pentru bloggeri, clasamente ale celor mai bune bloguri, celor mai cititi bloggeri etc. Dar sa nu uitam faptul ca blogul trebuie privit ca un instrument de marketing online, cu functie strategica, ca cea mai comuna forma prin care se desfasoara marketingul online. Prin intermediul unui blog iti poti crea propria ta imagine, asa ca de ce nu ai folosi de aceasta oportunitate la maximum? Compania, Brandul, Produsul, Serviciul sau insasi Persoana in slujba caruia vine un blog sunt influentate de lumea informatiilor continue si in continua schimbare, tocmai de aceea, specialistii in comunicare sunt tot timpul in actiune: ei se informeaza permanent si aduc aceste noutati in fata clientului printr-o comunicare informala. Blogul a ajuns atat de popular, incat multi bloggeri preiau stiri de la marile trusturi de presa si le posteaza pe blogul lor, avand multi cititori, unii chiar fideli, care mai degraba citesc blogurile cu care s-au obisnuit deja, decat sa intre pe site-urile destinate stirilor. Astfel, blogul nu mai este numai un jurnal online, un loc in care sa iti asterni propriile ganduri, trairi, cunostinte, ci se transforma incet in cartea de vizita a propriei tale imagini. Blogul este un instrument deosebit de important atat pentru dezvoltarea unei afaceri si lucrul acesta devine din ce in ce mai evident si la noi, cat si pentru dezvoltarea personala. Mai mult decat atat, in ultimul an, si cativa politicieni romani importanti au inceput sa se foloseasca de avantajele pe care le aduce comunicarea prin intermediul blogului, printre care se afla personalitati precum George Copos, Adrian Nastase, Dan Voiculescu, Elena Udrea, Ion Iliescu. Singura problema a acestor politicieni este faptul ca in anul electoral sunt si ei foarte active pe blog, iar dupa ce trece aceasta perioada efectiv uita ca mai au un blog de care trebuie sa se ocupe. Tot mai multi manageri de top au inceput sa foloseasca jurnalele online ca pe instrumente de marketing si relatii publice. Acestia se adapteaza noilor forme de comunicare ce castiga rapid adepti la nivel mondial. Intr-un studiu publicat de Forrester Research, se arata ca in Europa exista peste patru milioane de persoane care si-au creat jurnale online si pe care le actualizeaza in mod constant. Numai un procentaj foarte mic din acestea sunt folosite, insa, pentru comunicarea de afaceri. Alina Blaga
Cat de mult ti-a placut acest blog?
2,70
(252 voturi)
980 vizite

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Cum putem avea o campanie de marketing cu un buget mic
Cum putem avea o campanie de marketing eficienta cu buget mic.In zilele noastre este tot mai greu sa creezi o campanie de marketing care sa aiba efectul scontat, care sa ajunga la consumatori cat mai usor si cu cat mai putine costuri. Care ar fi cauzele? O principala cauza ar fi faptul ca

29 Mar 2009

Comenatrii:0 |

Initiere in Personal Branding
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Ce nu stim insa este ca putem sa facem acest lucru si noi ca indivizi. Nu trebuie sa fim firma pentru a ne crea propriul Brand. Noi insine suntem un brand, cel mai puternic brand pe care il are o companie. In fond, suma tut

29 Mar 2009

Comenatrii:0 |

Scrisoarea de intentie ambalajul imaginii tale
 CV-ul trebuie sa fie intotdeauna insotit de o scrisoare de intentie avand in vedere faptul ca acest CV este, prin natura sa, mai general, in timp ce o scrisoare de intentie este personalizata. Asadar scrisoarea de intentie nu repeta informatiile din CV, nu este un rezumat al CV-ului,

16 Apr 2009

Comenatrii:0 |

Margele de lampa
Vom incepe sa vorbim in aceasta sectiune despre tipurile de margele si cum pot fi acestea utilizate. Multe creatii de-ale voastre au fost postate si pe forumul Margele.net, creatii foarte frumoase si pentru care va felicit. Prin astfel de creatii vedem cat de multe femei pasionate de aceas

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Investiti in ... angajati!
Investiti in …angajati!!!Azi mi-am propus sa dezbat un subiect mai controversat, daca imi permiteti sa il numesc asa, astfel ca am decis sa discutam despre cea mai importanta resursa (din punctul meu de vedere) a unei firme, organizatii, corporatii, cum vreti voi sa o numiti, si anu

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!