Blog despre cariere!
 
„ impreuna putem avea succesul dorit pe plan profesional. ”
by: allyssa
 

Sexul - cel mai bun prieten al Advertising-ului

adaugat pe 09 Nov 2008

Sexul - cel mai bun prieten al Advertising-uluiEste oare sexul cel mai bun prieten al advertising-ului. Oamenii de marketing se folosesc tot mai des de sex pentru a promova un produs? Oare sexul chiar vinde orice? Sunt multe intrebari pe care marketerii si le pun, iar una dintre ele este daca sexul intr-adevar vinde orice.Peste tot, in toata reclamele, vedem femei frumoase, cu forme generoase, tinute sumare, care atrag privirile barbatilor si invidia femeilor de rand. Pentru a fi sigur ca retii atentia barbatilor, tot ce trebuie sa faci este sa te folosesti de sexul frumos, sa iti identifici produsul cu imaginea unei femei sexy, care printr-o singura privire stie sa trezeasca dorinte ascunse in mintea barbatilor, rezultatul fiind cel scontat. Fiti siguri ca acel barbat va retine mesajul transmis de voi. Nu numai femeile frumoase fara sutien pe sub bluza transparenta pot vinde un produs, din potriva, putem lua oricand un barbat cu un corp atletic, lucrat la aparatele de la gym, cu o camasa descheiata si o pereche de jeansi, cu un suras ametitor si fiti siguri ca multe femei isi vor dori sa aiba asa ceva langa ele.Lumea advertising-ului este plina de astfel de exemple, femei frumoase, barbati senzuali, care iti prezinta un produs de exceptie, de care nu stiai pana acum ca ai nevoie, dar care esti automat convinsa ca ai nevoie de el, pentru a te simti tu mai bine, sau pur si simplu pentru a te rasfata. Advertiserii doresc sa lase o amprenta asupra psihicului tau in legatura cu produsul lor, vor sa le asociezi produsul cu un anumit lucru care te va face sa iti amintesti in permanenta de produsul lor, si ce ar putea avea cel mai mare succes daca nu sexualitatea. Cam toate reclamele la bere sunt cu femei sexy, care tin berea in mana si te asigura ca vei trai experienta vietii tale gustand din acea bere, ca si cand ai avea langa tine o femeie la fel de sexy ca si cea din reclama. Barbatii asociaza femeia din reclama cu sexul, astfel ei cand se gandesc la bere, se gandesc la tipa sexy din reclama, ceea ce ii duce cu mintea la sex, si astfel se gandesc din nou la berea promovata, ceea ce ii va determina sa cumpere acea bere.Sexualitatea este o adevarata industrie la ora actuala, fiind principala arma a advertiser-ilor intr-o lume in continua competitie. Dar oare va mai tine aceasta industrie mult timp? Oare nu va ajunge populatia la o maturitate care sa le permita sa scoata sexul din aceasta ecuatie si sa ramana doar cu oferta unui produs de care au sau nu au nevoie.Pana data viitoare va doresc lecturare placuta si succes in cariera.Alina Blaga - http://www.alinablaga.com
Cat de mult ti-a placut acest blog?
3,06
(1012 voturi)
3042 vizite

Alete insemnari din blog

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Campania de electorala - strategie de marketing inteligenta?
Campania electorala - strategie de marketing inteligenta?Suntem in anul electoral, cand fiecare trebuie sa ne alegem un primar care sa ne reprezinte cel mai bine interesele, sau cel putin noi speram ca ne va reprezenta interesele noastre, ale poporului de rand. Dupa perioada post-decembris

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

ISO 20252 - Standardul International cu privire la Industria Cercetarilor de Piata
ISO 20252 - Standardul International cu privire la Industria Cercetarilor de Piata.Din ce in ce mai mult se recurge la cercetarea de piata, care a devenit deja o adevarata industrie la nivel global, cei care apeleaza la astfel de studii fiind intreprinderile, guvernele, agen

28 Iul 2009

Comenatrii:0 |

Sumarul conferintei de la Londra a doctorului Robert Young
Va spuneam in articolul precedent ca voi reveni cu detalii de la Conferinta tinuta de Dr. Robert Young la Londra. Asadar, de-a lungul conferintei, Robert Young a incercat sa ii invete 5 lectii esentiale pe participanti, si am sa incerc sa va fac o scurta sinteza: 1. Nu trebuie sa fii perfe

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Team Building - o noua metoda de motivare a angajatilor
Team Building - o noua metoda de motivare a angajatilor!Fiecare manager trebuie sa fie constient ca trebuie sa isi motiveze angajatii atat financiar cat si non-financiar. De ce e atat de necesar sa ne motivam angajatii? Motivand angajatii, acestia vor munci mai mult, mai eficient, intr-un

15 Mai 2008

Comenatrii:0 |

Marketing intern vs marketing extern
Marketing intern vs Marketing externDe ce marketing intern vs marketing extern? Deoarece, in primul rand, doresc sa facem o disctinctie clara intre marketing intern si marketing extern. Cand ne gandim la marketing extern, ne gandim la clienti, altfel spus la publicul larg, care nu face par

Acest site foloseste Cookies. Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Mai multe detalii despre Cookies!